Eli matkalla ollessa oli silmäpeliä yhden pojan kanssa, muttei uskallettu juttelemaan. Nyt mietin, että taitaa olla liian mahdoton tehtävä löytää toista vain maan ja kaupungin perusteella kun ei edes nimeä tiedä :( tiedän myös matka- ja lentoyhtiön mutten mitään muuta...onko ihan toivoton tapaus? HELPPP!!!
Voiko matkalla nähnyttä henkilöä löytää...
9
258
Vastaukset
- anstisiip
eipä tuo nykyään täysin mahdotonta ole. onhan facebook ja google olemassa näistä löytyy yllättävän paljon tietoa kun oikein etsii.
Riippuu tietysti minkäkokoinen kaupunki on kyseessä esim suurkaupungeista on vähän hankalampi alkaa etsimään. :)
Kuinka kauan reissustasi on aikaa kulunut?- :/
Mulla onn kulunu vasta pari päivää. Olin ikaalisten savusaunassa ja sielä tapasin...:Dvinkejä...?
- anstisiip
:/ kirjoitti:
Mulla onn kulunu vasta pari päivää. Olin ikaalisten savusaunassa ja sielä tapasin...:Dvinkejä...?
Niimesstä sul ei varmaan oo tietoo :) mut onko edes paikkakunnasta tietoo mis päiten asuu, tyypin kaverien nimistä tietoo tai muuta?
Kaikkihan vois laittaa tänne missä on tavannnu/kadottanuu ja smilloon suuniilleen
ONHan epätodennäköstä et se vastapuoolli käy täällä mutta ei se mahdotonta ole tai sen tutut, kaverit tai matkakumppanit vois tieto kulkee eteenpäin. :)) anstisiip kirjoitti:
Niimesstä sul ei varmaan oo tietoo :) mut onko edes paikkakunnasta tietoo mis päiten asuu, tyypin kaverien nimistä tietoo tai muuta?
Kaikkihan vois laittaa tänne missä on tavannnu/kadottanuu ja smilloon suuniilleen
ONHan epätodennäköstä et se vastapuoolli käy täällä mutta ei se mahdotonta ole tai sen tutut, kaverit tai matkakumppanit vois tieto kulkee eteenpäin. :))nokun ei ooo mitää tietoo ;(
- voi ei!!
:/ kirjoitti:
Tuo oli hyvä!!!!
- ;(
Voi.... Mulla just sama ongelma yhen jätkä kaaa....:/
- :s
Mulla just sama yhen muijan kaa Kreetal..
- kraksi
Mulla kans sama juttu yhen naisen kans, tästä reisusta vaan kulunut jo puol vuotta...:((
- ja taas
Onko tuokin joku matkakertomus? "Matkalla nähnyttä...", pitää nyt sentään olla matkalla nähtyä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2326667Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1135033Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1594805"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste643286Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1052893En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652339Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1391900- 701886
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391744Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2231630