Voiko matkalla nähnyttä henkilöä löytää...

EPÄTOIVOINEN

Eli matkalla ollessa oli silmäpeliä yhden pojan kanssa, muttei uskallettu juttelemaan. Nyt mietin, että taitaa olla liian mahdoton tehtävä löytää toista vain maan ja kaupungin perusteella kun ei edes nimeä tiedä :( tiedän myös matka- ja lentoyhtiön mutten mitään muuta...onko ihan toivoton tapaus? HELPPP!!!

9

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anstisiip

      eipä tuo nykyään täysin mahdotonta ole. onhan facebook ja google olemassa näistä löytyy yllättävän paljon tietoa kun oikein etsii.

      Riippuu tietysti minkäkokoinen kaupunki on kyseessä esim suurkaupungeista on vähän hankalampi alkaa etsimään. :)

      Kuinka kauan reissustasi on aikaa kulunut?

      • :/

        Mulla onn kulunu vasta pari päivää. Olin ikaalisten savusaunassa ja sielä tapasin...:Dvinkejä...?


      • anstisiip
        :/ kirjoitti:

        Mulla onn kulunu vasta pari päivää. Olin ikaalisten savusaunassa ja sielä tapasin...:Dvinkejä...?

        Niimesstä sul ei varmaan oo tietoo :) mut onko edes paikkakunnasta tietoo mis päiten asuu, tyypin kaverien nimistä tietoo tai muuta?



        Kaikkihan vois laittaa tänne missä on tavannnu/kadottanuu ja smilloon suuniilleen

        ONHan epätodennäköstä et se vastapuoolli käy täällä mutta ei se mahdotonta ole tai sen tutut, kaverit tai matkakumppanit vois tieto kulkee eteenpäin. :))


      • anstisiip kirjoitti:

        Niimesstä sul ei varmaan oo tietoo :) mut onko edes paikkakunnasta tietoo mis päiten asuu, tyypin kaverien nimistä tietoo tai muuta?



        Kaikkihan vois laittaa tänne missä on tavannnu/kadottanuu ja smilloon suuniilleen

        ONHan epätodennäköstä et se vastapuoolli käy täällä mutta ei se mahdotonta ole tai sen tutut, kaverit tai matkakumppanit vois tieto kulkee eteenpäin. :))

        nokun ei ooo mitää tietoo ;(


      • voi ei!!
        :/ kirjoitti:

        Mulla onn kulunu vasta pari päivää. Olin ikaalisten savusaunassa ja sielä tapasin...:Dvinkejä...?

        Tuo oli hyvä!!!!


    • ;(

      Voi.... Mulla just sama ongelma yhen jätkä kaaa....:/

      • :s

        Mulla just sama yhen muijan kaa Kreetal..


    • kraksi

      Mulla kans sama juttu yhen naisen kans, tästä reisusta vaan kulunut jo puol vuotta...:((

    • ja taas

      Onko tuokin joku matkakertomus? "Matkalla nähnyttä...", pitää nyt sentään olla matkalla nähtyä......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe