Jos jaksaisit, niin ottaisin minäkin mielellään sinulta tulkinnan. Olen sinkku nainen. Tapasin tumman hauskan miehen tässä, kiinnostaisi tietää, mitä tulevassa hänen kanssaan, jos siis mitään. Vaalea mies aiheutti minulle paljon sydänsuruja ja jatkoi heti uuden hyvin nuoren naisen kanssa, kun sai ensin raivattua minut tieltä. Mitä siis rakkauteen saisit minulle? Joko kaunista aikaa lupaillaan vai tasapaksua taapertelua. Olen itse vaalea väritykseltäni jos sitä tietoa tarvitset. Kiitän.
Katarina
2
60
Vastaukset
- Katarina
No katsotaan:
sydämelläsi, niinkuin näinä aikoinakin, on tapahtumassa paljon uutta ja muutoksia. näyttää siltä, että sinua vetää vasemmalle ja oikealle, ehkä joku ihminen vetää sinua hihasta puoliväkisin.
olet posiivinen ja täynnä toivoa.
pidät vedestä, asut mielellään veden äärellä jos siihen on mahdollisuus. se rauhoittaa sinua. toivon sinä heität viimeiseksi, olet sitkeä ja uskot tulevaan onneen oikeasti. olet liikkunut synnyinpaikaltasi joka suuntaan, sinun ei ole vaikea liikkua ja tuntea itseäsi tyytyväiseksi muuallakin, kuin vain tutuissa nurkissa.
menneessä on pientä sairastelua, mikä on onneksi jo ohitse ja kaikki hyvin.
pientä harmia sinun ympärilläsi vielä leijuu, saatat tirauttaa itkutkin mieliharmistasi. mutta ainakaan lasten takia ei tarvitse olla huolissaan.
näen nuorten ihmisten menestystä ja lahjakkuutta.
näen vain yhden miehen ja häneen sinä olet kohdistanut kaiken toiveesi. se ei tällä näyttämällä onnistu, niinkuin toivoisit. mies ei ole sitä, mitä sinä uskot hänen olevan. ehkäpä tämä on juuri tuo vaalea kaveri, josta kerroit. sillä hänen ajatuksisssaan on varkaus, mikä voi yhtä hyvin tarkoittaa pettämistä.
ja kun lopuksi katson vielä uudestaan, tulee taas vastaan tuo sama petollinen mies. eli koita työntää hänet pois mielestäsi, jos suinkin voit, sillä hän ei ole rehellinen ja avoin. hän ajattelee eniten vain itseään. - hermione*
palaute ja suurkiitos
Asun veden äärellä nytkin, siinä kaupungissa jossa olen myös syntynyt. Erityisen liikkuva en ole, mitä nyt työn puolesta ja nyt mukavaa matkaa odottelen, kesälomallani se toteutuu. Uskon onneen, vaikka tässä arjessa se ei aina niin ilmeistä olisikaan. Vaalea mies on narsisti, joten siksi varmaan hän nousee ikävästi kortteihisi, eli ajattelee asioita vain oman napansa ja näkemyksensä mukaan, ehkäpä tirautan vielä vielä hänen vuokseen kyyneleen, en ole häneen enää missään yhteydessä, mutta toki en voi välttyä kuulemasta asioita. Kovasti pyrin eteenpäin, hammasta purren mutta siihen suuntaan. Kiitos vielä kultainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915846
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv912988Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252026Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744