niin sitä ei tule enään telkkarista tai katsomosta... miksi?
Nyt jäin suremaan sitä kun en voi katsoa sitä...
Onko mitää muita paranormaaleja ohjelmia? Tietenkin tiistaisin tulee paranormaalit lapset, mutta se ei ole minun milestä hyvä :D
Aavejahti lopetettu?
14
1308
Vastaukset
- muutama..
The Haunting, Ghost Lab, My Ghost Story
The Hauntingia tullut katsottua, mutta siinä on aina koiria joka jaksossa, jotka haukkuvat kummituksia. Ghost Lab on saman tyylinen kuin tuo Aavejahti. Youtubesta olen katsonut My Ghost Storyia ja vaikuttaa mielenkiintoiselta. - Astalo
Kyllä mie katsoin faktalta Aavejahdin 8.6. klo 21.50 eli Ghost huntersin :)
- minävain!!!
Ehei ole lopetettu, Aavejahtia (Ghost Adventures) tulee MTV3 Faktalta perjantaisin klo 21.50 ja sunnuntaisin 23 jälkeen uusintana aina toi perjantain jakso. Nyt tulee vielä ainakin ensi perjantaina jakso ja su se uusinta ja jää vissiin pienelle tauolle. Luulisin että alkaa taas syksyllä tulemaan, kun Amerikassakin alkaa uusi season syksyllä. :---) Ja YouTubesta voipi katella noita tosin niissä ei tietenkään tekstejä ole.
Tässä vielä linkki tonne Faktan sivuille mistä näkee nuo menneet ja tulevat jaksot:
http://www.telvis.fi/sarjaopas/sarjat/74905/aavejahti/ - suuri GA fani
www.watchghostadventures.com
tuon linkin takaa löytyy GA:n kaikki jaksot, sielt mä ne oon kattonu itte ihan kaikki. suomalaista versiota en oo ees tohtinu kattoo ku yhen jakson, johtuen siitä et suomennokset on iha päin hornan kuukkelia. - GA forever<3
Zak Bagans on niiiiin namupala
- suuri GA fani
höpö höpö.. Aaron on ihan parhain ja komein.. ;)
- !heimoi!
Yhdyn "GA forever
- Agnostikko89
Olen katsonut varmaan kaikki Aavejahdin - eli Ghost Adventuresin jaksot youtubesta. Suomessa on käsittääkseni näytetty vasta paria ensimmäistä kautta.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ghost_Adventures_episodes
Sarja on ehdottomasti paras paranormaaleja asioita käsittelevä sarja, mitä tiedän. - Säikkynä
Hui kamala! Tuo jakso Linda Vista sairaalasta oli hurja!
- GA
Jep, Suomessa ollaan aika pahasti jäljessä. Nyt viimeisin jakso oli neljännen tuotankokauden "Fort Chaffee"...
- GhostAdventures
Itse katon sitä youtubesta. Sieltä löytyy ihan täysimittaisia jaksoja. Kaikista kummitteluohjelmista parhain
- vempuloinen
Ihmeellistä touhua, kun näyttävät uusintana aina vaan samat vanhat jaksot. Varmaan jo kolmatta kertaa Bobby Mackey's Music World ja viimenen subilla nähty jakso tais olla Edinburgh Vaults, eli eivät voi edes ekaa kautta pidemmälle näyttää.
Youtubesta löytää ihan viimeisimpiin jaksoihin asti.
- miksi?
kiitos vastauksista, tänään sain tietääkkin että mtv3 katsomosta ei tulekkaan enään niitä jaksoja. Huonopuoli on se jos katson youtubesta, että olen todella huono englannissa. olisi kivaa tajuta mistä he puhuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793