Seikkailijat

Santtu

Kokemuksia Seikkailijoiden leireistä?

86

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika heikolta vaikuttaa, koska ei saa olla viritetty ase, pitää olla kokomaski, ja ylihinta. No go

      • Fatakh

        Kyll ne leirit on hyvii ainaki ite viihdyin


      • Seikkailivat suohon :P

        Oikeesti? Jos noin on, en kyllä mene... Kokomaski, ei viritystä... Meikäläisellä on viritetty AK-Beta, vesuri, ja MP5-RAS. Ja kokomaskeja vihaan. Ei niillä voi ees tähdätä! Mokomat ovat käsiaseita varten >:/


      • santtu
        Seikkailivat suohon :P kirjoitti:

        Oikeesti? Jos noin on, en kyllä mene... Kokomaski, ei viritystä... Meikäläisellä on viritetty AK-Beta, vesuri, ja MP5-RAS. Ja kokomaskeja vihaan. Ei niillä voi ees tähdätä! Mokomat ovat käsiaseita varten >:/

        Santtu suosittelee..


    • nelkyt lasissa

      Itse vanhempana laittaisin lapseni kyllä tuommoiseen kuin pihapeliin. Tuntuu olevan järkeä enemmän kuin joidenkin lasten peleissä missä kuulaa saa kaivaa ihon alta ja säännöt ovat yhtä fiksut kuin puolijauhoisen paskanjauhanta. Eikä tuo hinta paha ole kyllä viikonlopusta täysylläpidolla.

      • Vastuullinen van..Ei tod

        Taas näitä tyhmiä "vanhempia"... Nuo leirit ovat juurikin niille pikku tissiposkille, aloittelijoille. Kukaan airsoftia pitempään harrastanut ei menisi sinne. Mieluummin paikallisen yhdistyksen peleihin. Siellä on sitä järkeä, ja säännöt ei helvetissä ole "paskanjauhantaa". Ja kukaan, edes 9-vuotias ei pelaisi ilman silmäsuojia ja kunnon sääntöjä. Kai ne nyt ymmärtää, että jos kerran se kuula sinne silmään kilahtaa, niin silloin ei nääkkään enää ikinä? Ja miten ihmeessä sä ajattelet että ne kuulat pureutuvat ihon sisälle? Ja että se johtuisi "huonoista säännöistä" ?! On hyvin, hyvin vaikeaa kuvitella että sä olet 40-vuotias VANHEMPI. Varmaan lapsesikin yhtä tyhmiä ja avuttomia jos tuommoista ajattelutapaa olet heille opettanut >:(


    • Apuaaaaa

      Vittu mitä paskaa olin tuola ja mua ammuttiin päähän.

      • Jopla

        no lopeta airsoft sitte jos niin itkettää -_-


      • airsoftpro1800

        ai sen takii se oli paska leiri


    • snipu96

      Ite olin leireil ja kun kysyin järjestäjiltä niin sain ottaa mukaan ihan asianmukaiset, tehokkaammat vermeet pelkät suojalasit suusuojat. Kysyin ennen leiriä. Kai se on niin, että ne haluaa katsoa ettei ole mitään downareida mukana jotka ei ymmärrä asioista mitään. Kai siellä fiksut saa vetää miten haluaa, kunhan noudattaa sääntöjä. Ja ite oon ollu paikallisyhdistyksissä pyörimässä PK seudulla ja siellä on toisinaan semmoista perukkaa mitkä vetää snipulla ohimoon niin että vituttaa.
      itse diggaan. ääliötä riittää pelaamassa täällä.

    • sepuuhunkiipeilijä

      seikkailijoiden leirit satakertaa parempia. oon ollu jo kahdella leirillä mukana ja taas menossa. mulla on ritilämaski ihan tiedoksi.

      • ilodan

        5 tähteä


      • aitoseikkailija
        ilodan kirjoitti:

        5 tähteä

        Kyllä. Pelkkää plussaa.


    • Liisasofia

      Kesän ykkösjuttu.. vois olla enemmänkin tarjolla.

      • veneeseen nro 13

        Konsepti toimii. Peukku ylös ja ens pe uudestaan.


    • Kenraaliveskuvaasast

      Hyvää toimintaa kauttaaltaan. Iso käsi. Loppuu se luvaton vaarallinen softaaminen lähimetsissä. Kiitos niille kenelle se kuuluu - nyt seikkailijoille. Kaikki rutisijat ja inisijät voivat viilata niitä omia piippujansa lähimetsikössä ihan yksikseen. Avautuminen on turhaa silloin kun sille ei ole aihetta!

    • plussaaaaaaa

    • LuutnanttiSKL

      Kahden lapsen isänä totean,että Seikkailijoiden leirit ovat todella järkevällä tavalla toteutettu. Satamassa oli tänään iso kasa erittäin iloisia nuoria. Palaute oli pelkästään positiivista! Uskon kuulopuhuisiin, ja nyt näköhavaintoni on todiste,siksi siis suosittelen ilmoittautumaan..

    • ukiajotalemmi

      tänään lähtö sunnuntaina kommentoin miten meni

    • ukiajotalemmi

      paremmin ei olisi voinut mennä. vaikea selittää mut kymppi lähtee täältä heti. eli kyllä kannatti

      • tyyppi

        mäkin voisin ehkä joskus kokeilla ja tänne tulee heti kommentit


      • tommipommi..
        tyyppi kirjoitti:

        mäkin voisin ehkä joskus kokeilla ja tänne tulee heti kommentit

        Olin. Meen uudelleen.


    • olen tyyppi

      olin 5000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 tähtee

    • Sniikkari

      Aikas monta laitoit?

      • pikku mulk

        viime leirillä oli mauri mulk ja aki mustal ja yrjö ja urho, sitten mauritius....:)


    • lussaaaaa

    • Marskikeniasta

      Parin viikon päästä viimeinen..

      • suutarikalle

        Missä voi ilmoittautua sinne seikkailijoiden halli tapahtumaan?


    • Saaaaattull

      Kesän leireille voi jo ilmoottaatua.

    • ESjoo

      mukaanaaaa kuuu peräpukamaaa! saaree softaa.

    • mauri mauri mauri

      Teemat puuttuu....mauri takas!

    • igorlarionov

      Teemat löytyy... www.seikkailijat.fi

    • aderere

      Laittakaa myös softaajan pelikalenteriin!

    • Huhhuhhuhhhh

      Pakko mennä jos siellä leirillä on taas ZOMBIIIIIIIIIIiiiiiiiii...... yhdeltä loppui kerran melkein happi....

    • Sen veli

      Tommi Pommi on leirin kunkku!

    • JIHAD!

      "Kokemuksia Seikkailijoiden leireistä?"

      Tulit oikeaan paikkaan. Nimittäin Suomi24:ään!

    • Päällikkönne

      Leirillä säännöt. Tiukat toki, mutta tästäsyystä suuremmilta loukkaantumisilta ollaan vältetty. Ei ainakaan itseäni huvita kenenkään äidille/isälle/huoltajalle rupea selittelemään miksi joku mauri/tauno/pekka saanut kuulan silmään, juostessaan ilman maskia.
      Myöskin säännöt tarpeen ihan perus leiri-elämässä, nimimerkillä kaupunkilaisilla nuorilla 2 kirvestä ja vesuri, hakatessa kaikki yhtäaikaa samaa halkoa, ennenkuin kerkesin touhuun puuttumaan.
      MEIDÄN SÄÄNNÖT, MEIDÄN KÄYTÖSSÄ SAARI. ei säännöt mielytä... älä tule sinne. Halukkaita löytyy enemmän kuin tarpeeksi muutenkin.

      Eikä mielestäni säännöt kuitenkaan ole irrationaalisia päähänpistoja. Kaikille säännöille löytyy seikka/onnettomuus/uhka jota säännöllämme pyrimme viimetinkaan asti välttämään. Leirin idea kun on vapaa-ajan vietto, eikä keskitysleiri.

    • koopra3
    • kylläää

      yes

    • Jjjjjeeemmmmi

      kylässä on paras suoja, sitten iso kivi toisella puolella ------ suolla olen kuningas!

      Jemi

    • mauri maurilainen

      seuraavan kesän leireistä tulossa ihan mahtavia

      seikkailijat staff

    • Kersantti kauhistus

      HUPMIO HUOMIO! Seikkailioiden mahtavimmat leirit tältä kesältä tulee olemaan 10-16 kesäkuuta, jolloin leirejänne tulee vetämään kaikkien vihaama/rakastama/ihailema kersantti auhistus! Vanhemmat leiriläiset tietänee kenestä ohjaajasta on kyse :D Täten siis tietävät millaisesta menosta jäävät paitsi, mikäli eivät osallistu!

    • Zompiiiiiii

      humpio vaan :) onpa jännää keskustelua. osa ei takuulla ole edes käyny seikkailijoiden leireillä.

      ANSELMI ON VASTUKSENI

    • jalli3

      Mikä on appari?

      • olen appari

        Appari eli apu-ohjaaja on vähän vanhempi tai kokeneempi leiriläinen joka auttaa muita ase ongelmissa, tai muutenvaan auttaa kysyttäessä tai jos näkee jonkun tarvitsevan apua. Apparille sekä ohjaajille voi kertoa kiusaamisesta tai muista murheista.


    • Nasse-setä123

      Apuohjaaja on leireillä ohjaajia auttava henkilö joka pitää huolta leiriläisistä leiriläisten tasolla, esim kattoo ettei ny sekoilla nuotiolla ja auttaa pikku pulmissa.
      peleissä yleensä joukkueenjohtajina antamassa suuntaa ja pitävät pelit elossa.
      Apu-ohjaajat eivät saa palkkaa vaan työ on vapaaehtoista. elikkös ruokapalkalla mennään.

    • pompom3

      MUTTA huomioikaan että leirit ovat appareille täysin ilmaisia.

    • joonankaveri98

      Miten appariks pääsee?

    • Sobbittu

      Itseäni pyydettiin!

    • Henkka1234512345

      No se menee niin että olet leiriläinen ja sitten ohjaaja sinua tulee pestiin pyytämään..

    • sopulillli
    • joookkl

      kymmenen plus

    • airsoftfin

      Lopettakaa jo tää seikkailu ja menkää yhdistyksen peleihi pelaa.

    • Seepeenee

      Tuonne --> la-su 28-29.9
      Teknologiaa taivaalta


      Kylmän sodan aikainen ydinaseita valvova satelliitti on kääntynyt kurssissaan ja on matkalla Granön saarta, Eräät tuntemattomat tahot ovat palkanneet palkkasotureita noutamaan satelliittia, koska se sisältää tietoa unohdetuista ydinaseista jotka voitaisiin myydä eteenpäin. Kaksi huippukoulutettua palkkasoturiarmeijaa, yksi satenliitti. Kuka sen saa, sen ratkaisee kohtalo.

      • ahlamsahlam

        "Kaksi huippukoulutettua palkkasoturiarmeijaa"

        13 vuotiaiden naskileiri....


    • humppila67

      Onko joku ollut hallitapahtumassa joskus?

    • 2+11=211

      Millasia nuo on verrattaessa muitten järjestäjien skenuihin? Koska leirejä ja teemoja on paljon ja nettiä lukeneena tuntuu, että teema on vain "osallistujamagneetti", jolla yritetään saada osallistujia Vaikuttaa että itse airsoftaus jää vähellä ainakin vrt, muut skenut....

      • ipa2002

        En oo muilla käynyt pelaamassa, mutta kyllä tuolla pelataan paljon ja kaikkea erilaista. Oliko viiime vuonna, jossa yhdistettii käsipallo ja airsoftaus. Ei toiminu nii hyvin kuin perusskenet, mutta hauskaa silti oli. :)


    • Juuso788

      Taas mennään ensi viikon perjantaina. KAUDEN 2014 AVAUS !!!!!! Olen odottanut pitkän.

    • Kukkulanku

      Skenaariot loistavia ja ohjaajat tosi mukavia. Kannattaa tulla, itse menen taas seuraavalle. Ottakaa mukaan savukranaatteja, niitä sai käyttää.

    • tiilikasa

      Ei oo enää maskipakkoo. Lasit riittää. Kuka tulossa ekaan fantomiin?

    • 1firsttime

      Menossa ekalle leirille, 25-27.7 The Black Flag - tukikohta. Onks hyvii vinkkei?

    • Hiimö

      Kuka tulossa seuraavalle leirille 13.-14.9?

      • bb ninoja

        Olin. Tulen myös nyt 11-12.10...


    • ok4n00bs

      Jaa a ei taida olla muuta kun alottelijoita nää tääl... mitä ny ite luin tuolt nettisivuilt niin ei tää kokeeneelle pelaajalle nii erikoinen paikka oo. ihan kiva leiri saattaa ollakin, mutta ase ei saa olla edes viritetty ja ilman kokomaskia/suusuojaa ei saa softata ellei oo vanhemmalta lupa... ja PK seudulta tonne lähinnä porukkaa taitaa mennä...

    • henkka212

      Olen ohjaaja ollut ja voin sanoa, että osaavaa porukkaa ja nuoret täynnä intoa. Erinomaista työtä!

    • ohjaajana3kesää

      Seikkailijoiden airsoft-leirit 2016
      21.-22.5.2016
      6.-8.6.2016
      8.-10.6.2016
      20.-22.6.2015
      1.-3.8.2016
      3.-4.9.2016

    • Meenekaakertaa

      Kukaan tulossa 6-8.6-8.6.2016 mä meen ekaa kertaa oon 11.

    • Samatyyppikuäske

      Ja onks kellään tietoa koska teemat tulee?

      • faarao12345

        21.-22.5.2016


        Operaatio saaristossa




        Suomen poliisi on saanut luotettavilta tahoilta tiedon pääkaupungin edustalla sijaitsevalla saarella tukikohtaa pitävästä aktiivisesta rikollisryhmästä. Huhut kertovat kauhutarinoita - ei normaalia toimintaa. Suomen tiedustelupalvelua on nyt myös uhattu aiheen tiimoilta, ja rikollisten oletetaan suunnittelevan jopa hyökkäystä. Minne? Ollaan aivan lähellä pääkaupunkia. Ja heillä on päämäärä. Kokoon kutsutaan karhuryhmä, armeijan korkeimmat johtajat ja parhaat sotilaat. Virkavalta päättää yleisen kaaoksen estämiseksi lähettää iskujoukon tutkimaan, ja tilanteen vaatiessa myös tuhoamaan rikollisryhmittymän. Kukaan ei osaa arvata mitä saaressa on vastassa… 1,2,3.


    • ktstäältä
    • pooliopoolio

      HUOMIO!! 6.-8.6.2016 Miljoona dollaria nyt 46 airsoft- leiriläistä mukana. Eli mukaan mahtuu vielä 5 innokasta. www.seikkailijat.fi

    • JuusoMattila

      Seikkailijoiden AIRSOFT -leirit 2017
      20.-21.5.2017 (la-su)
      5.-7.6.2017 (ma-ke)
      7.-9.6.2017 (ke-pe)
      12.-14.6.2017 (ma-ke)
      19.-21.6.2017 (ma-ke)
      2.-4.8.2017 (ke-pe)
      7.-9.8.2017 (ma-ke)
      2.-3.9.2017 (la-su)
      Ilmoittautuminen aloitetaan tammikuussa 2017

    • Pommimies2005

      Jessss! Leireille!

    • jaskarikasu

      Ilmoittantunut!!!

    • PatrikLaine

      kohta alkaaa! :D :D :) :) kavereiden kans tullaan!

    • lonex

      meen elokuun leirille kavereitten kans

    • lonex

      saako käyttää optiikkaa ja äänenvaimenninta aseessa?

    • SatavuotiasSuomi

      Mulla ois toimivaa tykistöä (pappa raijas puna-armeijan jättämät romppeet varastoo), voinko ottaa leirille mukaan? Pystyy hyvin ampuu 80 kilsan päähän, toimii myös hyvänä herätyskellona.

    • Juusotyöntekijä

      Seikkailijat ovat tehneet päätöksen siirtää kaikki 7. – 9.8 (ma – ke) – ”The Zone” leiriläiset edellisen viikon 2. – 4.8 (ke – pe) Elokuun kruunu -leirille. Syksyn toteutuvat leirit ovat 2. – 4.8 ja 2. – 3.9

    • Huono_oli

      Ihan liian vähän ruokaa ja sivuilla sanottiin ettei saa olla viritettyjä aseita mutta muutamalla oli neljän joulen sniput eikä pelilnohjaajat välittäneet vaikka kerroin heille asiasta. Ekana päivänä kun saavuttiin ruokaa saatiin vasta tyyliin kuudelta tai seiskalta. Ne muuten keitti nakit ja lihapullat vesikeitimessä. En suosittele kenellekään

      • Dengu

        Ymmärtääkseni snipuille on omat rajoituksensa.
        Mikä on vesikeitin?


    • Huono_oli

      Joku muuten varasti siellä kaksi pistoolia ja meitä pidettiin vesisateessa varmaan tunnin ajan. Kun kaikkien laukut tutkittiin niin toinen niistä löytyi yhden pojan laukusta. Väitti että joku oli laittanut ne sinne sen laukkuun. Oli muuten valkoinen valhe. Toista asetta ei löytynyt mutta uskon että senkin oli jonnekin kätkenyt. Vene jolla menimme saareen oli joku busteri,. Sitä ajoi joku 70v pappa ja se laittoi ne kaikkien tavarat siihen veneen laidalle. Oli muuten lähellä ettei tippunut.

      • Hyvä_oli

        Joo, olin samal leirillä. Siellä joku vei toiselta pistoolit, ja aseita etsittiin kissojen ja koirien kanssa. Mälsäähän tuo, mutta minkäs teet. Oon ollu jollai 4 neljällä leirllä kaikenkaikkiaan, ja nyt oli eka kerta kun jotain hävisi.

        Se kuski on Kari, ja busteri on ässä! Ei sinne millään turistilaivalla mennäkkään. Se on kuin linnanmäellä, pitäkää hatuistanne kiinni kun paatti kulkee!

        Ens kesänä ehkä apparina uudestaa. :)


    • moderatorerna

      Viimeinen airsoft -leiri, ja nyt mukana reilu 20 nuorta. Lisää otetaan vielä (max 35). Saadaan hyvä leiri, ja mahtavat taistelut. Tervetuloa mukaan!!

      Ajankohta: 15. - 16.9 - Keltainen ja punainen

      Keltaisen ja punaisen valtion välillä syntynyt poliittinen konflikti on eskaloitunut punaisen valtion aloittamaan punainen nuoli - sotilaalliseen operaatioon. Keltainen valtio saanut tiedustelultaan tiedoitteen, että on syytä epäillä punaisten erikoisjoukkojen yrittävän maihinnousua granön saarelle, Marsalkka Äreän toimesta. Joukot järjestyvät ja valmiina taistoon.

      Lisätietoa ja ilmoittautuminen: www.seikkailijat.fi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe