Tervehdys!
Olen matkalla Sisiliassa muutaman viikon heinäkuussa. Tietääkö joku, minä päivinä markkinoita järjestetään em. kaupungeissa kesällä 2012? Onko Stingin konsertin lisäksi joitain "merkittäviä" tapahtumia em. kaupungeissa heinäkuussa?
markkinoita tapahtumia Trapani/Taormina/Cefalu/Palermo
3
429
Vastaukset
- ispi
Taorminassa muistaakseni keskiviikkona ja viereisessä Naxoksessa lauantaina. Eikä Cataniakaan ole kaukana, jossa muina päivinä paitsi maanantaina. Catanian markkinat todella suuret!!
- siloso
elokuussa Calatabianossa (jonkin verran matkaa naxoksesta) järjestetään arabianhevosnäyttely ja berbeeritapahtuma jossa berbeeriteltat ruokineen..
Aikaisempina vuosina tapahtuma on järjestetty naxoksessa. Markkinoita on ympäri Sisiliaa yleensä keskiviikkona ja lauantaina - Siciliahullu=
Jos trapaniin olette menossa.. Onhan sieltä jonkinmoinen matka taorminaan , olen sen junalla itse mennytkin. Siinä kyllä meni kokopäivä , ja ei pääse suoraan junalla trapanista vaan eka trapani-palermo , palermo-messina ja muistaakseni messinasta pääsi sitten suoraan. Mutta kyllä siinä kesti kauan.
Mutta tuo junalla liikkuminen on halpaa! Esim. Trapani-Palermo aikuinen olikohan.. 5€ suunta ja kuitenkin tunnin-parin matka riippuen junasta ja siitä missä kaikilla asemilla se pystähtyy.
PALERMOSSA on markkinat jokapäivä.. Arkisin ja viikonloppuisin muistaakseni , mutta maanantaisin ei. Jos oikein muistan. Trapanista en itse vielä tähän päivään mennessä ole löytänyt markkinoita.
Mutta älä pelkää , ei Siciliassa tekemisen puute iske.. Tekemistä riittää ja trapanissa on todella kauniita rantoja paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286