Lumia ja netti

tyttö8786

Minulla on ollut Lumia 610 vasta kolme päivää, ja 1Gt netistä on kulunut jo puolet. Netti on siis Soneran. Ymmärsin että tuolla netillä pääsis jo aika pitkälle, ja en ole edes kovin paljon nettiä käyttänyt. Olen lataillut sovelluksia ja tutustunut kännykkään. Onkohan netti jäänyt jotenkin vahingossa päälle, miten sen huomaa? Ja onko se siis niin että kun 1Gt on kulunut niin netti on paljon kalliimpi? Jos netti loppuu pystyykö kännykkää laittamaan hetkeksi niin, että se ei menisi nettiin, kun itse ainakin monesti painan vahingossa hakupainiketta.

5

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 GT datapaketti saattaa kuua aika nopeasti loppuun, jos puhelin latailee päivityksiä tai jos käyt raskailla nettisivuilla tai katsot Youtube videoita.

Täältä voi tarkistaa, että mitä seuraa, jos 1 GT raja saavutetaan:

http://www5.sonera.fi/ohjeet/Tiedonsiirtopalvelut

Eli:

"Huom! Kun nettipaketin tiedonsiirtomäärä on tullut täyteen, voit jatkaa internetin käyttöä laitteellasi, mutta palvelun nopeus on enää 64 kbit/s laskutuskauden loppuun. Käytöstä ei aiheudu lisäkustannuksia. Halutessasi voit tilata maksullisen lisäpaketin, jolloin saat takaisin käyttöösi verkon täydet nopeudet. Nopeus palautuu joka tapauksessa takaisin verkon maksiminopeuksille uuden laskutuskauden alusta."

Kännykän nettiyhteyden voi sulkea hetkellisesti tämän ohjeen avulla: http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/tuote/lumia610/kaytto-opas/?action=onlineuserguidepagechange&pFile=GUID-A5830925-287C-4004-BE36-DB984A62519B_FILE001.html

• Huomaa sinäkin ero
      • 14 vuotta asiakkaana

Ja saunalahtiko muka toimii koko suomen alueella?
        Epäilen vahvasti. Sonera on ainoa oikea toimiva operaattori, vaikkei tietenkään edullisin. Laadusta pitää maksaa.

• Se pieni ero
        14 vuotta asiakkaana kirjoitti:

Ja saunalahtiko muka toimii koko suomen alueella?
        Epäilen vahvasti. Sonera on ainoa oikea toimiva operaattori, vaikkei tietenkään edullisin. Laadusta pitää maksaa.

Just tällaisilla pallopäillä Sonera takoo rahaa.

- Kelpaisiko halvempi liittymä? No kuule nykyinenkin toimii mainiosti!
        - Saisiko olla halvempi lasku? No kuule on mulla rahaa!
        - Saisiko olla datarajaton netti? No kuule en minä tarvitse, kun täällä vain Sonera toimii.
        - Missä asut? Helsingissä.
        - ...

Emmää vaihda, katotaan vaikka huomenna... No emmää nyt tiedä...

Mutta joka on vaihtanut, se aina ihmettelee, miksi on maksanut liikaa. Kokeile. Minäkin olin 10 vuotta Soneran asiakkaana ja Saunalahti on ollut moninkerroin parempi.

• Saunalahti on ainakin minulla toiminut näiden 4-vuoden aikana mainiosti. En voisi vaihtaa mihinkään muuhun operaattoriin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      49
      3684
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3385
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2661
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2328
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1829
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1719
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1698
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1427
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1317
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1128
    Aihe