Olisiko kellään tietoa, että mikä hotelli Riikassa olisi hyvä, mihin siis sisältyisi aamupalat jne.. Hotelli siis pitäisi olla Riikan keskustassa. Minkälaisissa hotelleissa Riikassa itse olette olleet ja olivatko ne hotellit hyviä? Olisi mukava tietää (:
Parhaat hotellit Riikassa
20
5305
Vastaukset
- Matkamirkku
minkähän tason hotellia sitä etsiskellään ylipäänsä, kun hintahaitari riippuu aika paljon siitä....ja ajankohdastakin. Yleensä huonehinta sisältää aamiaisen, ainakin jos käyttää matkanjärjestäjän tarjoamia hotelleja ( usein samanhintaisia tai edullisempiakin kuin netistä otetut vaihtoehdot ). Vanhan kaupungin ympärillä on kymmeniä erikokoisia ja -tasoisia hotelleja,
Konventa Seta on hauska, 7 pieneen taloon rakennettu hotelli vanhassa kaupungissa. Mutta tosiaan, vaihtoehtoja on paljon, hyvätasoisia pääosin kaikki,
esim Albert on siinä Kipsalan saarella lähellä vanhaa kaupunkia, 4* kongressihotelli, mutta kesällä hyvinkin kohtuuhintainen.- riikassa käynyt
Onko sinulla siis omakohtaista kokemusta Konventa Setasta? Hyvällä paikalla on, minkäkokoisia huoneet mahtaa olla vai löytyykö erikokoisia?
Hinta riippuu (siis jos ostaa lento hotellipaketin) varaushetkestä ja kysynnästä.
Aloittajalle kertoisin että Avalon on loistopaikalla eikä yhtään huono. Siitä en tiedä millaisia eri huoneet ovat kun on kokemusta vain yhdestä matkakerrasta.
Mahtaako Riikassa olla kaikissa hotelleissa käytäntönä se että ottavat luottokorin nron tiedostoonsa thekkauksen yhteydessä? Tällaista tapahtui meille eka kerran Riikassa joulun jälkeen.
- Riiassa viihdytty
Jaa-a. Albert hotel on kyllä aivan muualla kuin Kipsalan saarella ,mutta ei huonossa paikassa lainkaan. Itse olen yöpynyt kahdesti ja yhteensä kuusi yötä Monika Centrum hotelsissa ja uskon vielä meneväni siihen joskus. Se on todella viihtyisä ,rauhallinen ,tyylikäs ,hyvä aamupala ja sijainti kauniissa ympäristössä.
Seuraavaksi olen kuitenkin ajatellut kokeilla Radisson blu Rizene hotellia ,kunhan saan sen varatuksi kohtuulliseen hintaan. Hinnat vaihtelevat usein riippuen varausajankohdasta. Olen varannut esim. Radisson blu Elisabetesista neljä yötä hintaan 49 e/ yö. Joskus samasta huoneesta saa maksaa tuplahinnan tai jopa ylikin.
Kokemusta minulla on yhdeksästä hotellista ,joista vain kaksi on sijainnut vanhassa kaupungissa. Kaikki ovat olleet ihan kelpo hotelleja ,mutta ehkäpä eniten olemme vaimoni kanssa pitäneet Monika Centrum hotellista. - matkailija
monte kristo, forum ja riika hotellit hyällä paikkaa lähellä vanhaa kaupunkia ja markkinoita. minulla oli forum hotellissa 5 kerros huone porealtaalla parvike - rauhallinen huone ja kaikki toimi - aamupala ok.
siistissä kunnossa kaikki, huoneessa oli myös vedekeitin
kylpytakit , siivous joka päivä. - autotonlentäjä
Asuin 1 vk Mann-Tess hotellissa keväällä. Aamupala sis. hintaan, siisti pieni hotelli vanhassa kaupungissa. Miinuksena huoneen ovet ovat sisä-ovia = kuuluu läpi. Korvatulpat aina mukaan apteekista matkustaa sit minne vaan. tykkäsin .
- Riikan matkustaja
kiitos vinkeistä ! valitsimme silti opera hotel & spa hotellin ja se vaikuttaa todella hyvältä (:
- justersone
KATSO WWW.BOOKING.COM ARVOSTELUT
- Riganieki
Nuo arvostelut kandee kyllä lueskella, vaikkakin syytä on muistaa että yleensä vain ääripäät avautuvat näissä asioissa. Jotkut äärees pettyneet, tai erittäin tyytyväiset. Todennäköisesti se "ihan ookoo" porukka ei vaivaudu kirjoittamaan mitään.
Elizabetes ielalla on melko uusi Radisson Blu Elizabete hotelli. Kyllä täällä melkein kaikkiin hotelleihin sisältyy aamupala. Mikäli hotellia pitää vain levähdys- ja yöpymispaikkana, on joku edullisempi ihan mainio. Eikä aina ihan välttämätön pakko ole juuri siitä ydinkeskustasta vanhastakaupungista sitä hotellia ottaa.
Vaikkapa Maritim Park on hyvä hotelli, 3 ratikkapysäkkiä vanhastakaupungista, mutta samalla pois hälinästä ja ilmainen pysäköinti ym. Hyvin laadukas hotelli aivan keskellä kaikkea on esimerkiksi Fg Royal hotel. Ent. De Rome hotelli. - matkaaja3
Riganieki kirjoitti:
Nuo arvostelut kandee kyllä lueskella, vaikkakin syytä on muistaa että yleensä vain ääripäät avautuvat näissä asioissa. Jotkut äärees pettyneet, tai erittäin tyytyväiset. Todennäköisesti se "ihan ookoo" porukka ei vaivaudu kirjoittamaan mitään.
Elizabetes ielalla on melko uusi Radisson Blu Elizabete hotelli. Kyllä täällä melkein kaikkiin hotelleihin sisältyy aamupala. Mikäli hotellia pitää vain levähdys- ja yöpymispaikkana, on joku edullisempi ihan mainio. Eikä aina ihan välttämätön pakko ole juuri siitä ydinkeskustasta vanhastakaupungista sitä hotellia ottaa.
Vaikkapa Maritim Park on hyvä hotelli, 3 ratikkapysäkkiä vanhastakaupungista, mutta samalla pois hälinästä ja ilmainen pysäköinti ym. Hyvin laadukas hotelli aivan keskellä kaikkea on esimerkiksi Fg Royal hotel. Ent. De Rome hotelli.Maritim Park on kyllä turhan kaukana. Mahdollisimman lähellä vanhan kaupungin ydintä on ideaalinen paikka, ei tarvi koko trampata eestaas.
Avalonissa asuimme, mutta havaitsin erinomaisella paikalla olevan erään toisen jonne mennään seuraavalla kerralla jos ja kun Riikaan mennään.
- Riiankin ystävä
Reval Hotel Latvijassa on tullut oltua muutaman kerran. Jos se nyt sillä nimellä on enää. Latviassa ja Riiassakin tilanteet ne muuttuu nopeasti.
Ihan keskustassa hotsku oli, Elisabetes Ielalla muistaakseni. Tosi siisti. Erittäin monipuolinen aamiainen ja aiemmin ainakin tosi edullinen jopa viikolla. - Riga....
Radisson SAS siinä joen varrella on hyvä. Siellä on useita SAS Radisson-hotelleja mutta tuo on ok. On vähän kauempana mutta kohtuumatkan päässä vanhasta kaupungista.
- kyselijä vaan
Varmaan Radisson SAS Daugava on hyvä mutta todella kaukana. Miten sieltä pääsee keskustaan ylipäätään?
- Riikan poikaystävä
Riikassa ei ole yhtään hotellia. Olen hänet niin monta kertaa joka puolelta tutkinut eikä sellaisia ole löytynyt.
Riiassa niitä saattaa ollakin. - Lottaliinu
Monika ja Albert ovat hyviä, mutta vähän liian kaukana vanhasta kaupungista. Kansainvälisten ketjujen hotellit ovat minusta vähän persoonattomia.
Viimeksi olimme Old Riga Palacessa, sijainti hyvä vaikka vähän ankealla kadunpätkällä, hieno tunnelma ja ystävällinen henkilökunta, mahtava aamiainen. - sdddd
Olimme Hotel Garden Palacessa. Neljä tähteä, hyvällä paikalla vanhassa kaupungissa (Mustapäiden talon takana), kaikki pelasi hotellilla hienosti.
- Riikassa
Hotel maritime, suoraan bussilla 22 lentokentältä korttelin päähän hotellista 0,70 latia matka. Samoin paluu myöhemmin hotellin edestä kentälle. Business hotelli , hyvien kulkuyhteyksien varrellä. ks tramien ja bussien reitit netistä.
- Radisson SAS
Mikä on mielestäsi hyvä jotelli,s e asia kun on niin kovin henkilökohtainen? Eli mitä palveluita haluat? Millaisella paikalla hotellin olisi syytä sijaita?
- eri.puolet.mukana
Kysytään hyvää hotellia. Yleensä kallis hotelli on hyvä. Olisi parempi selvittää mikä on hintaansa verrattuna hyvä eli rahalleen saa hyvän vastineen.
- Reeläx
Olin Islandessa, mahtava aamiainen, ei valittamista
- Kävimmejo
Suositteln Monte Kristo hotellia.Olin siellä muutama päivä sitten, eli helmikuussa.
Ihan kiva persoonallinen hotelli, maksoin 57 euroa 2 yötä booking.comin kautta.
Kahden hengen huone, todella hyvä aamiainen kuului hintaan, ja palvelu ystävällistä
Todella hyvä sijainti , 5 min matka bussiasemalta ja markkinapaikalta.Oopperatalo melkein nurkan takana.Lähellä Stockmannia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882