Juu elikkä subbari toiminut aiemmin moitteetta, mutta kaverin autoon annettiin eilen apuvirtaa suoraan minun akusta kaverin auton akkuun. Sen jälkeen minun subbari ei toiminut enää ollenkaan. Sulake virtakaapelissa on ehjä ja vahvistimeen tulee virta, mutta subi ei toimi ollenkaan. Vahvistimena mds torque t5 ja subbari mds 12x14". Missä mahtaa olla vika? Akusta olen kaapelit käyttänyt irti ja kaikki muut piuhat tarkastanut muttaei toimi, muut kajarit toimii? :/
Subbari hiljeni
9
2288
Vastaukset
- shurtygo
No voi voi. MDS = Mycket Dålig Subwoofer.
- Tusianantija
Ei vika ole MDS:sän vaan vika jossain muualla! Dislikee shurtygolle!!!
- Hämmästynyt
Sen verran lisää tohon, että vahvistimessa oleva mds logo syttyy, eli vahvistin menee päälle, mutta ei silti toimi. Kokeiltu myös toisella subbarilla, eli miten voi olla että vahvistin on päällä mut ei toimi?
- japaris
Onhan vahvistimen kaikki omat sulakkeet varmasti kunnossa?
Huono mennä sanomaan oikeen mitää.... - terrett
Tälläisessä vahvistimessa ei ole omia sulakkeita. Ainoa sulake on virtajohdossa (toivottavasti). Pelkällä heräte virralla voi logon valot palaa, että kannattaa tsekata se virtapiuhan sulake onko mennyt.. Sitten kannattaa varmaan kokeilla soittaako vahvistin jotain toista kaiutinta, niin saa vikaa tarkemmin haettua.
- Hämmästynyt
Oukkei! Kyllä virtajohdossa on 150a sulake lähellä akkua: http://www.google.fi/imgres?q=lattasulake 150a&um=1&hl=fi&biw=1161&bih=707&tbm=isch&tbnid=RiOuH9tjJioUdM:&imgrefurl=http://osanetti.fi/tarvikkeet-anl-sulakkeet-c-99_1148_1154.html&docid=1D58E5CBnhCnvM&itg=1&imgurl=http://osanetti.fi/images/840-594.jpg&w=320&h=281&ei=LcfYT9iIBaj04QTB6bWUAw&zoom=1&iact=hc&vpx=296&vpy=195&dur=5622&hovh=210&hovw=240&tx=99&ty=99&sig=116102230598709309325&page=1&tbnh=155&tbnw=177&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:1,s:0,i:72
Ja kokeilin vahvistinta myös toisessa autossa olevalle subbarilla, taas syttyi logon valo, mut ääntä ei tule... :/ Aukasin myös vahvarin, mut en nähny ainakaan mitään irtonaista, tosin en sisällöstä kovin kamalisti kyllä ymmärräkkään:D - deh-p88rs2
oliko sulla soitin päällä kun annoit lisävirtaa? jos oli niin on saattanut käydä niin et kun annoit lisävirtaa niin tuli ns. notkahdus virroissa ja vahvistin sai ali virtaa ja pääteaste paloi, sinuna en sitä tässä tapauksessa enempää yrittäs päälle vaan suosittelisin lähettämään vahvistimen huoltoon.
- hämmästynyt
Joo, niin kaverin isäkin sanoi jotain jostain pääteasteesta, mut minä ku en sen kummemmin noista ymmärrä. Kiitoksia erittäin paljon!! :))
Onko isokin/kallis remontti edessä?
Ja oli soitin päällä, eli luultavammin on se pääteaste mennyt. - a.p
kannattaa tarkistaa sulakepesä ja vahvistimen sulakkeet tai sit se on maadotuksessa vika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024