Raamatun Jumala voi eheyttää

rtfvubgiyuohinlömop,

Jos uskot Raamatun Jumalaan, tulisi sinun uskoa myös mahdollisuuteen eheytyä.
Siitä voidaan väitellä, onko Jumalaa ja jos on, niin onko se Raamatun Jumala.

Jos vastaus on positiivinen kumpaankin, niin silloin eheytyminen on mahdollista.
Itseäni harmittaa "kristityt" homot, jotka väittää, ettei homoudesta voi eheytyä.
Mutta kutsuvat itseään kristityiksi...

Arvostan myös heidän näkemystään, mutta sillä ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa.

7

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toistan tässä aiemmin sanomani:

      Älä puhu muunnettua totuutta, rtfvubgiyuohinlömop. Minua ei (onneksi) eheyttänyt vaikka sitä tosissani pyysin, eikä erästä lähes 60-vuotiasta (vielä äskettäin uskovaa) ystävääni, vaikka hän rukoili - ihan tosissaan ja jumalan lupauksiin uskoen - kymmeniä vuosia. Onneksi sain hänet lopulta vakuuttuneeksi, että ainoa mitä hänen tarvitsee on eheytyä homoksi.

      Ja ihme tapahtui - hän eheytyi! Jeesuksella oli asiassa vain välillinen vaikutus, fundamentalistien näkökulmasta fataali. Joten revi siitä.

      Kenenkään ei tarvitse eheytyä siitä lain suojaamasta sukupuolisesta suuntauksesta johon ON SYNTYNYT (hetero ei ole mikän default value). Onko tämä sukupolielämää määrittelevä jumala vain kristinuskon jumala? Mihin perustuen olet vakuuttunut juuri tuon jumalan oikeellisuudesta? Jos joudunkin haadekseen kun en usko Zeukseen?

      • 12+15

        Haetko kohtalotovereita, synninpäästöä vai kehuja?

        Ettei olisi ylpeytesi joka sokaisee rukoilut.


    • YTHIOUJKbybunuhjik

      "Mihin perustuen olet vakuuttunut juuri tuon jumalan oikeellisuudesta"
      En mihinkään, juurihan aloitusviestissäni kerroin, että jos Raamatun Jumala on Jumala, niin silloin se voi eheyttää.

      -Miksi sinä ja ystäväsi ette eheytyneet?
      En tiedä, mutta vaikea spekuloida, kun en sinua tunne.

      Haadekseen ei joudu Zeukseen uskomisen takia, sinne joutuu kaikki, siis kreikkalaisen mytologian mukaan. Siellä on 5 aluetta, joista 1 on helvetti, 1 paratiisi ja 3 neutraalia. Mutta mestalla ei ole mitään tekemistä Zeuksen kanssa.

      • Jopahan nyt jotain

        Höps!


    • Half Woman

      Sä olet ymmärtänyt eheytymisen ihan väärin, mietipä nyt miksi Jumala on tehny meistä erillaisia, et mikä on se ajatus??? Ihminen se vaan ei millään tahdo oppia vaikka Jumala sitä yrittää omalla tavallaan kertoa valittujen ihmisten kautta.

      • yuvbhlö

        Mitä meinaat?
        Mitä ihminen ei meinaa oppia, keitä ovat nämä valitut ihmiset? Mitä Jumala yrittää kertoa?

        Olisi mukavaa, jos kertoisit vähän tarkemmin, mitä yrität sanoa.


    • onnellinen uskossaan

      "Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iänkaikkisen elämän."

      Joten miksi lesbot, homot, bit tai trans-ihmiset joutuisivat kadotukseen tai eivät voisi olla uskovia, vaikka ovatkin sitä mitä ovat? Jumala on luonut rakkauden, ja Hän on minulle välittänyt teoillaan, että tuntemani rakkaus on aitoa. Hän on sen hyväksynyt ja antanut tyttöystäväni ja minun pysyä yhdessä jo puolitoista vuotta, vaikka, jos Hän olisi meidän rakkauttamme halveksinut tai vihannut, Hän olisi voinut sen myöskin estää. Olen rukoillut Jumalaltani hyväksyntää ja olen sen myös saanut. Se, että ihmiset ovat armottomuudessaan ja ylpeydessään valmiit kieltämään rakkauden, ei tarkoita, että Jumalamme olisi sitä valmis tekemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2094
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      171
      1893
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      171
      1692
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      36
      1374
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      15
      1184
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    Aihe