Huh huh

aamun-virkku

Nyt otti aika tiukille hoidon jälkeen.... En muista (huonomuistinen) et ois näi tiukille ikinä ottanu hoidot.. Ei oikeen suolistokaan taida tykätä noista myrkyistä enää yhtään. Diapeteskin tuli tos sivussa. Se oli kyl odotettavissakin kun oli jo heikentyny glukosinsietokyky.

9

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivotaan parasta

Tsemppiä sinulle,oliko nää viimeiset hoidot tällä kertaa?Toivotaan että saanut nyt olla ja nauttia kesästä.

• Toivotaan parasta

Tarkoitin että saat nyt olla rauhasssa ja nauttia kesästä:)

• aamun-virkku

Jos en ihan väärin laske nii on ainakin 4 kertaa viel hoitoja ennen seuraavaa kuvausta. Eli se siit kesän nauttimisesta. Onneks nyt rupee helpottaa olotila. Ainakin seuraavankertaan asti. Eli juhannusviikkoon.

• pirkko,

Voi sua. Tuliko sinulle oksentelua, ripulia, väsytystä, sydänoireita..?
        Minulla oli kaikkia noita, en pystynyt päätäni nostamaan tyynystä, kun niin yökötti, välillä. Pakko oli vessaan päästä kuitenkin.

Onko sulla apua siellä kotona kun yksin asut, kuten minäkin?

• No hei. Kovat on myrkyt Sinulla. Hyvä kuitenkin, että hoitoväleinä kunto paranee ja muisti huononee, että taas jaksaa seuraavan hoidon aloittaa. Väkisinkin nuo myrkyt vie yleiskunnon niin alas, että jokainen hoitojakso tuntuu edellistä vaikeammalta. Edelleenkin olen sitä mieltä, että itse pääsin aikoinani suht helpolla kun vain söin niitä myrkkyjä eikä suoraan suoneen lykätty. Voimia Sinulle lähettelen. Ulkoile ja nauti kesästä voimiesi mukaan. Pidä meidät ajantasalla.

• aamun-virkku

Kyl nyt huomaa et mieki pääsin suht helpolla ekasta hoidosta aikoinaan.. Nyt on tietyst ikääkin tullu lisää ja kunto alunperin huonompi oli. ;) En asu yksin miulla asuu miu teini kaverina onneksi. Kyl oksentelin yks yö ja maha rupes toimii, ja toimi sit ihan kunnolla..Miulla maha rupee ain lakkoon hoitojen jälkeen. Sitten kun ottaa siihen helpotusta ni toimii liikaakin. Kyl tuo tosi väsyneeksikin vetää.

• MöKin-MuiJa

Niin se varmaan on että eka kierros menee jotakuinkin siedettävästi,vaan uusinnat onkin eri asia,kun kuntopohja on alentunut huomattavasti.
        Ei ole ihme että voimat hiipuu,jospa se suoli tokenisi jatkossa sietämään tätä uutta kuuria.
        MTJ,lle myös kesäisiä terveisiä merenäärelle,älä ota liikaa uv säteilyä ;)

• aamun-virkku

Nyt sit maksa arvot nos senverran että hoito siirrettiin viikolla ainakin... Saa nähdä mitä seuraavat verikokeet sit näyttää? Joo miu kunto on jossai ulkovaruudessa ;)

• Kake singers

Aivan oikein, kunto on, mitä on. Ei ole kuollut, mutta ei oikein elossakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe