elikkä haluisin johkin missä voisin olla sekä biitsillä että kaupungin hulinassa. onko kellään hyviä kokemuksia että osaisitte suositella jotakin paikkaa? barcelona ja rio on jo nähty eli jotain muuta olisin etiskelemässä. kiitosta:)
yhdistetty kaupunki ja rantaloma
7
648
Vastaukset
- Superhyvä biitsi
Me oltiin viime kesänä Rethymnonissa, Kreetalla. Tykättiin kovasti! Barcelona ja Rio on nähty myös ja niihin verrattuna Rethymnon on kyllä aika pieni kaupunki, mutta oikea kaupunki kumminkin, ei kyläpahanen niin kuin usein turistikohteissa.
- Porto/Ateena
Vaikkapa Portosta tai Ateenasta löytyy hienot uimarannat.
- jutta
tosta ateenasta kiinnostuin sen verran että millanen se kaupunkina muuten on? siinä voisi meinaan olla meikäläisen valinta tänä kesänä!
- upohhj
ateena on valtavan suuri kaupunki täynnä historiallisia nähtävyyksiä ja muinaismuistoja. olut on aina kylmää ja tarjoillaan usein pakastetusta tuopista. yksi niistä paikoista jossa jokaisen meistä (matkustavaisista) on syytä ainakin kerran käydä.
- 20+19
Ateenasta on kyllä jo aika pitkä matka uimakelpoisille rannoille. Tosin sieltä kyllä pääsee sitten ihan kätevästi Kreikan saarillekin. Lissabon voisi olla yksi hyvä vaihtoehto, sieltä on esimerkiksi Cascaisin ja Estorilin rannoille puolen tunnin halpa junamatka. Usein ihan suurkaupunkien tuntumassa vesi ei ole aivan puhtaimmasta päästä ja se lähin ranta on ainakin viikonloppuisin täynnä porukkaa.
- jöaklsdf
Vancouver. Löytyy vielä vuoristokin läheltä jos ranta ja kaupunki alkavat kyllästyttää.
- Porto/Ateena
En ole itse käynyt uimassa Ateenassa enkä kyllä juuri muuallakaan mutta uimarannalle (uimarannoille) pääsee (pika)ratikalla kohtuullisessa ajassa, olen ajanut ohi. Ateena on tosiaan suuri kaupunki joten ihan 5 minuutissa ei rantsuun välttämättä pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579