NYT RIITTÄÄ..

pony_tail

.. nimittäin tuo Babylon!!
-Olen koittanut useampaa keinoa muuttanut oletusasetuksia useampaan kertaan..ladannut revo unleanerin ym.
-Hakenut työkaluista laajennukset ja lisäosat ja poistanut ne.
Silti joka kerta, kun avaanFirefoxin, sieltä ilmestyy yllätys yllätys Babylon hakukone. Tool barin ja hakukoneen sain pois IE:n puolelta, ehkä, mutta jossain koneellani se lymyää ja tulee esiin foxissa aina, kun avaan sen, vaikka olen monen monta kertaa vaihtanut oletusasetukset yms.
Osaatteko kertoa miten se poistuu kokonaan? Inhottava vaihtaa se joka kerta. Sain sen jonkin ohjelman kylkiäisenä, kun en pitänyt varaani. Taisi olla Adobe Acrobat.

15

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Miksi sähläsit asentaa Adoben sellaisesta paikasta, josta tulee mukana tollasia kylkiäisiä? Vai etkö muka tiedä, että ohjelmat ladataan niiden ns. alkuperäisiltä sivuilta.

• Adoben omillakin sivuilla tyrkytetään vastaavanlaisia paskoja kylkiäisinä jos ei huomaa ruksata ennen asennusta pois. Jotain Google toolbar paskaa joskus ja jotain muutakin olen nähnyt.

• Eki eräs
      • Jep, Eki olen poistanut Babylonin ohjelmista ja oletusohjelmista jne. ja aina se vaan tulee takas..olenko monistanut sen?ajanut CCcleanerin ja MSE:n..

• f.e.dzerzhinsky
        pony_tail kirjoitti:

Jep, Eki olen poistanut Babylonin ohjelmista ja oletusohjelmista jne. ja aina se vaan tulee takas..olenko monistanut sen?ajanut CCcleanerin ja MSE:n..

MSE ei ota kantaa babylon toolbariin koska se ei ole varsinainen haittaohjelma.

http://www.babylon.com/#

Ja babylon search

http://search.babylon.com/

MBAM tunnistaa ja poistaa myös joitain ei toivottuja mainosohjelmia.

• Eki eräs
        pony_tail kirjoitti:

Jep, Eki olen poistanut Babylonin ohjelmista ja oletusohjelmista jne. ja aina se vaan tulee takas..olenko monistanut sen?ajanut CCcleanerin ja MSE:n..

Voi olla että rekisterieditorilla pitäisi jälkiä vielä siivota?

Joku toisella palstalla kertoi että sai alla olevan linkin (kohta 47)
        avulla poistettua lopulta Babylonin:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1581937/tietokoneosaajat_apuja/sivu/2

http://fin.afterdawn.com/miten/vastaus.cfm/miten_babylon_search_poistetaan_tietokoneelta

• Itse poistaisit koko Adobe Acrobat ohjelman, ja asentaisin sen tilalle paljon kevyemmän ja nopeamman Sumatra PDF Readerin.. Sen mukana ei ole muistaakseni koskaan tullut ylimääräisiä toolbareja tai muita vastaavia.

• Kyllä..niin teinkin, mutten pääseeroon siitä, vaikka tekisin mitä..putkahtaa aina uudelleen ja uudelleen esiin, vaikka tekisin mitä..ja yleensä olen tarkkana noista, mutta tulla tupsahti, kunen huomannut varoa..

• pony_tail kirjoitti:

Kyllä..niin teinkin, mutten pääseeroon siitä, vaikka tekisin mitä..putkahtaa aina uudelleen ja uudelleen esiin, vaikka tekisin mitä..ja yleensä olen tarkkana noista, mutta tulla tupsahti, kunen huomannut varoa..

Siis poistin Adobe Acrobatinja laitoin nyt tilalle tuon Sumatrankin, vaikka ei se tuota perkeleen Babylonia poista.. se on niin kurjaa, kun uskon jopäässeeni siitäeroon kunnes avaan Foxin ja taas siellä on näköjään ikuinen ystäväni Babylon.

• rivers of babylon

No jos poistat Firefoxin ja olet sitten tarkkana ruksien kanssa kun asennat se uudelleen.
      Tai jos sen voi poistaa jotenkin foxin laajennuksista.

• laajennukset ja lisäosat puhdistettu, foxia en vielä ole poistanut, kai sitäkin pitäis vielä kokeilla. tämähän nyt on kummallinen toolbar ja hakukone, kun jyrää mennen tullen foxin ja googlen ja muut..ja tulee tosta vaan puolihuolimattomasti..

• pony_tail kirjoitti:

laajennukset ja lisäosat puhdistettu, foxia en vielä ole poistanut, kai sitäkin pitäis vielä kokeilla. tämähän nyt on kummallinen toolbar ja hakukone, kun jyrää mennen tullen foxin ja googlen ja muut..ja tulee tosta vaan puolihuolimattomasti..

nyt käviniin,että kunyritin mennä foxiin, tulikin tieto, että pitäisi avata vikasietotilassa
        (älkää kysykö miksi) ja niistä vaihtoehdoista valitsin: palauta firefox aiempaan tilaan tjms. ja niin tein ja ainakin nyt hetken voin katsella taas normisivua.
        Toivottavasti huomenna myös!

• tuota pitäisi jo nimittää madoksi tai ötökäksi tai miksi vaan, johon ei tavanomaiset ötökänpoistoohjelmatkaan reagoi!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      114
      7293
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      48
      1290
    Aihe