Koiranhäkki

Juha

Ison koiran häkki myytävänä. Uusi ja käyttämätön. Aurinkosuoja mukana. Sopii hyvin esim belkkarille tai vastaavalle. Hp 150€.
Nopealle vastaajalle oiva tilaisuus.

8

1738

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takku

Onko kyseessä näyttely- vai mahdollisesti autoon sijoitettava kuljetushäkki? 150€ on aika paljon, ainakin vain yhden koiran häkistä...

• Juha

Hei
        Kyseessä on normaali häkki, jossa koira voi olla näyttelyn aikana. Vaatii tilaa kun on isolle koiralle. Kaupasta niitä saa kyllä vieläkin kalliimmalla!
        Juha
        PS
        Tämä on käyttämätön häkki kun emme alkaneetkaan näyttelyrulettia

• Hanna

Ostin itse uutena , maksoi 120 egeä ja sopii kaksi aikuista belgiä. Kaveri myi vähän käytetyn 50 eurolla.

• no huh huh

On varmaan kyse eritasoisesta häkistä. Kannattaa ensin ottaa selvää, ennenkuin arvostelee. Itse olemme maksaneet häkistä paljon enemmän.

• Dober

No on tuo kyllä aika kallis. Vaikka on käyttämätön.

Mikähän on häkin merkki?

Itse ostin kokoa 120x85x85 olevan laadukasmerkkisen häkin uutena eläinkaupasta hintaan 120 euroa. Kahdella ovella varustettu, irrotettava metallipohja jne.

Osta auto autokaupasta, uusi volvo. Kun ajat pihalle autokaupaata niin auton arvo tipahtaakin tosta vaan parhaassa tapauksessa usealla tonnilla. Joten, miksi ostaa häkki kalliimmalla kuin uusi.

vink vink, mullakin on tuo häkki nyt tarpeetomana. Kesäkuussa ostettu, saattais olla kaupan. Hintaan 90 euroa.

• Kymppi

Moi! Huomasin sattumoisin ilmoituksesi myytävästä isosta koiran häkistä. Jos se ei ole vielä mennyt, niin laita meiliä.

• Myydään

Emme ole myyneet häkkiä, kukaan ei ole kysynyt. Voit soittaa minulle numeroon 040-5419995, niin kerron lisää.

• koirahäkki
        Myydään kirjoitti:

Emme ole myyneet häkkiä, kukaan ei ole kysynyt. Voit soittaa minulle numeroon 040-5419995, niin kerron lisää.

OLISIN TODELLA KIINNOSTUNUT [email protected] Lappi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      252
      1972
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      96
      1869
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1393
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      70
      1090
    5. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      13
      999
    6. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      951
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      948
    8. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      938
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      912
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      39
      885
    Aihe