Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lumia ja netti

tyttö8786

Minulla on ollut Lumia 610 vasta kolme päivää, ja 1Gt netistä on kulunut jo puolet. Netti on siis Soneran. Ymmärsin että tuolla netillä pääsis jo aika pitkälle, ja en ole edes kovin paljon nettiä käyttänyt. Olen lataillut sovelluksia ja tutustunut kännykkään. Onkohan netti jäänyt jotenkin vahingossa päälle, miten sen huomaa? Ja onko se siis niin että kun 1Gt on kulunut niin netti on paljon kalliimpi? Jos netti loppuu pystyykö kännykkää laittamaan hetkeksi niin, että se ei menisi nettiin, kun itse ainakin monesti painan vahingossa hakupainiketta.

5

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 GT datapaketti saattaa kuua aika nopeasti loppuun, jos puhelin latailee päivityksiä tai jos käyt raskailla nettisivuilla tai katsot Youtube videoita.

      Täältä voi tarkistaa, että mitä seuraa, jos 1 GT raja saavutetaan:

      http://www5.sonera.fi/ohjeet/Tiedonsiirtopalvelut

      Eli:

      "Huom! Kun nettipaketin tiedonsiirtomäärä on tullut täyteen, voit jatkaa internetin käyttöä laitteellasi, mutta palvelun nopeus on enää 64 kbit/s laskutuskauden loppuun. Käytöstä ei aiheudu lisäkustannuksia. Halutessasi voit tilata maksullisen lisäpaketin, jolloin saat takaisin käyttöösi verkon täydet nopeudet. Nopeus palautuu joka tapauksessa takaisin verkon maksiminopeuksille uuden laskutuskauden alusta."

      Kännykän nettiyhteyden voi sulkea hetkellisesti tämän ohjeen avulla: http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/tuote/lumia610/kaytto-opas/?action=onlineuserguidepagechange&pFile=GUID-A5830925-287C-4004-BE36-DB984A62519B_FILE001.html

    • Huomaa sinäkin ero
      • 14 vuotta asiakkaana

        Ja saunalahtiko muka toimii koko suomen alueella?
        Epäilen vahvasti. Sonera on ainoa oikea toimiva operaattori, vaikkei tietenkään edullisin. Laadusta pitää maksaa.


      • Se pieni ero
        14 vuotta asiakkaana kirjoitti:

        Ja saunalahtiko muka toimii koko suomen alueella?
        Epäilen vahvasti. Sonera on ainoa oikea toimiva operaattori, vaikkei tietenkään edullisin. Laadusta pitää maksaa.

        Just tällaisilla pallopäillä Sonera takoo rahaa.

        - Kelpaisiko halvempi liittymä? No kuule nykyinenkin toimii mainiosti!
        - Saisiko olla halvempi lasku? No kuule on mulla rahaa!
        - Saisiko olla datarajaton netti? No kuule en minä tarvitse, kun täällä vain Sonera toimii.
        - Missä asut? Helsingissä.
        - ...

        Emmää vaihda, katotaan vaikka huomenna... No emmää nyt tiedä...

        Mutta joka on vaihtanut, se aina ihmettelee, miksi on maksanut liikaa. Kokeile. Minäkin olin 10 vuotta Soneran asiakkaana ja Saunalahti on ollut moninkerroin parempi.


    • Saunalahti on ainakin minulla toiminut näiden 4-vuoden aikana mainiosti. En voisi vaihtaa mihinkään muuhun operaattoriin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe