Kuinka moni on tullut tuolla raskaaksi ja miksi teille määrättiin kuuri?
Itsellä korkea prolaktiini (prolaktinooma, ollut paha, mutta lääkkeillä kurissa..) Prolaktiini ei kuitenkaan koskaan tule olemaan aivan normaalilla tasolla, vaan vähän koholla.
Sain kierron alussa kolmen päivän välein syötäväksi, pian on sitten ultraus.. Annostus oli 50mg, mutta viimeisenä päivänä saattaa olla että otin vahingossa kaksi, kun oli allergialääkkeet ja Clomifenit pöydällä ja iltapäivällä en sitten muistanut olinko ottanut molemmat, vaiko vaan toisen. Otin iltapäivällä kuitenkin Clomifenin, eli viimeisen päivän annostus saattoi olla 100mg.
En haluaisi turhaan toivoa mitään.. Joten varsinkin te joilla on prolaktiinistä kiinni (ja muutkin) kertokaa onko kuureista ollut hyötyä?
Sain ohjeeksi myös syödä toista lääkettä iltaisin jos raskaus alkaa (auttaa kiinnittymistä) te joilla on ollut jotain jatkolääkitystä, onko silti mennyt kesken eli ei ole päässyt kunnolla kiinnittymään?
Clomifen 50mg?
6
751
Vastaukset
- Beginner91
Enpä ole kuullutkaan tuollaisesta, että Clomia syötäisiin kolmen päivän välein.
Itselläni Clomit(50mg)on määrätty Pcon:n takia, eli en ovuloi ilman lääkettä.
Syön sitä kierron 3.-7.päivinä. Ultrassa kp 15 näkyi 2 kappaletta 23mm munarakkuloita, jotka olivat sitten myöskin irronneet. Eli hyvin toimi lääke, mutta ekasta kierrosta ei vielä tärpännyt.. Nyt odotellaan seuraavaa ovulaatiota :)
Tsemppiä sinne! Mulla auttoi clomifen. Clomeja söin 1kpl kierron 3-5pvä. Rakkuloita kypsyi kaksi ekassa kierrossa ja muita kiertoja ei ultrattukkaan. Ovulaatiotestin mukaan kumminkin ovuloin. Kolmannesta kierrota tulin raskaaksi. Lugesteronia olen käyttänyt plussasta asti ja ainakin vielä on matkassa pysynyt. Viikkoja on tosin vasta vajaa 6. Foolihappoa olen myös syönyt.
- clomitar
täällä kanssa yksi joka kolmannesta clomi kierrosta plussannut. clomit annostuksella 1tbl kierron 3-7pv. meillä myös vasta 6. viikko menossa.
- vilpertti
mulla oli kuukautiskierto aivan sekasin,sain ensin terolutit säännöllistämään niitä, sen jälkee clomit (1kpl muistaakseni kierron päivinä 5-9), koska todennäkösesti en ovuloinutkaan, toisella kierrolla tuli raskaus, poika tuli 2009. kävin taas tammikuussa tätä vuotta gynellä, sain taas terolutit käyttööni, mutta todennäkösesti tämän hetkinen raskaus tapahtui hieman ennen terolutin aloittamista. nyt raskausviikolla 16, kyllä sitä jo odotettiinkin :)
- Annika811
Mulla clomit on auttanut kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla 50mg (1 tabletti) kierron päivillä 3.-7. (eli 5 lääkettä/kierto). Ensin tulin kolmennella kierrolla raskaaksi syksyllä 2011, kohdun ulkoinen raskaus josta seurauksena vasemman munanjohtimen repeäminen ja poisto. Uudestaan tulin raskaaksi tammikuun alussa 2012 (taas kolmas kierto) ja nyt odottelen äitiysloman alkua. Eli minulla on tehonneet. Muuta sivuoiretta en noista saanut kuin kamalia yö-hikoiluja. Mutta oli sen arvoisia. :D Syy oli PCOS ja ovuloimattomuus mihin tarvin hieman apua.
- Auttaako Clomi?
Kirjoitin alussa hieman väärin, siis 50mg 3. - 7. päivä niin että aina on yksi päivä välissä. Siis 3. 5. ja 7. Sitten Lugesteron ovulaatiosta eteenpäin.
Tänään tein negativisen testin ja Lugesteronit lopetan. Ensi kierrossa sitten uusi yritys. Elokuussa on aika lapsettomuus klinikalle, toivotaan että siellä saa sitten jotain suuntaa voiko nämä yleensä tehota minulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241