oletteko siellä viime aikoina käyneet huomanneet, täriseekö maa Gardan alueella? Mietin sinne lähtöä, mutta tämä nyt eniten askarruttaa.
Gardajärven alue
3
506
Vastaukset
- Gardalle
Emilian alueen järistykset ovat tuntuneet Gardan alueella jonkin verran. Siellä ei ole kuitenkaan tullut mitään vahinkoja tietääkseni. Osa perheestäni asuu Gardalla, joten olen sinne lähes päivittäin yhteydessä.
Itse olen lähdössä parin viikon päästä sinne, en ole huolissani. Nuo ovat asioita joille ei voi mitään. En osaa järistyksiä pelätä. - ei hätää
Gardalle asti ei Emilia Romagnan tärinät yllä. Fearraran kaupunki on lähinnä episentrumia. Se tärisee Ferraran, Bolognan ja Modenan välisessä maastossa eniten.
Pitkään aikaan ei Gardaa ole ravistellut. Lähinnä Ranskan rajalla tärisee muutama kerta viikossa sekä Itävallan rajalla joskus. - ei hätää
Gardalle asti ei Emilia Romagnan tärinät yllä. Fearraran kaupunki on lähinnä episentrumia. Se tärisee Ferraran, Bolognan ja Modenan välisessä maastossa eniten.
Pitkään aikaan ei Gardaa ole ravistellut. Lähinnä Ranskan rajalla tärisee muutama kerta viikossa sekä Itävallan rajalla joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826251- 353421
- 443028
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402252Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282161- 1202043
- 1901972
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291969Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241588Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171468