Liikennevaarallisuutta

MonkuViiva

Oli kuuma kesäpäivä. Olimme tulossa tuttaviemme kanssa melomasta. Takana monta koskea ja veri virtasi kiihkeästi suonissa. Oli vähän välillä jopa pelottanutkin, sen huomasi.
Mieheni, kutsuttakoon häntä vaikka Eemeliksi, valitteli pullistumaa housuissa, se olikin jo melkoisen hyvin rakentunut. Matkaa seuraavaan yöpymispaikkaan oli kuitenkin niin paljon, ettei oikein olo antaisi periksi odotella. Istuin etupenkillä ja tapani mukaan tietysti härnäsin hivelemällä mieheni reittä ja vetoketjua edestakaisin. Nopeasti nappasin vetoketjun auki ja kalu pompahti esiin kuin partiolainen.
Eemeli hätkähti, mutta huomasi heti mitä minulla oli mielessäni. Otin kalun käteeni ja toisella avasin turvavyöni. Kumarruin hänen päällensä, tietenkin rattia varoen. Kalu sykki kädessäni ja arvasi pääsevänsä lämpöiseen suuhuni. Hitaasti kielellä lipoen juuresta päähän asti ja takaisin. Eemeli kysyi, että ajaako hän tien reunaan, kielsin. Nopeutin tahtia ja Eemeli huokaili sen tuntuvan niin hyvälle. Ei mennyt kauaakaan, kun tunsin kohta lentävän. Lämmin suu ja käden yhteistyö toi tuloksen. Mälli lensi suuhun sellaisella vauhdilla että se tuntui. Eemeli totesi, että ongelmia edessäpäin.
Poliisit olivat ratsiaa pitämässä ja tottakai pysäyttivät meidät. Siinä ei selitykset auttaneet isolle poliisisedälle, kun kyrpä vielä puolikovana housuista ulkona oli. Poliisi sanoi tulevan putkareissun ja nappasi Eemelin autoon ja ajoi pois. Minä kysyin että entäs minä, toinen poliisi sanoi minulle tulevan toisen kyydin. Ihmettelin sitä, mutta selitys tähän löytyi kun katselin poliisisedän haaroihin, sielläkin näytti olevan ahdasta.

1

7370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karmeus Kullius

Johan oli "ahtautta" kerrakseen, mutta etkö kertoisi jotain siitä "makkarasärkkien" -kohtauksesta? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe