elikkä haluisin johkin missä voisin olla sekä biitsillä että kaupungin hulinassa. onko kellään hyviä kokemuksia että osaisitte suositella jotakin paikkaa? barcelona ja rio on jo nähty eli jotain muuta olisin etiskelemässä. kiitosta:)
yhdistetty kaupunki ja rantaloma
7
722
Vastaukset
- Superhyvä biitsi
Me oltiin viime kesänä Rethymnonissa, Kreetalla. Tykättiin kovasti! Barcelona ja Rio on nähty myös ja niihin verrattuna Rethymnon on kyllä aika pieni kaupunki, mutta oikea kaupunki kumminkin, ei kyläpahanen niin kuin usein turistikohteissa.
- Porto/Ateena
Vaikkapa Portosta tai Ateenasta löytyy hienot uimarannat.
- jutta
tosta ateenasta kiinnostuin sen verran että millanen se kaupunkina muuten on? siinä voisi meinaan olla meikäläisen valinta tänä kesänä!
- upohhj
ateena on valtavan suuri kaupunki täynnä historiallisia nähtävyyksiä ja muinaismuistoja. olut on aina kylmää ja tarjoillaan usein pakastetusta tuopista. yksi niistä paikoista jossa jokaisen meistä (matkustavaisista) on syytä ainakin kerran käydä.
- 20+19
Ateenasta on kyllä jo aika pitkä matka uimakelpoisille rannoille. Tosin sieltä kyllä pääsee sitten ihan kätevästi Kreikan saarillekin. Lissabon voisi olla yksi hyvä vaihtoehto, sieltä on esimerkiksi Cascaisin ja Estorilin rannoille puolen tunnin halpa junamatka. Usein ihan suurkaupunkien tuntumassa vesi ei ole aivan puhtaimmasta päästä ja se lähin ranta on ainakin viikonloppuisin täynnä porukkaa.
- jöaklsdf
Vancouver. Löytyy vielä vuoristokin läheltä jos ranta ja kaupunki alkavat kyllästyttää.
- Porto/Ateena
En ole itse käynyt uimassa Ateenassa enkä kyllä juuri muuallakaan mutta uimarannalle (uimarannoille) pääsee (pika)ratikalla kohtuullisessa ajassa, olen ajanut ohi. Ateena on tosiaan suuri kaupunki joten ihan 5 minuutissa ei rantsuun välttämättä pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297