Hei,
Katsoisitko minulle korteista mitä näkyy?
Katarina
4
59
Vastaukset
- Katarina
Katsotaan ihan yleisesti:
Kotiisi tulee rahaa, kaikkein korkeimpana ajatuksena mielessäsi näen asumisen eli kodin.
mutta tuohon rahaan ja kotiin liittyy myös riitaa, luullakseni naisen muodossa. se voi olla kateutta tai valtataistelua, ehkä vaikka perinnöstä. tai jonkin jakamisesta.
liitto sinulla on paikallaan, näen sinut onnellisessa suhteessa. jos ei nyt, niin sitten se ainakin tulee. sinulla on suuret odotukset tämän asunnon suhteen, mutta toinen nainen haittaa sielunrauhaasi tässä asiassa.
joskus tämä voisi myös tarkoittaa naapuruutta.
joka tapauksessa, joka puolella vilisee kotiin kohdistuvia kortteja.
sinulla on paljon toiveita, osa niistä toteutuu ja osa ei. jossakin näistä toiveistasi tunnet olosi kovin yksinäiseksi. kukaan ei jaa sitä toivetta kanssasi.
on oma päätöksesi, josko tahdot elää ja kokea haaveesi, sillä olet siinä asiassa aivan yksin.
tuo asumishäiriö, tai mitä siellä kotona sitten onkin, tekee sinut ajoittain melkein sairaaksi. mutta missään nimessä ei kannata antaa periksi, sillä vaikka sinulla on korkeat odotukset, sinä olet oikeassa.
ja kun nostan viimeisen kortin alleviivaamaan tämän kaiken: nostaan taas koti-kortin.
ja se on kaunis koti.- Kukka...
Näetkö jonkun läheiseni pois menon,jolta saan perinnön?Mistään en voi saada suuria summia rahaa,että pystyisin kodin ostamaan.Toivon,että kukaan perheestäni ei ainakaan menehtyisi,jos näet kuolemakortin.
Oman kodin ostamisesta haaveilen ja vieläpä uudesta talosta.
Olen sinkku.Toivon löytäväni itselleni ihanan kumppanin,jonka kanssa lyödä hynttyyt yhteen.Olen menettänyt sen kumppanin suhteen jo epätoivoni.Tuntuu,että itselleni en löydä ketään,että kemiat natsaisi puolin ja toisin. - Katarina
Kukka... kirjoitti:
Näetkö jonkun läheiseni pois menon,jolta saan perinnön?Mistään en voi saada suuria summia rahaa,että pystyisin kodin ostamaan.Toivon,että kukaan perheestäni ei ainakaan menehtyisi,jos näet kuolemakortin.
Oman kodin ostamisesta haaveilen ja vieläpä uudesta talosta.
Olen sinkku.Toivon löytäväni itselleni ihanan kumppanin,jonka kanssa lyödä hynttyyt yhteen.Olen menettänyt sen kumppanin suhteen jo epätoivoni.Tuntuu,että itselleni en löydä ketään,että kemiat natsaisi puolin ja toisin.Minusta tämä riitaisa jako ja raha-asioiden kaiveleminen tulee kumppanin kautta.
siellä saattaa olla sisaruksia tai muita läheisiä, jotka ovat kuin haaskalinnut nokkimassa.
siinä kiistellään talosta tai asunnosta, mikä on laaja.
en näe kuolemankorttia ja vaikka näkisinkin, ei se aina tarkoita juuri sitä. se on myös jonkin asian loppumista.
ja nuo odotukset sinun sisälläsi näkyvät taas pinnalla.
eli et sinä yksin jää, saat suuremmankin suvun kuin haluaisit! - Kukka...
Katarina kirjoitti:
Minusta tämä riitaisa jako ja raha-asioiden kaiveleminen tulee kumppanin kautta.
siellä saattaa olla sisaruksia tai muita läheisiä, jotka ovat kuin haaskalinnut nokkimassa.
siinä kiistellään talosta tai asunnosta, mikä on laaja.
en näe kuolemankorttia ja vaikka näkisinkin, ei se aina tarkoita juuri sitä. se on myös jonkin asian loppumista.
ja nuo odotukset sinun sisälläsi näkyvät taas pinnalla.
eli et sinä yksin jää, saat suuremmankin suvun kuin haluaisit!Pelottavaa tuollainen,kun asioista ei osata sopia.Siinäpä kiistelevät.Täytyy olla rikas,jos on laaja asunto.Itsellä,kun tätä asumistilaa ei ole ylenmäärin.En ymmärrä miten mä voisin olla osallisena tällaisessa tilanteessa.Jos tuleva kumppanini saa jotain perintöä,niin minun ei kuulu puuttua siihen asiaan.Pidän nokkani kaukana tilanteesta.Missä tapaan tämän miehen?Mitä hän tekee työkseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281