japanilainen koira jolla on "irokeesi"

mies

elikkä tietääkö kukaan nimeltä/linnkkiä? kyseessä siis ilmeisesti havinainen koirarotu jolla on irokeesi, kotoisin japanista. siitä löytyy kuva jostain "vanhat rodut" koirakirjasta
mutta netistä ei millään tahdo löytyä mitään. petsiessä joku nainen oli hakenut japanista itselleen koiran ja oli myös nähnyt samalla kasvattajalla tälläisiä koiria mutta ei ottanut kuvaa. jos olette nähneet piirretty-elokuvan HOPEANUOLI, niin siinä on jtn kooga koiria punasia/mustia ja niillä on irokeesit.

14

2116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allergian takia

Ulkonäönkö perusteella valitset rotusi ? Eipä ole ihme että kodinvaihtajia on niin runsaasti:((

Missä Suomessa tarvii taistelukoiraa ?

• mies

tässä onnyt kyse rodun löytämisestä eikä perättömien väitteiden selostuksesta.

• Mustanaamio elää...
        mies kirjoitti:

tässä onnyt kyse rodun löytämisestä eikä perättömien väitteiden selostuksesta.

...JOS sarjakuvahahmot on ihan oikeita.

• Anonyymi

Haista vittu

• kitsusi

Hopeanuolen koga koirat ovat kuvitteellisia, eikä niillä ole rotua. Näin on niiden piirtäjä/keksijä Yoshihiro Takahashikin sanonut.

Vai että rodusta löytyy kuva, oletko itse nähnyt? Skannaa ja näytäppä.
      ja kerro minullekkin tämä petsieläinen.

• johan on taas välkky

Heh, joo, koitappas googlettaa;)))))))))))))))))))) onhan niitä piirrohahmoja siellä, mutta eihän piirrokset ole eläviä koiria, saati rotuja ;)))))))))))))

• tahtoo heti

Minkäs rotunen se Aku-Ankan Pluto on ? Olisko tiatoo mist kennelit kannattas sellanne ostaa ? PLEES, mä tahon !!!!!!!!!!!

• 2+17

• sulletulifaxi

• idiootttit
        sulletulifaxi kirjoitti:

Se on kyllä Tanskandogi.

Mä ottasin mielummin Mikin kaverin Hessun rotusen??!!

Tanskandoggi sulla on perseessäs! Se on vihikoira, johan sen tajuaa sokeakin. -.-

• pockar och

Tack, de våre happy end.

• aiskonia

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1672
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1165
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      117
      1157
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      963
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      864
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      193
      796
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      746
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      743
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      689
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe