Äidin alusasut (1)

Konne46

Lähes 30 v vuotta naisten alusasut ovat olleet fetissini. En ole ihan varma miten kaikki alkoi joskus 12-13 vuotiaaana mutta olen edelleen ihan hulluna niiden perään ja käytän niitä lähes päivittäin päälivaatteiden alla
Palaan tässä tarinassa ajassa 25 v takaisinpäin jolloin yksi merkittävimmistä ja elämääni mullistavimmista asioista tapahtui.

Asuin siskoni ja äidin kanssa samaa taloutta ja lähes päivittäin haistelen , maistelin kielellä , koskettelin tai pukeuduin jommankumman pyykkikorista nappaamiini pikkuhousuihin. Erityisesti satiini ja silkki asut olivat mieleeni ja ovat edelleenkin.
Rakastin haistella siskoni pyykkikorista otettuja pikkareita ja ja minusta on ihana pukeutua äidin pikkuhousuihin ja liiveihin.

Eräänä tiistai iltana äiti ja sisareni päättivät lähteä kuntosalille. Oli pelkkää nautintoa kuulla se heiltä sillä en ollut moneen päivään päässyt täyttämään mielihalujani ja kun he olivat poissa niin pääsisin taas hiplaamaan heidän alusasujaan ja tyydyttämään itseni.

Kun he lähtivät nousin yläkertaan siskoni huoneeseen.
Siskoni oli muuttanut takaisin kotiin opiskeltuaan vuosia yliopistossa ja minulla oli tunne että voisin löytää jotain mielenkiintoista hänen huoneestaan.
Hetken huoneessa pyörittyäni menin hänen laatikolleen jossa tiesin hänen säilyttävän alusasujaan. Katselin hänen seksikkäitä tangojaan ja rintsikoitaan ja kuvittelin miltä ne näyttäisivät hänen päällään.
Tarkistin myös sisareni likapyykkikorin mutta totesin että pyykit oli hiljattain pesty koska sieltä ei löytynyt mitään kiinnostavaa.

Kun en siskoni huoneesta mitään erityistä löytänyt niin suunnistin äitini suureen makuhuoneeseen ja siellä riisuin kaikki vaatteeni pois. Meni äidin alusvaatelaatikolle ja avasin sen. Otin muutamat satiiniset pikkuhousut käteeni ja hivelin niillä seisovaa kaluani. Mikä ihana tunne. Satiinin viileä liukkaus tuntui taivaalliselta kalullani. Tunsin miten kalun päähän erittyi jo hieman kiimanestettä.. Huomasin että yksiin mustiin satiinisiin pikkuhousuihin oli jo muodostunut tahra ja päätinkin ottaa ne ja laittaa jalkaani.
Tunsin miten väreet kulkivat pitkin vartaloani kun satiinin ihana kosketus tuntui pakaroissani ja kalullani.
Kaivoin laatikosta vielä mustat kiiltävät rintaliivit jotka laitoin päälleni. Hieroin kämmenilläni liivien peittämiä ”rintojani” ja tunsin miten nautinnon väreet kulkivat taas pitkin vartaloani.
Päätin mennä vieläkin pidemmälle koska muu perhe ei tulisi vielä pariin tuntiin kotiin ja kaivoin laatikosta vielä mustat sukkahousut jotka vetäisin jalkaani pikkuhousujen päälle

Sitten menin äidin vaatehuoneeseen ja löysin sieltä valkoisen lähes läpinäkyvän puseron sekä kivan pinkin hameen jotka puin päälleni. Sitten menin hänen kylpyhuoneeseensa ja laitoin siellä hieman huulipunaa.
Vedin hameen, sukkahousut ja pikkarit sen verran alas että sain laitettua haarustaan kylpyhuoneesta löytämäni terveyssiteen.
Olin niin kiimoissani että tiesin laukeavani kohta ja en halunnut tahrata äidin alusasuja.
Kävin äidin sängylle selälleni ja hivelin itseäni sieltä täältä. Tunsin kiiman kasvavan ja laukeamisen lähestyvän kunnes yhtäkkiä kuulin pihalta auton oven läimähdyksen.
Paniikki valtasi mieleni, minä äidin makuuhuoneessa pukeutuneena hänen vaatteisiinsa. Miten he jo nyt tulivat. Ainakin tuntia liian aikaisin .
Hyppäsin ylös ja juoksin äidin kylppäriin ja kuuntelin. Pidin kylpyhuoneen ovea pikkusen raollaan ja kuulin ulko-oven aukeavan ja sulkeutuvan. Jotakin kummallista oli tapahtunut koska he näin aikaisin palasivat. Oliko kuntosali suljettu tai jotain…
Samassa näin oven raosta miten äiti käveli huoneeseensa . Siskoni oli tainnut jäädä jonnekin kun en mitään muita ääniä kuullut.
Hän käveli avoimen alusasu laatikoston luokse ja katsoi sisään. Olin sillä hetkellä varma että hän tiesi kuka hänen laatikollaan oli käynyt.
Jatkuu !!!

2

4954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NHMBNJHKMKLGJNHOFUH

      OLI KYLLÄ HYVÄ

    • IHANA!

      Hyvin kirjoitettu, asiallinen ja kiihottava! Onneksi jatkuu!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12699
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8394
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7050
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      352
      2513
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2144
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1957
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1693
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1490
    9. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1400
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe