Eli oisin "myymässä" erään mallin gosus, aika vanha ja omistaa "arvokkaita"/"haluttuja"
Gosussa ei saa myyä forkalla omaa mallia, joten tein tänne tän aiheen ;)
sen mallin nimi on _fabulous_
Mitä tarjoisitte siitä rakkaat gosuttajat? ;D
kiitän ja kumarran, JA JOS ET OO GOSUS MEE POIS >/
TÄMÄ KESKUSTELU LIITTYY GOSUPERMODEL.FI- sivustoon! (lue jos oot
54
709
Vastaukset
- _fabulous_
sil mallil on myös vip, ja ihan suomen gosus oon ;D
- L
Kaikki halit
- nanalagana
äää, toi on niin WOOWWWWW - malli :D taisiis ku sil on paljo "arvokkait ja haluttui" päällä :3 mut mul ei oo mitää mitä voisin antaa, ja rahaaki nii vähä :K
- _fabulous_
aa;) no annan tän mallin vaa jollekki(8
- LumppariGirl
_fabulous_ kirjoitti:
aa;) no annan tän mallin vaa jollekki(8
Mulle voi antaa... XD Mallin nimi gosus on LumppariGirl. Laita sille päälle unnui/haluttui ni voin kattoo sen.
- Besta:3
voin tarjoo mun msp tyyppii
- _fabulous_
mikä o msp XD ?
- 18seesa(gosussakin)
_fabulous_ kirjoitti:
mikä o msp XD ?
Movie Star Planet, oon siellä ite, mutta en ole käynyt siellä varmaan 3 kuukauteen, en muista "MPS" nimeäni...
- ~人生は愛です~
Hmm, ei nyt ole paljoakaan gR:riä. Halit voisin tarjota: 281 mun varamallilta jolla on jtn. 400 halia :D
- _fabulous_
joo(: muitaa??
- Miley Cullen
Mutta tuskin sä gosu tavaraa tarttet, ku jos loppaat kokonaan? Nii mulle vois antaa tai jtn ;3
- _fabulous_
ihan hyvin voisinki(;
- Besta:3 on mun gosu
saat siit mun msp tyypi jol on 400-600sc ja level neljä paljo vaattei sillä jä ollu vip yli 10kertaa
ja 350 halii gosus - nanalagana
HEEEI MULLAKI ON HALEI !!:DD kaikil varamalleil :p taino niit "varamallei" on aikasshhhh paljo .. . (;
- Tarjoon mitä pysty<3
Halit, lahjoja kaupoist (lähinnä zipperist) n. 6000 gr kaikkee kivaa mitä keksit, ja pystyn antaa =)
- !Cool-Cat!
Voisin tarjota kaikkee!! 200 halia 20 uniikkia vh:sta, katso malli !Cool-Cat!
- -stacy97-
Siis onko sulla joku toinen malli, jolla jatkat vai hääh?? :oo
Millä vois tarjota? :D
// 949halia ja 1010gr // - lYYDIA32
hmmph.. toiveita?
- adorefulity
oh nouuu, haluaisin tarjota jotain mutta en oikein keksi mitään, onko sulla toista mallia jolle voisin ostaa vaikka näitä Summer Party Tourin unnuja ?
- _fabulous_
EN TAHDO RAHAA ENKÄ HALEI, EN TEE UUTTA TYYPPII, LOPPAAN! HALUUN VAA TÄNNE KIINNOSTUNEITA MUN MALLISTA JA ANNAN SEN MALLIN SIT JOLLEKKI
- Take
Mä oon kiinnostunut, ite käyn goSussa oka päivä, ja pidän malleista AINA hyvää huolta (-: TYkkään muutenkin olla goSussa, ja oon halunnut toisen ns. 'hyvän mallin' (-: Oon siis goSussa Take.
- Lyydia32
Mä haluun ♥
- !Cool-Cat!
Mitä haluisit?
- Gsm: Johanna:D
En mitää.
- shakira800
kaikki halit ja joku lahja ja viikon kattomoset
- ei nimimerkkiä
3 kuukauden VIP?
- Lyydia32
Kelle sä sen antaisit jos se kerran loppaa? o.O
- 18seesa(gosussakin)
Arvo?
Olis reiluu, koska jos annat mallis jolleki toiselle, mitä hyötyy on, jos saat vaikka 200 halia???
Ei sun oo pakko jos et halua, se oli vaan mun ehdotus. :DD
P.S Mulle? :DD - Miley Cullen
Mä voisin haluta;))
ETTÄ muista NIMENI
cx - tipi222
Mä oisin kiinnostunu jos haluut voin antaa sulle mun moviestarplanet tyypin :)
- BlackSunRising
Olisin kiinnostunut(:
- adorefulity
no sitte asia on ihan toinen :--D olisin myös kiinnostunut, sen verran arvokas malli kyseessä. aattelitko arpoa vai valita sellaisen joka rutisee eniten ? :D
- _fabulous_
emt, ehkä vaaa piän itellä ja myyn kaikki unnut pilkkahintaan;>
- 18seesa(gosussakin)
_fabulous_ kirjoitti:
emt, ehkä vaaa piän itellä ja myyn kaikki unnut pilkkahintaan;>
Sähän voit tehdä ihan mitä vaan sä haluat, koska se on sun malli, ei me päätetä pidätkö sen itselläsi vai annatko sen jollekin. :D
Jos annat sen jollekin suosittelen sitä arpomista...
- Sofia002
Mä olen kiinnostunut sun mallista, oon Sofia002:) Juu en tiiä mitä kirjoittaisin tähän... Mut en mä täs nyt enempää sitä ala kinuumaan;)
- OMGlissu.Purkka
Voisin antaa kaikki moviestarplanet tyyppini sulle, niillä on jonkun verran rahaa ja kaikki halinini (n. 600)
Nimimerkkini on mallini nimi! - VoiPeeX
Olisin kiinnostunut :)
- Sibellah
Äöäöäöä VOisin tarjota vaan 13 t D;
- Lily00
Sä voisit lahjottaa mulle sun mallis c:
- Lovelyunicorn
voisin maksaa ihan irl rahaa,asuks hesas?
Taisiis jonku 20 euroo voisin maksaa.. - 0THERSIDE
Tota oisin yks innokkaista saamaan mallisi. Sillä on ihana nimi ja sillee. Ja kun itelläni ei ole mitään mahollisuutta saada vip gosuun. Ja kun en saa vippii gosuun niin rahaa saan hirveellä vaivalla. Joten minulla on monet ihanat uniikit jäänyt väliin kovan gr puutteesta. Nyt mulla on ollut säästö päällä 2 kuukautta jasaanut kerättyä 812gr. Aluksi mulla oli vaan 20gr. Mutta olen gosussa 0therside. Toivottavasti mun ilmotuksella tärppää. Siis rakastuin sun nimee. Ja oot ihan nice levelil. Sori jos tuli liian pitkä. Ei tää oo kyl kauhee pitkäkään. Olen aktiivinen gosuttaja. Käyn gosussa joka päivä ja viihdyn yleensä forkalla monta tuntia.
- LumppariGirl
Ei se myy sitä -.-
- Pojanpojanpoika
huoh -.-
- jenni1372
noo voisin tarjota unnu hiuksii mun nimi siel on jenni1372
- Siennaaws
ää en pääse kirjautumaa gosuu tänä aamunaa....
- Muchy
Mooi... Oisin kiinostunu! Mun gosumallin nimi on Muchy ja mä oikeen haluun arvokkaita ja haluttuja jo kauaa, ku mut haksattiin! :'( Jos annat mulle sen, nii osta yhteyttä Muchy nimiseen malliin, se oon mä!
- HALUAN!!!!!! :O/:D
Jos mä saan sen niin voin kertoa mite saadaa gosuun ilmasta gorahaa, habboo ilmasii kolei ja howrsee ilmasii passeja! Haluaisin ton mallin!!! Ellet anna mallia voikko ees antaa lahjan mun 4 mallil? Ne on : Julie1(vanha), Miss. XoXo, Miss. Diva ja Nimeton4. Kiitos! Kamuksi saa pyytää!
- Fever
Kiellettyä gosussa, vaikka ette keskustelekkaan gosussa.
T:Fever
GoSupermodel-modetaattori - Prinsess28
Mulle vois antaa : )Mallin nimi gosussa:
Prinsess28 - Jenca12
HALUAN!!!!!! :O/:D //
Mä voin antaa 350 halia jos kerrot miten howrseen ilmasii passei.
Käykö???
PS.Tarkotatko suomen howrse severille? - minä
Mitä haluut siit?? Voin antaa melkein mitä vaan:))
- minä
*Marja18*
- moooi
jos kiinostaa tarjoon 1000g lähetä gosus viesti niin puhutaan asiasta mallin nimi on iymi
- japu4
moi mää en saa tarjota mitään mut saanko silti sen ukon voin tehä gosuun jonku ukon jos se käy vaihdettavaksi oo kiltti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103