oletteko siellä viime aikoina käyneet huomanneet, täriseekö maa Gardan alueella? Mietin sinne lähtöä, mutta tämä nyt eniten askarruttaa.
Gardajärven alue
3
527
Vastaukset
- Gardalle
Emilian alueen järistykset ovat tuntuneet Gardan alueella jonkin verran. Siellä ei ole kuitenkaan tullut mitään vahinkoja tietääkseni. Osa perheestäni asuu Gardalla, joten olen sinne lähes päivittäin yhteydessä.
Itse olen lähdössä parin viikon päästä sinne, en ole huolissani. Nuo ovat asioita joille ei voi mitään. En osaa järistyksiä pelätä. - ei hätää
Gardalle asti ei Emilia Romagnan tärinät yllä. Fearraran kaupunki on lähinnä episentrumia. Se tärisee Ferraran, Bolognan ja Modenan välisessä maastossa eniten.
Pitkään aikaan ei Gardaa ole ravistellut. Lähinnä Ranskan rajalla tärisee muutama kerta viikossa sekä Itävallan rajalla joskus. - ei hätää
Gardalle asti ei Emilia Romagnan tärinät yllä. Fearraran kaupunki on lähinnä episentrumia. Se tärisee Ferraran, Bolognan ja Modenan välisessä maastossa eniten.
Pitkään aikaan ei Gardaa ole ravistellut. Lähinnä Ranskan rajalla tärisee muutama kerta viikossa sekä Itävallan rajalla joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741084
- 68974
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104938- 47932
- 51875
- 49694
- 31649
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34587- 50580
- 38536