Eli olen 8-luokan kesäloman jälkeen aloittava poika ja nyt on sellane itselleni outo tilanne tapahtumassa. Olen jo pari vuotta halunnut tyttöystävää mutta olen ollut ylipainoinen koko ikäni. Nyt olen kuitenkin laihtunut (10kg painosta pois sekä kasvupyrähdyksen takia myös) ja nyt koen että minulla olisi ulkonäköni puolesta mahdollisuuksia jopa ihan hyvännäkösiinkin tyttöihin mutta luulen että kaikki muistavat minusta vain sen ylipainoisen itseni. Nyt haluaisinkin kuulla muiden vastaavanlaisista tilanteista...
uusi tilanne itselleni... muilla samanlaista??
outo_tilanne
1
72
Vastaukset
ei ne kuule muista, ainakaan pitkää, itekki olin lyhyen lettini ja aknen kanssa aika hirvittävä näky, tytöt ei ees vilkassu, mut et kasvatin pitkät hiukset ja oon saanu akneeni jo vähän paremmaksi, niin jo olisi mahdollisuuksia, jos vaan vielä tää epäonniki viel jotenki lähtis :DD mut et jos oot hoikistunu ni kyl sul voi olla mahdollisuuksia vaikka kehen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291639Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321391
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501100- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51894