Lähdössä heinäkuussa dubaiin vaimon ja 2v tyttären kanssa.. Onko liian kuuma. Matka on jo varattu.... neuvoja
Dubain matka lapsiperheelle kesäkuussa?
2
144
Vastaukset
- Maryanniin
Heinäkuussa on todellakin liian kuuma, etenkin noin pienelle lapselle. Nytkin jo yli 40 astetta ja merivesi n. 30 astetta. Heinäkuussa yleensä lähemmäs 50 astetta. Kaikki sisätilat ilmastoituja, joten sisällä on kylmä. Ulkona ei pysty olemaan ollenkaan. Flunssankin saa nopeasti. Kaikki, jotka kykenee niin lähtevät pois kesäkuukausiksi UAE:sta.
Jos vain voit, siirrä matkaa, marras-, helmi-, maaliskuu parasta aikaa. Joulu-tammikuu voi olla viileähköä muttei kylmää. - sinnehän mekin
Alkuperäiselle viestin aloittajalle:
Olitko kesällä Dubaissa? Jos, niin voisitko ystävällisesti kertoa kokemuksistasi siellä kesällä. Myös meidän perhe suunnittelee ensi kesän matkaa Dubaihin, joten olisi kiva kuulla miten meni kuumassa lapsen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049