Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

TÄMÄ KESKUSTELU LIITTYY GOSUPERMODEL.FI- sivustoon! (lue jos oot

_fabulous_

Eli oisin "myymässä" erään mallin gosus, aika vanha ja omistaa "arvokkaita"/"haluttuja"
Gosussa ei saa myyä forkalla omaa mallia, joten tein tänne tän aiheen ;)
sen mallin nimi on _fabulous_
Mitä tarjoisitte siitä rakkaat gosuttajat? ;D

kiitän ja kumarran, JA JOS ET OO GOSUS MEE POIS >/

54

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _fabulous_

      sil mallil on myös vip, ja ihan suomen gosus oon ;D

    • L

      Kaikki halit

    • nanalagana

      äää, toi on niin WOOWWWWW - malli :D taisiis ku sil on paljo "arvokkait ja haluttui" päällä :3 mut mul ei oo mitää mitä voisin antaa, ja rahaaki nii vähä :K

      • _fabulous_

        aa;) no annan tän mallin vaa jollekki(8


      • LumppariGirl
        _fabulous_ kirjoitti:

        aa;) no annan tän mallin vaa jollekki(8

        Mulle voi antaa... XD Mallin nimi gosus on LumppariGirl. Laita sille päälle unnui/haluttui ni voin kattoo sen.


    • Besta:3

      voin tarjoo mun msp tyyppii

      • _fabulous_

        mikä o msp XD ?


      • 18seesa(gosussakin)
        _fabulous_ kirjoitti:

        mikä o msp XD ?

        Movie Star Planet, oon siellä ite, mutta en ole käynyt siellä varmaan 3 kuukauteen, en muista "MPS" nimeäni...


    • ~人生は愛です~

      Hmm, ei nyt ole paljoakaan gR:riä. Halit voisin tarjota: 281 mun varamallilta jolla on jtn. 400 halia :D

      • _fabulous_

        joo(: muitaa??


    • Miley Cullen

      Mutta tuskin sä gosu tavaraa tarttet, ku jos loppaat kokonaan? Nii mulle vois antaa tai jtn ;3

      • _fabulous_

        ihan hyvin voisinki(;


    • Besta:3 on mun gosu

      saat siit mun msp tyypi jol on 400-600sc ja level neljä paljo vaattei sillä jä ollu vip yli 10kertaa

      ja 350 halii gosus

    • nanalagana

      HEEEI MULLAKI ON HALEI !!:DD kaikil varamalleil :p taino niit "varamallei" on aikasshhhh paljo .. . (;

    • Tarjoon mitä pysty<3

      Halit, lahjoja kaupoist (lähinnä zipperist) n. 6000 gr kaikkee kivaa mitä keksit, ja pystyn antaa =)

    • !Cool-Cat!

      Voisin tarjota kaikkee!! 200 halia 20 uniikkia vh:sta, katso malli !Cool-Cat!

    • -stacy97-

      Siis onko sulla joku toinen malli, jolla jatkat vai hääh?? :oo
      Millä vois tarjota? :D
      // 949halia ja 1010gr //

    • lYYDIA32

      hmmph.. toiveita?

    • adorefulity

      oh nouuu, haluaisin tarjota jotain mutta en oikein keksi mitään, onko sulla toista mallia jolle voisin ostaa vaikka näitä Summer Party Tourin unnuja ?

    • _fabulous_

      EN TAHDO RAHAA ENKÄ HALEI, EN TEE UUTTA TYYPPII, LOPPAAN! HALUUN VAA TÄNNE KIINNOSTUNEITA MUN MALLISTA JA ANNAN SEN MALLIN SIT JOLLEKKI

      • Take

        Mä oon kiinnostunut, ite käyn goSussa oka päivä, ja pidän malleista AINA hyvää huolta (-: TYkkään muutenkin olla goSussa, ja oon halunnut toisen ns. 'hyvän mallin' (-: Oon siis goSussa Take.


    • Lyydia32

      Mä haluun ♥

    • !Cool-Cat!

      Mitä haluisit?

    • Gsm: Johanna:D

      En mitää.

    • shakira800

      kaikki halit ja joku lahja ja viikon kattomoset

    • ei nimimerkkiä

      3 kuukauden VIP?

      • Lyydia32

        Kelle sä sen antaisit jos se kerran loppaa? o.O


    • 18seesa(gosussakin)

      Arvo?
      Olis reiluu, koska jos annat mallis jolleki toiselle, mitä hyötyy on, jos saat vaikka 200 halia???
      Ei sun oo pakko jos et halua, se oli vaan mun ehdotus. :DD

      P.S Mulle? :DD

    • Miley Cullen

      Mä voisin haluta;))

      ETTÄ muista NIMENI
      cx

    • tipi222

      Mä oisin kiinnostunu jos haluut voin antaa sulle mun moviestarplanet tyypin :)

    • BlackSunRising

      Olisin kiinnostunut(:

    • adorefulity

      no sitte asia on ihan toinen :--D olisin myös kiinnostunut, sen verran arvokas malli kyseessä. aattelitko arpoa vai valita sellaisen joka rutisee eniten ? :D

      • _fabulous_

        emt, ehkä vaaa piän itellä ja myyn kaikki unnut pilkkahintaan;>


      • 18seesa(gosussakin)
        _fabulous_ kirjoitti:

        emt, ehkä vaaa piän itellä ja myyn kaikki unnut pilkkahintaan;>

        Sähän voit tehdä ihan mitä vaan sä haluat, koska se on sun malli, ei me päätetä pidätkö sen itselläsi vai annatko sen jollekin. :D

        Jos annat sen jollekin suosittelen sitä arpomista...


    • Sofia002

      Mä olen kiinnostunut sun mallista, oon Sofia002:) Juu en tiiä mitä kirjoittaisin tähän... Mut en mä täs nyt enempää sitä ala kinuumaan;)

    • OMGlissu.Purkka

      Voisin antaa kaikki moviestarplanet tyyppini sulle, niillä on jonkun verran rahaa ja kaikki halinini (n. 600)

      Nimimerkkini on mallini nimi!

    • VoiPeeX

      Olisin kiinnostunut :)

    • Sibellah

      Äöäöäöä VOisin tarjota vaan 13 t D;

    • Lily00

      Sä voisit lahjottaa mulle sun mallis c:

    • Lovelyunicorn

      voisin maksaa ihan irl rahaa,asuks hesas?

      Taisiis jonku 20 euroo voisin maksaa..

    • 0THERSIDE

      Tota oisin yks innokkaista saamaan mallisi. Sillä on ihana nimi ja sillee. Ja kun itelläni ei ole mitään mahollisuutta saada vip gosuun. Ja kun en saa vippii gosuun niin rahaa saan hirveellä vaivalla. Joten minulla on monet ihanat uniikit jäänyt väliin kovan gr puutteesta. Nyt mulla on ollut säästö päällä 2 kuukautta jasaanut kerättyä 812gr. Aluksi mulla oli vaan 20gr. Mutta olen gosussa 0therside. Toivottavasti mun ilmotuksella tärppää. Siis rakastuin sun nimee. Ja oot ihan nice levelil. Sori jos tuli liian pitkä. Ei tää oo kyl kauhee pitkäkään. Olen aktiivinen gosuttaja. Käyn gosussa joka päivä ja viihdyn yleensä forkalla monta tuntia.

    • LumppariGirl

      Ei se myy sitä -.-

      • Pojanpojanpoika

        huoh -.-


    • jenni1372

      noo voisin tarjota unnu hiuksii mun nimi siel on jenni1372

    • Siennaaws

      ää en pääse kirjautumaa gosuu tänä aamunaa....

    • Muchy

      Mooi... Oisin kiinostunu! Mun gosumallin nimi on Muchy ja mä oikeen haluun arvokkaita ja haluttuja jo kauaa, ku mut haksattiin! :'( Jos annat mulle sen, nii osta yhteyttä Muchy nimiseen malliin, se oon mä!

      • HALUAN!!!!!! :O/:D

        Jos mä saan sen niin voin kertoa mite saadaa gosuun ilmasta gorahaa, habboo ilmasii kolei ja howrsee ilmasii passeja! Haluaisin ton mallin!!! Ellet anna mallia voikko ees antaa lahjan mun 4 mallil? Ne on : Julie1(vanha), Miss. XoXo, Miss. Diva ja Nimeton4. Kiitos! Kamuksi saa pyytää!


    • Fever

      Kiellettyä gosussa, vaikka ette keskustelekkaan gosussa.


      T:Fever
      GoSupermodel-modetaattori

    • Prinsess28

      Mulle vois antaa : )Mallin nimi gosussa:
      Prinsess28

    • Jenca12

      HALUAN!!!!!! :O/:D //
      Mä voin antaa 350 halia jos kerrot miten howrseen ilmasii passei.
      Käykö???
      PS.Tarkotatko suomen howrse severille?

    • minä

      Mitä haluut siit?? Voin antaa melkein mitä vaan:))

      • minä

        *Marja18*


    • moooi

      jos kiinostaa tarjoon 1000g lähetä gosus viesti niin puhutaan asiasta mallin nimi on iymi

    • japu4

      moi mää en saa tarjota mitään mut saanko silti sen ukon voin tehä gosuun jonku ukon jos se käy vaihdettavaksi oo kiltti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe