Alanyan lämpötila heinäkuun puolenvälin jälkeen

oikeasitietoahaluava

Hei, olemme nyt ensimmäistä kertaa menossa Alanyaan heinäkuun puolella, Aiemmin juhannuksen seutuun siellä lomailtu. Minua kiinnostaakin nyt, että millaisia lämpötiloja siellä on heinäkuun puolella. Onko liian kuumaa. Tiedän, että tuo kuumuus on suhteellista, mutta jos jollain olisi kokemusta lastenkin kannalta. Itse haluan nauttia auringosta ja lämmöstä, mutta liika on liikaa.

P.s. Emme pystyneet muuta ajankohtaa lomallelleme Turkkiin varamaaan ja haluamme käydä taas tänäkin kesänä Alanyassa.

6

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ceepe

Tämä oli mukava aloitus, kysymys ja vastaus samassa; ei tartte sivullisten vaivautua ;-)

• juupajoopakoo

Miten niin vastaus samassa????

• Bir,iki...

Omasta mielestäni ilmat eivät paljoa muutu kesäkuun lopusta-heinäkuun puoleen väliin,muutama aste kuumempaa.
      Olemme itsekin lapsiperhe ja Alanyassa lomailemme lähes joka vuosi ja joskus menty heti juhannuksen jälkeen 2-3vko,joskus heinäkuun alusta 2-3 vko.
      Hyvin pärjää.
      Juhannuksen jälkeen emme vielä tarvitse ilmastointia,mutta loppulomasta aina sitten on oltava jo.
      Sen "kuumuuden" takiahan sinne mennään osaksi.
      Joskus sattuu myös niitä ns.ei toivottuja pilvisiä päiviäkin mukaan,vaikka olisikin heinäkuu.
      Nytkin olemme lähdössä heinäkuun alussa ja ei enää malta odottaa.

Hyvää matkaa!

• alania

Meidän perhe oli viime elokuussa 18.-25. pvä ja lämpöä 40-43..

Aivan ihanasti kroppa tottu kuumuuteen, joka ei tosiaankaan ollut
      saman pistävä kuin 25 asteen helle täällä kotomaassa.

Ekana päivänä meinas happi loppua ja kiukutti, mutta jo seuraava
      päivä oli ihanaa makoilla auringossa ja pulikoida meressä ja altaassa

Turkki elokuussa ei tosiaankaan ole liian kuuma, eikä mahatautiakaan
      näkyny, tosin emme käyttäneet käsidesiä, eikä pesty ennen ruokailua..

• Gumus

Olin Alanyassa 16-27.8.2011. Kuumuus oli keskustassa aika uuvuttavaa. Kuuma ja kostea ilma iski kasvoille kuin saunaan olisi mennyt.

Itäisellä rannalla tuuli sen verran, että kuumuus helpotti. Itse valitsisin heinä-elokuussa jonkin itäisen rannan hotellin. Esimerkiksi Gumuksen pihalle kävi tuuli mukavasti.

• Voihan weather

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5792
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4364
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2951
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1549
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      62
      1276
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe