Opiskelijamuutot.fi

Muuttaja-2012

Hei. Onko kokemusta tämän firman muutoista. Ainakin vaikuttaa edulliselta.
Yksiön muutto alk. 240€ ja kaksion alk. 280 €.

91

19521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuuttoOliJaMeni

      Itse muutin pari kk sitten haagasta herttoniemeen, muutto meni hyvin, muuttomiehet olivat todella ripeitä ei taukoja pidelleet ja iso plussa erityisen hyvästä asiakaspalvelusta!

      • Pepe20

        Oma kokemus näistä urpoista aivan päinvastainen. Todella hidas työtahti ja näiden tollojen toheloinnin takia muutto myöhästyi pari päivää. Tämän jälkeen yrittivät vielä ylilaskuttaa. Ylilaskutuksen kanssa piti kunnolla ärähtää ennenkuin peruivat laskun.
        Näitä kusettajia kannattaa välttää!


      • Mahtiopiskelija
        Pepe20 kirjoitti:

        Oma kokemus näistä urpoista aivan päinvastainen. Todella hidas työtahti ja näiden tollojen toheloinnin takia muutto myöhästyi pari päivää. Tämän jälkeen yrittivät vielä ylilaskuttaa. Ylilaskutuksen kanssa piti kunnolla ärähtää ennenkuin peruivat laskun.
        Näitä kusettajia kannattaa välttää!

        Olikohan sinulla samat ”opiskelijat” kuin minulla? Juntit laiskamadot muuttokeikalla! Taistelu korvauksista jatkuu...


      • Anonyymi
        Mahtiopiskelija kirjoitti:

        Olikohan sinulla samat ”opiskelijat” kuin minulla? Juntit laiskamadot muuttokeikalla! Taistelu korvauksista jatkuu...

        Älä valehtele


    • Muuttanut

      Muutin myös heidän kauttaan pari viikkoa sitten, muutto meni tosi hyvin ja muuttomiehet olivat kyllä todella tehokkaita. Eivät kyllä pidä taukoja ollenkaan ja asiakaspalvelusta tosiaan iso plussa

      • Suosittelen

        Tekivät todella huolellisesti ja ripeästi meidän muuttomme kehä kolmosen sisäpuolella, vaikka tavaraa oli suht koht paljon.Hintakin oli kohtuullinen. Neliöitä meillä oli 74, maksoi noin puolet siitä mitä suuremmat muuttofirmat pyysi, kun tarjousta kysyin :) Kierrättivät samaan hintaa ilman kierrätysmaksua meidän vanhan lipaston ja sohvan. Ei menneet kaatiksen täytteeks vaan jollekin, joka niitä vanhoja todella tarvis. Ovat kuulemma egologinen yritys! Täydet pisteet, suosittelen. www.espoonmuuttopalvelu.fi linkki


      • muuttoa odotan

        Löysin heidät www.muuttopaikka.fi sivuilta.


    • espooseen,,

      Hyvin tuntuu muutot kulkevan tällä porukalla,ei valittamista

      • Keravalle Vantaalta

        Muutto sujui erittäin hyvin ja ammattitaidolla. Tilasin myös samasta yrityksestä asumisoikeusasunnon loppusiivouksen (se parempi ja kalliimpi vaihtoehto). Loppusiivouksen jälki ei kelvannut asunnon omistajalle ja jouduin maksamaan 200 € lisää siivouksesta. Olen pyytänyt yritykseltä palautetta tähän, mutta vastausta ei ole tullut 5 viikon aikana. Laskuni menin hölmöyksissäni maksamaan eräpäivänä tälle opiskelijamuutot yritykselle.


    • sippe1

      "ei kelvannut omistajalle", samoja kokemuksia on kyllä noista siivouksista, muutamalta eri firmalta. Minun silmiin siivouksen jälki näytti kyllä todella hyvältä, mutta vuokranantajat eivät aina ole samaa mieltä.

      Ihan yleinen ongelma....

    • tyytymätön

      Ikävä kyllä minulla on huonompi kokemus Opiskelija-muuttomiesten ripeydestä, taukoja riitti ja yleinen vauhti oli hyvin rauhallinen. Siinäpä kului useita tunteja (niitä "halpoja").

      • justiina999

        Siivouksen tilasin heiltä ja jälki oli kyllä minun silmääni ihan priimaa! Jos vuokranantajillenne ei ole kelvannut, niin se on kyllä hemmetin yleinen ongelma, jonka syykin on tiedossa: ei haluttaisi maksaa takuuvuokria takaisin ja jos ei muuta voida, niin otetaan sitten takuuvuokrista "siivouskuluihin". Vaatikaa aina ex-vuokranantajilta kuitti siitä, mihin takuuvuokria on oikeasti käytetty.


      • ei toiste

        Mulla aivan sama kokemus. Jos ei olisi oluut omia apureita mukana, niin valmista ei olisi tullut kyllä ikinä. (Hermot Meinas mennä !!!!) Seuraavan kerran "oikeasta" muutofirmasta. Jos palveluammatissa ollaan ja asiakas maksaa ajasta, niin pikkasen nopeammin voisi nämä "reippaat" nuorukaiset pistää töppöstä toisen eteen. Ja vielä piti maksaakin :( Ai joo ja olivat aamulla myöhässä ja tästäkin piti maksaa....


    • MuuttanutJo

      Muutimme eile Opiskelijamuuttojen kautta ja oli kyllä pakko tulla kehumaan tännekin. Homma hoitui niinkuin sovittiin, en ole eläessäni saanu näin hyvää asiakaspalvelua puhelimitse ja vielä itse muutossa. Nuoret miehet olivat todella mukavia kun olisin serkkupoikien kanssa muuttanut. Iso kiitos heille!

    • tyytymätön,

      Minä en ollut tyytyväinen kyseiseen firmaan.Yksiön muutossa meni toivottoman kauan.Seuraavaa muuttoa ei nämä omien sanojen mukaan nopeat ja edulliset poikaset tee vaan kunnon muuttomiehet joilta homma sujuu

    • Martti909

      Me olimme tyttöystäväni kanssa todella tyytyväisiä Opiskelijamuuttoihin, otimme myös muuttolaatikot heidän kauttaan. Muutimme kaksiosta pääkaupunkiseudun sisällä, veloitus oli 3 ja puolelta tunnilta. Muuttomiehet olivat ajallaan ja homma hoituin todella rivakasti, eivätkä taukoja pidelleet lainkaan, sanoivat pitävänsä tauon muuton jälkeen vaikka kehoitin ottamaan kahvia. Tulen varmasti suosittelemaan firmaa myös ystävilleni!

    • HanneleMakisalo

      Itse valitsin kodinmuuttojen kautta firman vuosi takaperin, näyttäisi olevan suurin osa firmoista kahden miehen pyötälaatikkoyrityksiä ei ollut heillä vakuutukset kunnossa. Hajottivat meillä tavaraa, mutta eivät korvanneet. Viimeisin muutto oli Opiskelijamuuttojen kautta ja olin kyllä todella tyytyväinen heidän palveluunsa!

    • iittala hajos

      opiskelijamuutot rikkoo myös tavaroita eikä ole halukkaita korvaamaan...en suosittele

      • Anonyymi

        Minulle kävi samoin, rikkoivat tavaroita ja yrittivät laskuttaa ylimääräisestä mitä ei oltu sovittu. Kuittia en ole saanut vieläkään muutosta. Laitoin kuvarikkimenneistä astioista mutta eivät vastaa edessähköpostiin.


    • Molle09

      Muutimme Helsingistä - Vantaalle Opiskelijamuuttojen kautta, muuttomiehet olivat todella mukavia ja ammattitaitoisia. Suosittelen heitä varmasti ystävilleni!

    • .kerava

      Opiskelijamuutto hoiti muuttoni viime syksynä,ja voin vain todeta,että meno oli todella surkeaa.En suosittele kenellekkään

    • mehtijako

      Valitsimme Opiskelijamuutot tekemään muuttomme helsingistä järvenpäähän, hinta oli edullisempi kuin muilla ja palvelu oli kyllä todella hyvää alusta loppuun asti. Käytän heitä varmasti uudelleenkin jos muutolle tulee tarvetta.

    • hanski4

      Muutto Helsingin sisällä noin 30 neliön yksiöstä meni omalla kohdallani todella mallikaasti. Tavarat pakkasin heidän muuttolaatikoihinsa, muutto sujui todella kivuttomasti. Hinta oli noin kahden ja puolen sadan luokkaa. Itse voin myös suositella eteenpäin!

    • joujoum

      opiskelijamuuton kaverit kirjottaa kehuja itsestään senhän huomaa jokainen

      • Anonyymi

        Veikkaan että sinulle osuu AINA huonoja asiakaspalvelukokemuksia. Jotkut vain ovat tuollaisia. Mitäpä jos kokeilisit itse olla asiallinen? Niin metsä vastaa kuin sinne huutelee.

        Ihan naurettavaa kuvitella, että mikään firma ehtisi suoli24:ää seurailla saati tänne kirjoitella.

        Oman kokemani mukaan muutto sujuu sitä ketterämmin, mitä paremmin tavarat on pakattu. Kunnon muuttolaatikoihin, ei mihinkään vatun banaanilaatikoihin.

        Viimeksi muutin Muuttohaukkojen avulla (160 m² omakotitalo tyhjeni muuttoautoon tunnissa ja tavarat olivat uudessa kohteessa toisessa tunnissa.) Mitään ei hajonnut.

        Olen käyttänyt myös Niemeä. Nyt ajattelin ottaa tarjouksen Opiskelijamuutoilta.


    • jioösd

      Halpoja olivat, mutta siinä olikin kaikki, mihin voi olla tyytyväinen.
      Pojat rikkoivat tavaroita ja kolhivat seiniä, ja asioiden selvittely oli TODELLA hankalaa ja yrittivät vain sysätä vastuuta asiakkaille.
      Eli en todellakaan voi suositella.

    • MHMu

      En suosittele - tulin huijatuksi! Sain yksiön muuttotarjouksen 250e ja 3 tuntia työtä. Muuttoon meni kaksi ja puoli tuntia, mutta maksuhetkellä hinta olikin yhtäkkiä 290e!! Firma sijaitsee melkein nykyisen asuntoni vieressä, joten varikolle palaamiseen tuskin kului yli puolta tuntia... Kirjoitin palautteen Opiskelijamuuttoihin ja vastaus oli suunnilleen: "voi, voi, ei voida tehdä asialle mitään."

    • Sepe 3

      Opiskelijamutto hoiti muuttoni moitteettomasti ja ammattitaidolla. Mitään ei rikkoontunut ja kalusto oli ajanmukainen. Toisin kävi edellisessä muutossa, jonka "hoiti" Muuttotalo Vantaalta. Suurinpiirtein kaikki huonekalut rikkoontuivat ja kuljetusväline, jolla muutto tapahtui ei kyllä voi sanoa ajanmukaiseksi. Lisäksi "koppimopo" ei tainnut olla sisältä aivan puhtaammasta päästä. Vaaleat runkopatjat olivat mustassa liassa. Että laidasta laitaan löytyy...

      • x asiakas

        Kokemusta kyseisestä opiskelijan muutoista kyllä on ja voin sanoa että melkein mikätahansa muu muuttoliike hakkaa nää tunarit mennen tullen.en todellakaan suosittele


    • vantaa-vantaa

      Meidän perheellä muutto sujui kuin tanssi. Asiakaspalvelu oli hyvää tarjouksen tekemisestä laskutukseen asti. Suosittelen ystävilleni varmasti!

    • kspaakseutu

      Muutin lohjalta helsinkiin tyttöystäväni perässä opiskelijamuuttojen kautta, aikataulut pitivät, hinta oli kohdallaan ja ennen kaikkea palvelu paikanpäällä oli palvelunhenkistä ja asiantuntevaa. En voi muutakun suositella heitä oman kokemukseni peruusteella.

    • Pekka Hyvölä

      Asiakaspalvelu oli todella huipussa koko palvelun ajan, ensimmäisestä puhelusta laskutukseen asti. Ei voi muutakun suositella, muutto ei eläessäni ole mennyt näin hienosti kun tänään!

      • joopa joo

        On todella mielenkiintoista seurata kun firman omat henkilöt kehuu itseään kuin viimeistä päivää.Taitaapi keikat olla opoiskelijamuuton kavereilla vähissä.Mitä itse olen seurannut kavereita niin samanlaisia velttoilijoita on kun moni muukin


    • Merkku404

      Opiskelijamuutoille yksi tyytyväinen asiakas lisää, suosittelen heitä varmasti myös ystävilleni!

    • taltsutallaaja

      Samma här, muutin pääkaupunkinseudun sisällä kaksiosta kaksioon. Muutto meni kyllä todella mallikaasti ja muuttomiehet olivat mukavia, ihan kuin olisi serkkupoikien kanssa muuttanut kun läppä lensi kokoajan!

    • Suosittelija

      Olen käyttänyt Opiskelijamuuttoja yksiömuuttoihini vuonna 2011, 2012, 2013 - ja myös seuraavan tulen tilaamaan heidän kauttaan! Nuorekas, rento meininki ja muihin verrattuna edullinen hinnoittelu. Suosittelen!

    • tyytyväinenasiakas

      toinen muutto Opiskelijamuuttojen kautta. Ei voi muuta kun kehua, homma pelitti vähintääkin yhtä hyvin kuin ensimmäisellä kerralla. Tällä kertaa osasin pakata kamat oikeaoppisesti niin muuttokin menin huomattavasti nopeammin kuin ensimmäisellä kerralla. Ei voi kuin suositella!

    • hommapelitti

      Opiskelijamuutot tekivät minun muuttoni viikko sitten, palvelu pelasi alusta loppuun voin suositella. Oli pakko tulla tännekkin kehumaan!

    • sama heppu

      kyllä on hyvä muuttofirma ainakin omasta mielestä kun itseään kehuvat

      • epäilyttävää

        Oletko itse kilpailijalla hommissa?


    • roopekalle

      Joo, no oon itse käyttäny kerran tuota firmaa. Ihan edullinenhan se oli muuta en tiedä sanoa.

      Mun mielestä selvästi parempi palvelu oli kuitenkin tällä yrityksellä muuttotalo helsinkimuutto.fi jotka teki mun muuton kuun alussa.pikku kaksio makso reilut 300 euroo.

    • ylermi luttinen

      pojat muuttivat kaksioni ja............EI IKINÄ ENÄÄ TÄN PUTIIKIN PALVELUA

    • Kokkielna

      On. Muutto myöhästyi 1 vrk 4 h. Mikäli haluaa muuttoa tiettynä päivänä ja tiettyyn aikaan, niin en todellakaan suosittele. Meillä muutto myöhästyi 1 vrk ja 4 h. Syynä kenties Helsingin tämän talven pahin lumentulo. Ilmeisesti (varmalta taholta saatu tieto) syynä myöhästymiseen oli se, että muuttomiehet saivat parepaa kliksaa kaupungin lumitöistä. Niinpä pahoittelut "olen todella pahoillani" toistuvista ilmoituksista johtuen eivät loppujen lopuksi antaneet oikeanlaista, tilanteen mukaista kuvaa. Ensi-ilmoituksen mukaan auto oli jäänyt jumiin vastamäessä tiellä, jossa käsittääkseni oli vain myötämäkeä ko. Suuntaan. Sitten seuraavana päivänä edelliset muutot myöhästyivät. Vasta kun puhelinääneni muuttui todella agressiiviseksi, saimme pojat paikalle. Lisäksi kirjoituspöytä turmeltui muutossa käyttökelvottomaksi,ei puhettakaan mistään hyvityksistä. Itse oli jo siinä vaiheessa niin väsynyt ja epätoivoinen ettei jaksanut alkaa tappelemaan maksusta, joka veloitettiin normaalin taksan mukaisesti.

      • Kokkielna

        Lisään vielä edelliseen, mikäli ei tullut selväksi, että huijarifirma kyseessä.


      • Kokkielna

        Ilmoittakaa ihmeessä missä kohdassa välillä Herttoniemi Suomensuontie Laajasalo on vastamäki!


    • Rillisti

      Todella hitaita vastaamaan tarjouspyyntöihin, pari päivää sai odotella vaikka lupaavat vastata viimeistään 24h kuluessa. Yritimme vuokrata muuttolaatikoita ja viimein kun meille vastattiin, niin ilmoitettiin vain että laatikot on loppu. Ei kyllä tule edes harkintaan tämä firma enään uudestaan.

    • erjasto

      Muutimme perheen kanssa vantaan sisällä kolmiosta neliöön, kaikki sujui moitteettomasti! Voin vilpittömästi suositella!

    • Mailam

      Kokemusta on! Mainostaa nytkin nopeaa ja ripeää. Omalla kohdallani myöhästyi yli vuorokauden tämän talven aikana. Se siitä ripeydestä.

    • A.Saukko

      Muutimme juuri Porista Moskovaan, sujui yllättävän nopeasti vain parissa tunnissa, kun pojat eivät taukoja pidelleet. Muutto sujui kuin tanssi ja laskutus oli yhtä juhlaa ja läppä lensi lähes koko ajan, ihan kuin olisi serkkupoikien kanssa muuttanut. Suosittelen varmasti kaikille ystävilleni!

      • A.Saukko

        Pojat vielä tiesivät näppärän reitin rajavartiolaitoksen ohi. Nopeaa, kuin tanssi!


      • Kerg

        Höpöhöpö, nää torspot ei tiedä näppärää reittiä edes töistä kotiin... Taidat olla ko. firmassa töissä kun tuommoista palturia laskettelet ;)


    • AivanMahtawaa

      Perheemme muutto Helsingin sisällä kolmiosta kolmioon ( 80m2, 70 muuttolaatikkoa) sujui hieman alle 2h ajassa (4 muuttomiestä auto). Kaikki sujui jopa odotuksia paremmin ja ainoa "ongelma" oli oma hölmö fiilis, joka johtui toimettoman sivustakatsojan roolista. Kokemuksen perusteella on todella helppoa suositella palvelua.

      • Kokkielna

        Vaikuttaa siltä että tämä kommentti on firman työntekijän, omaan pussiin puhuen.


      • Kokkielna

        Vaikuttaa siltä että tämä kommentti on firman työntekijän omaan pussiin puhuen.


    • Muuttaja16

      Aikataulut pitivät; tämä oli ainoa positiivinen asia muutossani. Tavarankäsittely oli erittäin huolimatonta; aikaisemmissa muutoissa ovat tavarat siirtyneet vaurioitta vanhasta kodista uuteen, vaikka kuplamuovi- ja voimapaperisuojausta ei käytetty kuten nyt. Huonekaluissa on suojauksesta huolimatta naarmuja, ja vanha lipastoni rikottiin kaatamalla korjaamattomaan kuntoon. Pojat vain pahoittelivat ja kertoivat, että firman vakuutus kyllä korvaa. Tällä sivustolla kerrotaan tapauksista, joissa korvausta ei ole saatu.
      Ja miten voi korvata uniikin huonekalun? Saankohan edes asiantuntijan arvioimaa vakuutusarvoa? Toivon, ettei tästä täytyisi tapella esim. kuluttajariitalautakunnan avulla; siellä asioiden käsittely saattaa kestää yli vuoden.
      Ikävä katsoa rujoa huonekalua tuossa nurkassa ja kuljetuttaa se vielä omalla kustannuksella sorttiasemalle.
      Muutto kolmiosta kaksioon, 1,5 km, maksoi laatikonvuokrineen yli 750 euroa. Pöyristyttävä hinta huonosta muutosta. Lisäksi kaikki tavarat eivät mahtuneet autoon, johon piti mahtua kuulemma neljän huoneen asunnon irtaimisto. Loput kuljetettiin pakettiautolla hintaan 100 euroa.

      • Kerggo

        Minulle yrittivät samaa temppua! Taitaa olla ihan perussettiä näiltä hyypiöiltä... Näiden kusettajien businesta ei kannata tukea.


    • Gordo

      Todella surkeaa toimintaa - yrityksen sähläilyn takia muutto venyi huomattavasti, yrittivät laskuttaa sovittua enemmän, lähettivät perusteettoman lisälaskun ja kaiken huipuksi vaurioittivat huonekaluja. Työtahti oli aivan uskomattoman laiska ja yksi muuttomies mm. keskittyi tavaroiden kantamisen sijaan lähinnä tupakan poltteluun.

      Hyvänä puolena sanottakoon, että tiukkasanaisen reklamaation ja pienen puhuttelun jälkeen saatiin raha-asiat oikealle tolalle.

      Vinkkinä niille jotkat erehtyvät tämän firman palveluita käyttämään: reklamoikaa saman tien jos teitä yritetään ylilaskuttaa ja malttakaa olla jämäköitä - kyllä se laskun loppusumma korjaantuu

    • Evakkoretkellä

      Muutto Kallion sisällä lauantaina 11.2. sujui hienosti, muuttomiehet olivat nopeita ja mukavia. Suosittelen!

    • Tolkunmuuttaja

      Positiiviset kommentit on niin samansävyisiä että taitaa firman oma väki käydä aina kiillottamassa kilpeä kun muutama kitkerä todellinen kommentti tulee.
      Joku vois jo tämän perusteella vältellä firmaa..
      Olen sen verran montaa muuttoa itse ollut tekemässä, että mitään kämppää ei kannata pakettiautolla muuttaa koska keikkoja tarvitaan enemmän. Toki sitten on näitä muuttofirmoja jotka ei isoonkaan kuorma-autoon saa tavaroita mahtumaan.
      Ja mikä ihme on "Ylimenevien tuntien hinnoittelu on aina tarjouskohtaista."?? Rahat pois?

      • TolkkuaSunHetulaan

        Kovin on samansävyisiä nämä negatiivisetkin kommentit. Mikäli et kestä sitä että toisella putiikilla menee paremmin kuin omallasi, niin kannattaisiko harkita alan vaihtoa? Miksi ei mitään kämppää pitäisi muuttaa pakulla? Kämppiä on erikokoisia, ja pienet kämpät sisältää vähemmän tavaraa :P Pystytkö muuten selventämään mikä tuossa lauseessa on mielestäsi outoa? :) PS. Positiiviset kommentit on tyytyväisten asiakkaiden skriivaamia. Taidat itse olla kehuja vailla kaveri :DD


      • TolkkuaSunkinHetulaan

        Johtuiskohan negatiivisten kommenttien sama sävy siitä, että samaa paskaa tekemistä muutosta toiseen? :P Jos jollekin on epäselvää: kiertäkää tää putiikki kaukaa


    • EIENÄÄTÄTÄFIRMAA

      Todella huono kokemus! Liian pieni auto joka niin rämä että käynnistämisesssä meni ikuisuus. Apupoika niin heiveröinen että itse jouduin nostamaan painavimmat. Sain myös pahan iskun rintaani rautatangosta kun muutomies tökkäsi kovakouraisesti kun olin apupojan apuna lastaamassa. Huonekalut oli naarmuisia, yksi hylly rikki.....todella varomatonta käsittelyä. Autossa oli varustuksena yksi pieni viltin palanen jota ei edes käytetty. Yhden reissun sijaan jouduttiin tekemään 2 reissua (liian pieni auto) ja siitä sitten lisäveloitus. Maksu pyydettiin käteisellä eikä kuittia annettu. Jouduin olemaan useamman kerran yhteydessä firmaan ennen kuin kuitti toimitettiin. EN TODELLAKAAN SUOSITTELE!

    • Kysetettu

      Moi, katosi arvotaiteijan taulu. Mitä vedätystä on ollut kun olen kysellyt perään. Pitää myöntää. En suosittele.

    • Kysetettu

      Sain tauluni takaisin noin kahden kuukauden viestittelyn jälkeen. Pojat ovat poikia. Muuten muutto sujui hyvin.

    • MaijaLiisa43

      Pojat on poikia, mutta näistä "muuttomiehistä" olisi lainvastaista käyttää nimitystä "poika" tytöistä menisivät. Siskontyttäreltänikin löytyy enemmän ruista ranteesta ja kahden kouluikäisen tyttäreni kanssa teimmekin muuton lähes itse. Ainakin kaikki taulunkehyksiä painavammat jouduimme itse kantamaan. Muuten muutto sujui ongelmitta eikä 60neliöisen kaksion muuttoon jossa välimatkaa oli noin 2km mennyt kuin 13 tuntia vaikka apunamme oli 3 muutto"miestä". Rehellisesti sanottuna olivat enemmän vain jaloissa ja tiellä ja muutto olisi hoitunut puolet nopeammin ilman näitä sankareita, jotka huijaavat ihmisiltä rahat. Liekö sitten voiman/kunnon puute vai työmotivaatiossa vaaksanmitan verran kiinnostusta, sekä muutaman hehtaarin verran ei kiinnostusta.

      Jokunen tavara päätyi uuteen asuntoon liki ehjänä, mutta sitten kolhittiinkin karmit sun muut hajalle maaleista/tapeteista puhumattakaan. Ilmeisestikkään minkäänlaisia kriteereitä työhönpalkatessa ei ole. Suosittelen ja ainakin itse turvaudun seuraavassa muutossa vaikka leipäjonosta hakemaan muutaman nälkäisen kadunmiehen ruoka palkalla. Homma hoituu takuulla puolet sutjakammin ja kivuttomammin.

    • Opiskelija1993

      Aivan surkeeta ja paskaa toimintaa! Muutto tapahtui ripeästi juu, mutta ongelmia oli liikaa. Tavarani otti osumaa muutossa! Tauluja ja laseja hajosi. Sängyn päätyyn tuli näkyviä naarmuja. Muuttoautolla ajettiin päin sähkötolppia ja koristekivitystä! 280e maksoi tämä paska, jossa kesti 2 -3 tuntia.

    • Sami_1981

      Aivan täysin kusetusfirma. Tavarat rikotaan ja reklamaatioon ei vastata millään tavalla. En suosittelisi muille kuin pahimmalle vihamiehelleni.

    • Muuttamisleikki

      No huhhuh. Kiitos kommenteista, niiden perusteellä päätinkin hoitaa muuttoni ihan itse😂

      • Stifi

        Tytär muutti eilen 28.04.18 pitäjänmäestä kannelmäkeen ja otimme opiskelijamuuton hoitamaan homman. Aivan mahtavaa toimintaa . Kummassakaan päässä ei hissiä. Pojat olivat ystävällisiä ja ripeitä eikä mitään taukoja pitäneet vaikka kolmannesta alas ja kakkoseen ylös , jopa juoksivat ylös hakemaan lisää tavaraa. Suosittelen lämpimästi ja hintakin edullinen.


      • Göran

        Olikohan kyseessä varmasti Opiskelijamuutot? Oma kokemus ja aivan hämmentävän suuri osa nettipalautteesta on todella negatiivista. Laiskat muuttomiehet, myöhästelyä, ylilaskutusta, reklamaatioihin ei reagoida mitenkään.

        Yleensä ko. firmaa koskevat positiiviset arviot ovat firman TJ:n itse kirjoittamia..


      • Säälittävää

        Tehkää itsellenne palvelus ja valitkaa mikä tahansa muu muuttofirma. Ei ole nastaa aloittaa uudessa kodissa inventoimalla näiden veijareiden aiheuttamia vahinkoja. Korvausten kanssa nousee tie pystyyn välittömästi ja ainoat vaihtoehdot on yrittää saada kamat omaan kotivakuutukseen tai aloittaa oikeustoimet kuluttajaneuvonnan avustuksella. Ei välttämättä just sitä, mihin haluat käyttää aikasi heti muuton jälkeen.


    • Aivanhiilenä

      Muuttolaatikot tuotiin 2 päivää myöhässä perään soittelun jälkeen. Tilattiin 4 muuttomiestä ja kerrottiin, että on piano, tuli 3 miestä kaksi tuntia myöhässä (ilman mitään ilmoitusta, että myöhästyvät), eivätkä siirtäneet pianoa (siirto piti tilata eri firmasta, joka kyllä hoiti homman nopeasti). Muuttolaatikkoja ei myöskään noudettu sovittuna päivänä, vaan taas vasta pari päivää myöhässä parin soiton jälkeen. Mielenkiinnolla odotan laskua...

    • tyytyväinenasiakas

      Muutin Vuosaaren sisällä kaksiosta kolmioon ja muutto kustansi 320€. Pojat olivat ripeitä ja kohteliaita. Suosisttelen!

      • Ylimääräinenpöytä

        Uskomattomia kommentteja! Ehkä osassa perääkin, mutta meillä niin hyvä kokemus, että ihmettelen kyllä? Onhan voinut porukka vaihtuakin, mutta nämä meitä muuttaneet , n. 25v.
        oli kuormurikuski ja kaksi hieman nuorempaa tekivät duuninsa todella ammattimaisesti. Taisi se kuski olla bossi, kun opasti nuorempiaan todella hyvin. Olivat ripeitä ja nopeita. Vichyä tarjottiin ja muita taukoja eivät pitäneet. Suosittelen todellakin!


      • Max3
        Ylimääräinenpöytä kirjoitti:

        Uskomattomia kommentteja! Ehkä osassa perääkin, mutta meillä niin hyvä kokemus, että ihmettelen kyllä? Onhan voinut porukka vaihtuakin, mutta nämä meitä muuttaneet , n. 25v.
        oli kuormurikuski ja kaksi hieman nuorempaa tekivät duuninsa todella ammattimaisesti. Taisi se kuski olla bossi, kun opasti nuorempiaan todella hyvin. Olivat ripeitä ja nopeita. Vichyä tarjottiin ja muita taukoja eivät pitäneet. Suosittelen todellakin!

        Ei noissa kommenteissa mitään uskomatonta ole. Itsellä aivan sama kokemus kuin monella muulla. Muutto myöhässä, tavaroita rikottu ja yritetty räikeästi ylilaskuttaa.
        Yhteydenottoihin eivät reagoi mitenkään.

        Hujarifirma kyseessä


    • Jokotka

      Aivan törkeää ylilaskutusta. Sitä tässä nyt yritetään selvitellä. Firna ei tietenkään vastaa reklamaatioon. Ja minä olen ihan oikea ihminen ja pienituloisena minua vituttaa tämän firman toiminta ja kaikki se aika jonka käytän laskun oikaisuyrityksiin.
      Nuo positiiviset arvostelut ovat selkeästi feikkejä, anteeksi nyt vaan.

    • EnSuosittele

      Huono fiilis ittelle jäi Opiskelijamuutoista. Muutto Kehä 1 sisällä ja muuttomatka erittäin lyhyt. Muutto tapahtui 3,5 tunnissa ja maksu 5 tunnista. Siirtoajoista ihan hirvee lasku...

    • Anonyymi

      Naapurini tilasi muuton Opiskelijamuutoilta.maanantaiaamuksi. Heti tiistaiaamuna saapuivat muuttamaan.

    • Anonyymi

      Lueskelin tässä huviksee arvosteluita ja hyi helvetti että hävettää noitten puolesta

    • Anonyymi

      Aivan käsittämätöntä kusetusta, 10 minuutin ajomatkaan meni 40 minuuttia, ei selvitystä missä olleet tuon ajan ja jouduin siitä maksamaan. Muuttomiehet istuivat autossa kädet puuskassa kiukutellen odottaen että vien heille ylimääräisistä tunneista rahaa käteisenä, pitivät muuttokuormaani panttina. Pyysin että kantavat vain pesukoneet ja kuivausrummun ja painavimmat tavarat että loput saan itse autolla, niin herrat aloittivat muuton sohvan tyynyistä. Nevö ever tätä firmaa ei voi suositella, Maksoin 2 tunnin muutosta minkä olisin itse kavereiden kanssa hoitanut, mutta loppu lasku tuli 4:stä tunnista. Sisältää 40 minuutin autolla ajon ympäriinsä, ja kuskien odottelun autossa 30 min kun hain rahaa pankkiautomaatista

    • Anonyymi

      Suomenopiskelija muutot, Aivan hirveetä toimintaa. Nimi antaa ymmärtää ainakin minusta että työmiehinä on opiskelijoita. Kaikkia ulmaalaistaustaisia joista kukaan ei puhu Suomea, eikä siinä vielä mitään opiskella voi Suomessa monella kielellä, mutta 40 vuotiaat opiskelijat jotka ei osaa edes kunnolla englantia niin pikkuisen tuntuu haiskahtaa, eikä siinä mitään opiskelun voi aloittaa vanhemmallakin iällä. Älkää hyvät ihmiset käyttäkö tämän yrityksen palveluja, kusettaa kaikissa mahdollisissa asioissa. Et saa kuittia, käteismaksu, 5 minuutin ajomatkaan menee 30 minuttia, tavaroita käsitellään huonosti, kun pyysin että kantakaa vain painavimmat niin kaveri käveli alakertaan autolle pelkän sohvan tyynyn kanssa. Ei puhunut suomea eikä nähtävästi englantia. Luulin että kyseessä on piilokamera.

      • Anonyymi

        Opiskelijamuutot on Etelä-Suomen alueella toimiva kotimuuttoihin erikoistunut muuttopalvelu, joka pyrkii toiminnallaan työllistämään nuoria ja opiskelijoita. Näin mainostavat itseään, meille tuli viime viikolla ovesta sisään 2 muttomiestä, arvoilta 35-40 vuotiaita opiskelijoita jotka osanneet sanaakaan suomea saati englantia, toki opiskelu on aina hyvä asia vaikka sen aloittaa vähän vanhemmalla iälläkin. Mitä itse muuttoon tulee, oli täysi fiasko jo ensimmäisestä minuutista lähtien. Mitä tästä opin, selvitä taustat ennen kuin teet sopimusta yrityksen kanssa joka sanoo että halvin ja tukee nuoria opiskelojoita. My mistake ja halvemmalla olisin päässyt Niemen tai Lainalaatikon palvelun avulla.


    • Anonyymi

      Hirveetä paskaa, älkää hyvät ihmiset käyttäkö näiden kusettajien palveluja.

    • Anonyymi

      En voi suositella. Aivan kamalaa palvelua, muutto siirtyi seuraavaan päivään ja yli kaksi tuntia myöhemmin kun mitä sovittiin. Alennusta laskulle 15€. Naurettavan huonoa palvelua. Muuttomiehet olivat sen sijaan nopeita ja ystävällisiä.

    • Anonyymi

      En suosittele. Laiskoja ja lisäksi huonokäytöksisiäkin. Yrittivät saada vielä tippiäkin väittämällä ettei ole antaa rahasta takaisin. Ykskaks sitä löytyikin. Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Suosittelen harkitsemaan kaksi kertaa ennenkuin tähän firmaan otat yhteyttä. Ensin muuttomies oli 2,5h myöhässä, ei kantanut tavaroita ja lasku tuli yli 100€ kalliimpana takaisin vaikka korvauksia oli luvattu. Kyseinen henkilö ei myöskään osannut suomea vaikka minulle oli luvattu suomenkielistä palvelua

      • Anonyymi

        20.4.2022 asetettu konkurssiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20.4.2022 asetettu konkurssiin

        Muuttomiehet eivät osanneet kunnolla suomea eivätkä olleet ammattitaitoisia. Laittoivat liikaa tavaroita hissiin rikkoen sen. Firma ei missään vaiheessa vastannut yhteydenottoihin ja REKLAMAATIOON. Kuluttajariitalautakunta päätöksellä D 1615 39 2021 määräsi korvaamaan hissin korjauskulut, jota eivät maksaneet eivätkä muutoinkaan ole koko aikana vastanneet yhteydenottoihin.


    • Anonyymi

      Kannattaa varoa. Rikkoivat talon hissin. Eivät vastaa viesteihin eivätkä suostu korvaamaan hissin korjausta, kuluttajariitalautakunnan päätöksestä huolimatta.

    • Anonyymi

      Ei mitään uutta kerrottavaa, palvelu on todella huonoa. Komppaan täysin edellisiä.

    • Anonyymi

      Moi,

      nyt joutuu antamaan negatiivista palautetta tämän yrityksen myyntipalvelusta. Juuri muutto alla ja Opiskelijamuuttojen eräs myyjä antoi antamani speksien perusteella puhelimitse "realistisen arvion" muuton kestosta joka meni sitten lopulta yli 3,5 tuntia ja kyseisessä arviossa myös muuttomiehitys oli täysin alimitoitettu. Näkemystäni komppasivat varsinaisena muuttopäivänä myös yrityksen omat muuttomiehet, jotka taas osuutensa hoitivat varsin mallikkaasti, heistä ei mitään pahaa sanottavaa. He ihmettelivät myös suuresti myyjän "realistista arviota."

      Varsinaisesta paperilla olleesta tarjouksesta (annetusta aikahaarukasta) mentiin yli vähemmän, mutta perustin tarjouksen hyväksymiseni myyjän puhelimessa antamaan "realistiseen arvioon." Olin kuitenkin kilpailuttanut eri muuttofirmoja ja saanut hyvänkuuloisia tarjouksia muualtakin. Tämän takia tuli kyllä todella harhaan johdettu olo, ja haiskahtaa vahvasti siltä, että keikka on haluttu saada vain myytyä asiakkaalle "edullisen kuuloisesti", vaikka lopulta lisätunneista asiakas saakin maksaa itsensä kipeäksi kun kuten esim. tässä tapauksessa, puhutusta realistisesta arviosta mennään 3,5 tuntia yli eli yrityksen arvio on mennyt räikeästi pieleen.

      Yritys ei ollut valmis kattavista perusteluistani huolimatta tulemaan lisämaksussa vastaan ollenkaan, vaikka asiallisesti yritin toistuvasti tästä neuvotella. Yrityksen vastaus reklamaatiooni oli toistuvasti tylysti vain tyyliin että "muuttokeikka on sujunut täysin tarjouksen mukaisesti." Että sillä lailla.

      Tästä johtuen en voi valitettavasti suositella kenellekään tämän yrityksen palveluita vaikka tarjous kuinka kuulostaisi houkuttelevalta, ja vaikka itse muuttomiehet muuttopäivänä hoitivatkin osuutensa mallikkaasti. Kun taas yrityksen myyntipuoli näin asiakkaan näkökulmasta on toimi kuluttajaa harhaanjohtavasti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe