shutle

shutle

Matka jfk:lta Manhattanille,onko kenelläkään kokemuksia Shutlesta?Toimiiko palvelu,pitääkö aikataulu yms.?Kertokaa kokemuksistanne

6

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan ok

      Aikataulu? Shutleen tulee usein niin monta matkustajaa kuin mahtuu, ja kesto lentokentältä hotellille riippuu siitä, miten monen mutkan kautta sinne hotellillesi ajetaan. Kuski päättää reitin. Palvelu on aina pelannut, vaikka aikaa on joskus mennyt melko kauan.

      Mutta jos olen hotellissa tilannut shutlen, se kyllä on tullut aina jokseenkin ajallaan minua hakemaan - saapumisaika sovitaan tilauksen tekemisen yhteydessä.

      Jos matkustajia on vähintään kaksi, taitaa taksi olla jo järkevämpi vaihtoehto: nopeammin perillä.

    • patuvaan

      kerran otettiin vaimokkeen kanssa shuttle bussi. matka kesti 1,5h kun kierrettiin ympäri kaupunkia. taksilla matka kestänyt yleensä 30-45min. hinta tais olla 20$ per nassu joten paljon halvemmaks sekään ei tullut. kyl mustakin se taksi taitaa olla se parempi ratkasu kun shuttle.

    • transamnewey

      Viimeksi kun käytin shuttlea nykissä kentältä manhattanille oli mieletön ruuhka. Liikenne oli aivan pysähdyksissä. Kuskilla oli ilmeisesti kiire kotiin, joten hän ajoi pitkin pientaria, ohikulkukaistoja, ym. hirveää nopeutta. Täytyy myöntää, että pelotti mutta toisaalta hän suoriutui matkasta ajassa, jonka perusteella muuta liikennettä ei olisi ollutkaan. Pitkän lentomatkan jälkeen sitä arvosti kummasti. Tuli kyllä mieleen muutaman kerran, että kuskin onneksi matkalla ei näkynyt poliiseja. Yleisesti ottaen shuttlet niin NeW Yorkissa kuin muuallakin Yhdysvalloissa ovat toimineet hyvin, eikä minulla ole mitään valittamista niistä.

    • shutle1

      Hyvä kuulla että palvelu ilmeisesti pelaa.Ei tuo pitempi matka aika haittaa kun ottaa sen sightseeingin asenteella.Yksinään matkatessa tuo taxi on kuitenkin huomattavasti kalliimpi

    • First time

      Kertoisitteko näin ensikertalaisille, mistä päin se shuttle lähtee, kun mennään terminaalista ulos ja ostetaanko lippu kuskilta? Lukeeko siinä Shuttle Manhattan vaiko mitä?

      • shuttle2

        Tuli nyt testattua tämä kyyti.Yksin matkaavalle edullinen(38 taalaa edestakaisin).Meno matka hieman vinahti pitkäksi liikenteen vuoksi,mutta muuten hyvä saa hieman sightseeingiä samalla.Paluu matka oli tilattu etukäteen,auto tuli hotellille sovittua aikaa aikaisemmin.Itse tilasin kyydin netistä ennen matkaa.Firmoja on useampia,itse käytin tätä http://www.goairlinkshuttle.com/index.php,lentokentällä kyytiin pääsi helposti eli tullin läpi tultuani menin ground transportation deskille(löytyy helposti kun seuraa opasteita ja katselee ympärilleen)Annoin tulostamani voucherin virkailijalle joka soitti jonnekin ja viiden minuutin kuluttua virkailijalle soitettiin ja tämä pyysi minut mukaansa ja saattoi ulos taksille.Eli hyvä palvelu ja kaikenkaikkiaan olin tyytyväinen.Jos samalla kyydillä kulkijoita on useampi niin silloin tietysti kannattaa harkita taksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe