Pomerania, kleinspiz vai mittelspiz kerrostaloon?

mietityttää

Mikä noista soveltuu parhaiten kerrostaloon?
Miten teillä kokemuksia noista koirista?
Ja miten on noiden hinnat suunnilleen?

Kiitos etukäteen vastauksista:)

7

258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petr@

Kaikki noista soveltuu kerrostaloon, mutta itse taipuisin mittelspitziin. Ovat perimältään piha- ja vahtikoiria, siiskin voivat olla haukkuherkkiä, mutta määrätietoisella opetuksella pääsee pitkälle. Itsellä on mitteli, ei haukkuherkkä, ei edes provosta. Älykäs, lempeä, uskollinen, tällä rodulla ei esiinny aggressiivisuutta, sitkeä ja säänkestävä.
      Mutta; rotu vaatii liikuntaa, aktiviteettia. Muuten saat pirullisen kaverin! -> keksii varmasti aktiviteettia itselleen!

Hinnat menee kaiketi 800 -> yli tonnin.

• mietityttää

kiitos vastauksesta:)
      Onko lisää kokemuksia ja tietoa?
      Mietin että olisiko Kleinspiz hyvä vaihtoehto kerrostaloon, kun kuulema ei ole yleensä haukkuherkkä?

• Mitz.

Kleini nimenomaan on haukkuherkempi kuin mitteli...

• mfghfh

Asiasta voidaan olla monta mieltä. Mitäs jos pennulla on kleinivanhemmat mutta pentu on rekisteröity mitteliksi? Silloihan myös mitteli on haukkuherkempi kuin jotkut kleinit.

• Petr@

No, pitäiskö sitä kouluttaa? Olipahan se vaikka hevonen niin peruskoulutusta sekin tarttee.

• höpönassuliini

Kyllä mikä vaan noista sopii kerrostaloon. Itellä pommi ja kleini, ennen asuttiin kerrostalossa ja molemmat haukku vaan sillon jos joku soitti ovikelloa. Ei siis haukkunu mitään seinien läpi kuuluvia ääniä yms. Noista toi kleini on herkempi haukkumaan ja välillä tartuttaa haukun toiseenkin koiraan.

• M

Mulla kokemusta vain mittelistä, mutta ei ainakaan haukkumisen suhteen ole ollut ongelmia vaikka kerrostalossa asutaankin. Hyvällä systemaattisella alusta asti tehdyllä työllä sisällä haukkuminen on saatu rajattua ainoastaan ovikellon soiton ajankohtaan. Aivan ihana rotu, todella uskollinen ja miellyttämisen haluinen, kulkee vapaana aina kun mahdollista. Mutta liikuntaa kyllä tarvitsee, erittäin aktiivinen. Jos jokin miinusmerkki täytyy antaa, karvaa lähtee kyllä aika lailla. Maksettiin pennusta 1200 € 1,5 vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4401
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2390
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1570
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1493
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      931
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      87
      835
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      777
    Aihe