Kuka hyötyy jos koira osaa pujotella keppien välistä,,
aika turhalta harrastukselta tuntuisi
Kuka on voittaja
4
73
Vastaukset
- Joskus kentän nähnyt
Monet harrastavat huvin, eikä niinkään hyödyn vuoksi.
Monet koirat ovat erittäin innostuneita lajista ja saavat liikuntaa. Sama koskee myös koiran ohjaajaa.
Lisäksi kentällä tapaa paljon uusia ihmisiä ja sosiaaliset kontaktit parantuvat. Suosittelen sitä sinullekin.- aqualan
Miten voi tietää koiran innostuvan jostakin,
ihminen itse uskottelee ja vääristelee itselleen näkemäänsä.
Eli koirat vain pelinappuloita kun ihminen hakee kontakteja toisiin.
Ilmeisesti sinua on petetty elämässä kun sosiaalisia kontakteja
koirakentältä haet. aqualan kirjoitti:
Miten voi tietää koiran innostuvan jostakin,
ihminen itse uskottelee ja vääristelee itselleen näkemäänsä.
Eli koirat vain pelinappuloita kun ihminen hakee kontakteja toisiin.
Ilmeisesti sinua on petetty elämässä kun sosiaalisia kontakteja
koirakentältä haet.Kyllä koira innostuu ja selvästi sen näkee. Agilitystä en muuta tiedä kuin miten olen telkkarista nähnyt mutta kyllä minun koiranpentuni, oikeammin pienen tyttäreni koiranpentu, Kiinanharjakoira, innostuu juoksentelemaan, mutkitellenkin ja kovaa vauhtia, hyppimään yms ja kun sitä innostaa niin yltyy vielä isompaan menoon ja on selkeästi siis innoissaan saadessaan juosta ja temppuilla.. Juoksee yksi pallo suussa ja toista potkii edellään, jopa sisätiloissa, heh. Eikö sinulla ole koskaan ollut koiraa että olisit nähnyt että sekin tuntee iloa, surua yms? Osta minulta ensi vuonna pentu niin saat seurata sen temmeltämistä, virn..
- haka lässyttämään
"aika turhalta harrastukselta tuntuisi"
Tässä vielä turhempi, koiralle lässytys:
http://www.hs.fi/msn/kotimaa/Koiria paijattiin imelillä lässytyksillä oudon lajin MM-kisoissa/a1305573859799
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445842
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise953327- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854