Liikennevaarallisuutta

MonkuViiva

Oli kuuma kesäpäivä. Olimme tulossa tuttaviemme kanssa melomasta. Takana monta koskea ja veri virtasi kiihkeästi suonissa. Oli vähän välillä jopa pelottanutkin, sen huomasi.
Mieheni, kutsuttakoon häntä vaikka Eemeliksi, valitteli pullistumaa housuissa, se olikin jo melkoisen hyvin rakentunut. Matkaa seuraavaan yöpymispaikkaan oli kuitenkin niin paljon, ettei oikein olo antaisi periksi odotella. Istuin etupenkillä ja tapani mukaan tietysti härnäsin hivelemällä mieheni reittä ja vetoketjua edestakaisin. Nopeasti nappasin vetoketjun auki ja kalu pompahti esiin kuin partiolainen.
Eemeli hätkähti, mutta huomasi heti mitä minulla oli mielessäni. Otin kalun käteeni ja toisella avasin turvavyöni. Kumarruin hänen päällensä, tietenkin rattia varoen. Kalu sykki kädessäni ja arvasi pääsevänsä lämpöiseen suuhuni. Hitaasti kielellä lipoen juuresta päähän asti ja takaisin. Eemeli kysyi, että ajaako hän tien reunaan, kielsin. Nopeutin tahtia ja Eemeli huokaili sen tuntuvan niin hyvälle. Ei mennyt kauaakaan, kun tunsin kohta lentävän. Lämmin suu ja käden yhteistyö toi tuloksen. Mälli lensi suuhun sellaisella vauhdilla että se tuntui. Eemeli totesi, että ongelmia edessäpäin.
Poliisit olivat ratsiaa pitämässä ja tottakai pysäyttivät meidät. Siinä ei selitykset auttaneet isolle poliisisedälle, kun kyrpä vielä puolikovana housuista ulkona oli. Poliisi sanoi tulevan putkareissun ja nappasi Eemelin autoon ja ajoi pois. Minä kysyin että entäs minä, toinen poliisi sanoi minulle tulevan toisen kyydin. Ihmettelin sitä, mutta selitys tähän löytyi kun katselin poliisisedän haaroihin, sielläkin näytti olevan ahdasta.

1

7348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karmeus Kullius

Johan oli "ahtautta" kerrakseen, mutta etkö kertoisi jotain siitä "makkarasärkkien" -kohtauksesta? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2228
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1868
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1429
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1297
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1221
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      937
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      903
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe