Olen pyörinyt 4 tytön "laumassa" nyt 7 ja 8 luokan, ja olen no mennyt vaan virranmukana, olen hiljaisempi kun kaverini, ja ehkä vähän semmonen miellyttävä..
olin katsellut 2v kun ystäväni haukkuivat "lihavaa ja rumaa" luokkalaistamme tyttöä, sieluani aina raastoi oikein kun näin hänen tuskansa, ja kun tajusin että olen yksi niistä pissaliisoista, jotka välittävät vain itsestään (ainakin näytin siltä, koska olin heidän kanssa, ja en sanonut mitään vastaan ikinä) Yksipäivä olimme puhuneet luokassa keskenään, mihin kukin hakee ysin jälkeen, kiusattu halusi asiakaspalveluun tai sosiaali-alalle, ja muut kertoivat myös minne halusivat, sitten kun pääsimme välkälle yksi kaverini kysyi siltä et miten noin ruma voi mennä mihinkään asiakaspalveluun töihin, ei mihinkään kassalle tahota tommosta kamalaa mursua tai mihinkään sosiaali-alalle kun et ees osaa puhua ja oot niin surkee kaikessa, sosiaalisuuteen ja ihmisiin liittyvissä!! sit mä rupesin raivoon sille et mistä sä sen muka tiedät, ei sille anneta ees tossa luokassa mitään mahdollisuutta kun aina vaan haukutaan, ei munkaan tekis mitään ikinä mieli puhua, saatika tutustua keheenkään tässä luokassa ! Mä en enään kestä tätä et te haukutte aina jennaa, jenna ei oo tehnyt mitään pahaa teille, ja ettekst te nää tai tajua miten huono sen on olla täs ahdasmielises luokas/koulus!! jos teillä ei oo parempaa sanomista, älkää sanotko mitään, mut jättäkää rauhaan jenna!
Sit ne katto mua silleen o.o koska olin yleensä vain hyväksynyt tilanteen, jenna oli ihan ihmeissään ja myös muut siin käytäväl ja jotkut nauro jotkut ysiluokkalaiset, ja en ihmettele miks mutten jaksa enää yhtään miellyttää ihmisiä, jotka tekee toisille pahanmielen tarkoituksella!
Ekana kaverini vähän vihoittelivat minulle, mutta sen jälkeen he tulivat ja pyysivät multa anteeks, ja sit sanoin et jos haluutte olla mun kavereita vielä, pyydätte myös jennalta teiän käytöstä anteeks.
Ja he pyysivät, nykyään sanon mielipiteeni tarvittaessa, enkä miellytä ketään heistä, ja he arvostavat mua enemmän, ja kysyvätkin sitä mielikpidettä, nytkun semmosia löytyykin, eikä vaan jää tuppisuuna viereen.
Kaiken lisäksi, sain hyvän mielen koska autoin jennaa kai vähän :)
Käännyin ystäviäni vastaan..
2
86
Vastaukset
- 7+11
Haluutko jonkun palkinnon? Teit vaan velvollisuutesi.
Minuutti hyvänä tuskin on paljoa vuosien kusipäisyydestä.
Mitä jos kuuntelisit sitä Jennaa etkä vaan hehku itseäsi, olet vasta puhunut itsestäsi.
Mut hei hyvä alku =) - ....................
Eipä voi kuin onnitella, niin itsesi kuin muidenkin kannalta. Edesautat omalta osaltasi myös kaveriesi henkistä kasvua. Heidän on syytäkin arvostaa sinua.
Tuohon sosiaalisuuteen, jota tarvitaan asiakaspalvelussa... Se ei ole ainakaan kiusaajien muka-sosiaalisuutta, josta on vain harmia, eli en kyllä kiusaajaa suosittelisi asiakaspalvelualalle. Mutta jospa kaverisi meni oikeasti itseensä. Kannettu vesihän ei kaivossa pysy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1082220Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321258
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621246- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4931059