Voiko matkalla nähnyttä henkilöä löytää...

EPÄTOIVOINEN

Eli matkalla ollessa oli silmäpeliä yhden pojan kanssa, muttei uskallettu juttelemaan. Nyt mietin, että taitaa olla liian mahdoton tehtävä löytää toista vain maan ja kaupungin perusteella kun ei edes nimeä tiedä :( tiedän myös matka- ja lentoyhtiön mutten mitään muuta...onko ihan toivoton tapaus? HELPPP!!!

9

266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anstisiip

eipä tuo nykyään täysin mahdotonta ole. onhan facebook ja google olemassa näistä löytyy yllättävän paljon tietoa kun oikein etsii.

Riippuu tietysti minkäkokoinen kaupunki on kyseessä esim suurkaupungeista on vähän hankalampi alkaa etsimään. :)

Kuinka kauan reissustasi on aikaa kulunut?

• :/

Mulla onn kulunu vasta pari päivää. Olin ikaalisten savusaunassa ja sielä tapasin...:Dvinkejä...?

• anstisiip
        :/ kirjoitti:

Mulla onn kulunu vasta pari päivää. Olin ikaalisten savusaunassa ja sielä tapasin...:Dvinkejä...?

Niimesstä sul ei varmaan oo tietoo :) mut onko edes paikkakunnasta tietoo mis päiten asuu, tyypin kaverien nimistä tietoo tai muuta?

Kaikkihan vois laittaa tänne missä on tavannnu/kadottanuu ja smilloon suuniilleen

ONHan epätodennäköstä et se vastapuoolli käy täällä mutta ei se mahdotonta ole tai sen tutut, kaverit tai matkakumppanit vois tieto kulkee eteenpäin. :))

• anstisiip kirjoitti:

Niimesstä sul ei varmaan oo tietoo :) mut onko edes paikkakunnasta tietoo mis päiten asuu, tyypin kaverien nimistä tietoo tai muuta?

Kaikkihan vois laittaa tänne missä on tavannnu/kadottanuu ja smilloon suuniilleen

ONHan epätodennäköstä et se vastapuoolli käy täällä mutta ei se mahdotonta ole tai sen tutut, kaverit tai matkakumppanit vois tieto kulkee eteenpäin. :))

nokun ei ooo mitää tietoo ;(

• voi ei!!
        :/ kirjoitti:

Tuo oli hyvä!!!!

• ;(

Voi.... Mulla just sama ongelma yhen jätkä kaaa....:/

• :s

Mulla just sama yhen muijan kaa Kreetal..

• kraksi

Mulla kans sama juttu yhen naisen kans, tästä reisusta vaan kulunut jo puol vuotta...:((

• ja taas

Onko tuokin joku matkakertomus? "Matkalla nähnyttä...", pitää nyt sentään olla matkalla nähtyä......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      253
      4557
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      130
      2985
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1730
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1563
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1461
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1324
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1093
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    Aihe