Koiranhäkki

Juha

Ison koiran häkki myytävänä. Uusi ja käyttämätön. Aurinkosuoja mukana. Sopii hyvin esim belkkarille tai vastaavalle. Hp 150€.
Nopealle vastaajalle oiva tilaisuus.

8

1840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takku

Onko kyseessä näyttely- vai mahdollisesti autoon sijoitettava kuljetushäkki? 150€ on aika paljon, ainakin vain yhden koiran häkistä...

• Juha

Hei
        Kyseessä on normaali häkki, jossa koira voi olla näyttelyn aikana. Vaatii tilaa kun on isolle koiralle. Kaupasta niitä saa kyllä vieläkin kalliimmalla!
        Juha
        PS
        Tämä on käyttämätön häkki kun emme alkaneetkaan näyttelyrulettia

• Hanna

Ostin itse uutena , maksoi 120 egeä ja sopii kaksi aikuista belgiä. Kaveri myi vähän käytetyn 50 eurolla.

• no huh huh

On varmaan kyse eritasoisesta häkistä. Kannattaa ensin ottaa selvää, ennenkuin arvostelee. Itse olemme maksaneet häkistä paljon enemmän.

• Dober

No on tuo kyllä aika kallis. Vaikka on käyttämätön.

Mikähän on häkin merkki?

Itse ostin kokoa 120x85x85 olevan laadukasmerkkisen häkin uutena eläinkaupasta hintaan 120 euroa. Kahdella ovella varustettu, irrotettava metallipohja jne.

Osta auto autokaupasta, uusi volvo. Kun ajat pihalle autokaupaata niin auton arvo tipahtaakin tosta vaan parhaassa tapauksessa usealla tonnilla. Joten, miksi ostaa häkki kalliimmalla kuin uusi.

vink vink, mullakin on tuo häkki nyt tarpeetomana. Kesäkuussa ostettu, saattais olla kaupan. Hintaan 90 euroa.

• Kymppi

Moi! Huomasin sattumoisin ilmoituksesi myytävästä isosta koiran häkistä. Jos se ei ole vielä mennyt, niin laita meiliä.

• Myydään

Emme ole myyneet häkkiä, kukaan ei ole kysynyt. Voit soittaa minulle numeroon 040-5419995, niin kerron lisää.

• koirahäkki
        Myydään kirjoitti:

Emme ole myyneet häkkiä, kukaan ei ole kysynyt. Voit soittaa minulle numeroon 040-5419995, niin kerron lisää.

OLISIN TODELLA KIINNOSTUNUT [email protected] Lappi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4270
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      81
      3953
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3438
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3360
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2369
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2238
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2109
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2109
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2089
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1984
    Aihe