Netti kännykässä ja läppärissä

b3vgcfv

Moro! Olen siis lähdössä Amerikkaan, ja netti tartteis olla mukana. Nettikahviloissa en pysty notkumaan, joten miten saada käytettyä nettiä edullisesti ja turvallisesti USA:ssa? Tällä hetkellä käytössä DNA.. En viitsisi hankkia mitään prepaid-juttuja tai SIM-kortteja, kun en niistä mitään ymmärrä.

3

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähes kaikissa motelleissa ja hotelleissa on ilmainen wlan- tai wifi-yhteys, joten ongelmaa ei pitäisi olla. Respasta saa yhteyden tunnuksen ja salasanan, jos sitä tarvitaan. Älä vaan käytä varsinaisen operaattorisi (dna) nettiyhteyttä, koska joudut silloin maksamaan käytetyn datamäärän mukaisen maksun ja se on kallista.
      Olen itse pärjännyt erinomaisesti näiden ilmaisten verkkojen kanssa. Ovat toimineet pääsääntöisesti hyvin ja ovat nopeita. Jossain hotellissa (Las Vegas) on ollut pieni vuorokausimaksu verkon käytöstä, mutta se on harvinaista.

• b67evwycttf6g7u36fy

mutta minäpä en yövykkään hoteleissa tai vastaavissa :)

• Jos yövyt kavereillasi tai menet auppariksi tai oppilasvaihtoon, niin heillä (isäntäperheillä) varmaan on yhteydet, joita voit käyttää. Jos olet telttamatkalla, niin leirintäalueillakin on todennäköisesti yhteydet käytössä. Ylipäätänsä noita ilmaisia langattomia verkkoja on joka puolella ja ilman salausta.
        En voi valitettavasti auttaa enempää, kun en tiedä matkasi luonnetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe