jotain kamalaa tapahtumassa?

voih~

niin haluaisin kysyä tyypeiltä jolla on henkiopas, nii että onko tämä totta?
olin nettisivustossa kuin: henkimaailma. lueskelin kommentteja henkiopasmeditaatiosta. siellä kerrotaan yleensä miten he saivat henkioppaan.
sitten nenäni eteen ilmestyi tämmöinen teksti (joitakin turhia löpötyksiä otettu pois)


Jollakin tavalla koin/tunsin toisen turhautumisen ja kysyinkin tätä Gruudilta ja hän jollakin tasolla ilmeisesti on kovin huolissaan maan tilanteesta ja tapahtumista. gruud sanoi että minun tehtävä tavallaan varoittaa tulevasta ja auttaa.
Sitten kysyin haluaisiko hän näyttää jotakin ja hän kysyi minulta haluako vaarmasti nähdä ja ilmotin että haluan että olen nyt valmis siihen.
Näky: Paljon paniikkia,sekasortoa,sotaa kuolleita ja haavoittuneita mutta tämä päättyi nopeasti TAAS uskomattomaan valoon,tyytyväisyyteen ja hyvään oloon kuin rakastuminen.

Onko tämä totta? kysykää jooko jos teillä on nii henkioppailtanne :D (ne tietävät varmasti)

6

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GoodNight :)

      En saa nyt omaani yhteyttä noin vain. Mutta itse tulkitsisin tuota sillä tavalla, että olet tosiaan itsellesi ja muille lähettiläs pahasta tiedosta. Saatat olla siinä asemassa joskus, että sinua kuunnellaan ja pääset lähettämään tietoa eteenpäin muille joko isosti (esim. lehtien/median kautta) taikka vain pienemmin, eli keskusteluiden ja juttelun, elämän kautta näin ylipäätään.

      Jos joskus tiedät jonkun tai itsesi menevän väärään suuntaan elämässään, niin jarruta toista tai itseäsi. Muista ettei negatiivisuus johda mihinkään, niin tulet aina kantamaan sitä tietoa sydämmessäsi, että suru ja murheet haihtuvat aina elämästä, jos vain antaa itsensä mennä eteenpäin. Sitähän tuo loppuosa kokemuksestasi kuvaakin symbolisesti. :)

    • voih~

      MINULLA EI OLE HENKIOPASTA~ kopioin tämän just sieltä foorimilta :)
      mutta kiitos kun vastasit ! muuten saitko henkioppaan juuri tuon henkiopasmeditaation kautta?

      • GoodNight :)

        Huuups, olis pitäny lukee su viestis tarkemmi... xD

        En, oma henkiopas tuli transsin/hypnoosin aikana, mikään tuollainen meditaatio ei koskaan auttanut saamaan siihen yhteyttä. Transsin aikana en pystynyt liikkumaan ja näin, että olin jossai kivisessä tunnelissa (tuli mieleen pryramidi sisältä), edessäni oli ovi mikä oltiin koristeltu symbolein ja rubiinein. Ovi avautui saman tien, kun mietin mitä se pitää sisällään. Sieltä käveli minua kohti musta susi ja juttelimme hetken aikaa.

        Myöhemmin huomasin, että olin joskus vuosia aijemminkin käynyt tämän saman keskustelun tämän suden kanssa läpi, tosin vain telepaattisesti. Nyt vain viesti tuli todella perille ja keskustelu ei saanut yhtä surkeaa loppua, kuin ensinmäisellä kerralla. Lisäksi moni on minulle kertonut, että tämä opas on seurannut minua monen elämän ajan.

        // Eli ehdottaisin hypnoosien kuuntelua youtubesta taikka muuta tuollaista, missä pääsee sellaiseen mielentilaan missä ei kehoa pysty liikuttamaan, Jos haluaisit johonkin oppaaseen tutustua? Itse ainakin uskon, että jokaisella on sellainen, eri asia vain, että onko sen tarkoitus tehdä mitään "omistajansa" hyväksi. Meditaation kautta saattaa saada mihin tahansa yhteyden, taikka vain saada viestin itseltään, mitä sitten luulee henkioppaan sanomaksi.


    • voih~

      kiitos! mistä tulit transsiin/hypnoosiin?

    • GoodNight :)

      Kuuntelin ekalla kerralla tämän tyypin hypnooseja:

      http://www.youtube.com/playlist?list=PL1883F56902F48344&feature=plcp

      Kannattaa ensin rentoutua kuten hän opastaakin. Sitten kun olet ihan rentona, niin yrität olla kiinnittämättä hänen sanoihinsa huomiota. Yritä ikään kuin vaipua syvemmälle kehoosi kun hän sanoo jonkin sanan painokkaammin. Pikku hiljaa alatkin hiipumaan tähän transsitilaan sydämmenlyöntien tahdissa - Vähän vaikea selitttää. En ole kuin kerran itsekkin ollut siinä tilassa kunnolla.

    • voih~

      kiitos! kokeilen tätä heti :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2914
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      412
      2812
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2247
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      2014
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1834
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1785
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1602
    Aihe