Netti kännykässä ja läppärissä

b3vgcfv

Moro! Olen siis lähdössä Amerikkaan, ja netti tartteis olla mukana. Nettikahviloissa en pysty notkumaan, joten miten saada käytettyä nettiä edullisesti ja turvallisesti USA:ssa? Tällä hetkellä käytössä DNA.. En viitsisi hankkia mitään prepaid-juttuja tai SIM-kortteja, kun en niistä mitään ymmärrä.

3

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähes kaikissa motelleissa ja hotelleissa on ilmainen wlan- tai wifi-yhteys, joten ongelmaa ei pitäisi olla. Respasta saa yhteyden tunnuksen ja salasanan, jos sitä tarvitaan. Älä vaan käytä varsinaisen operaattorisi (dna) nettiyhteyttä, koska joudut silloin maksamaan käytetyn datamäärän mukaisen maksun ja se on kallista.
      Olen itse pärjännyt erinomaisesti näiden ilmaisten verkkojen kanssa. Ovat toimineet pääsääntöisesti hyvin ja ovat nopeita. Jossain hotellissa (Las Vegas) on ollut pieni vuorokausimaksu verkon käytöstä, mutta se on harvinaista.

    • b67evwycttf6g7u36fy

      mutta minäpä en yövykkään hoteleissa tai vastaavissa :)

      • Jos yövyt kavereillasi tai menet auppariksi tai oppilasvaihtoon, niin heillä (isäntäperheillä) varmaan on yhteydet, joita voit käyttää. Jos olet telttamatkalla, niin leirintäalueillakin on todennäköisesti yhteydet käytössä. Ylipäätänsä noita ilmaisia langattomia verkkoja on joka puolella ja ilman salausta.
        En voi valitettavasti auttaa enempää, kun en tiedä matkasi luonnetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe