Ison koiran häkki myytävänä. Uusi ja käyttämätön. Aurinkosuoja mukana. Sopii hyvin esim belkkarille tai vastaavalle. Hp 150€.
Nopealle vastaajalle oiva tilaisuus.
Koiranhäkki
8
1801
Vastaukset
- takku
Onko kyseessä näyttely- vai mahdollisesti autoon sijoitettava kuljetushäkki? 150€ on aika paljon, ainakin vain yhden koiran häkistä...
- Juha
Hei
Kyseessä on normaali häkki, jossa koira voi olla näyttelyn aikana. Vaatii tilaa kun on isolle koiralle. Kaupasta niitä saa kyllä vieläkin kalliimmalla!
Juha
PS
Tämä on käyttämätön häkki kun emme alkaneetkaan näyttelyrulettia
- Hanna
Ostin itse uutena , maksoi 120 egeä ja sopii kaksi aikuista belgiä. Kaveri myi vähän käytetyn 50 eurolla.
- no huh huh
On varmaan kyse eritasoisesta häkistä. Kannattaa ensin ottaa selvää, ennenkuin arvostelee. Itse olemme maksaneet häkistä paljon enemmän.
- Dober
No on tuo kyllä aika kallis. Vaikka on käyttämätön.
Mikähän on häkin merkki?
Itse ostin kokoa 120x85x85 olevan laadukasmerkkisen häkin uutena eläinkaupasta hintaan 120 euroa. Kahdella ovella varustettu, irrotettava metallipohja jne.
Osta auto autokaupasta, uusi volvo. Kun ajat pihalle autokaupaata niin auton arvo tipahtaakin tosta vaan parhaassa tapauksessa usealla tonnilla. Joten, miksi ostaa häkki kalliimmalla kuin uusi.
vink vink, mullakin on tuo häkki nyt tarpeetomana. Kesäkuussa ostettu, saattais olla kaupan. Hintaan 90 euroa.
- Kymppi
Moi! Huomasin sattumoisin ilmoituksesi myytävästä isosta koiran häkistä. Jos se ei ole vielä mennyt, niin laita meiliä.
- Myydään
Emme ole myyneet häkkiä, kukaan ei ole kysynyt. Voit soittaa minulle numeroon 040-5419995, niin kerron lisää.
- koirahäkki
Myydään kirjoitti:
Emme ole myyneet häkkiä, kukaan ei ole kysynyt. Voit soittaa minulle numeroon 040-5419995, niin kerron lisää.
OLISIN TODELLA KIINNOSTUNUT [email protected] Lappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2526930Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r534933Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1004481Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli94276Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393763Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1183665Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683636Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava253532SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713313Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739572459