Olen 40-vuotias nainen Kouvolasta. Olen asunut paikkakunnalla jonkun aikaa, mutta tuttavia minulla ei juurikaan ole.
Ystävää Kouvolasta
9
521
Vastaukset
- Friend
Kiinnostusta ja ystävän tarvetta täälläkin. olen
sinua hiukan vanhempi mies jolla aika ystävälle.
kirjoitta minulle> moi(poista)[email protected]
olen myös Kouvolasta. - Ei paha
Ystäviä ei ole koskaan liikaa...leffaan tai motskariajelulle :-)
Herrasmies Kouvolasta - make 57.v
Moi ole 57.v.Mies jos kiinnostaa näin vanha ukko niin laita osoite tähän numeroon ( 358465243994 ) .Niin vastaan kirjeisiisi parhanimukaan.
- tyttö
Hei,
vieläkö kaipaat seuraa, viestisi on viime kesältä. Olen 28v kahden pienen lapsen äiti, ja vailla mukavaa seuraa, joka pitää lapsista ja eläimistä. Kiinnostaako?- Osittain kvlalainen
Heipähei!
Kaipaatkos ite vielä mukavaa seuraa? :) tarjolla ois 26vuotista naispuolista sellasta!
- seuraa..
Hei
Voisit kirjoittaa mulle :)
Olen Kuusaalta :)
jakar9090()suomi24.fi - eerikki3
olen 60 vapaa mies lpr.ota yhteys [email protected]
- jäi vielä..
..mainitsematta, olisin kiinnostunut nuoremmasta naisesta ja miksikö?, no nämä vanhainkodin mummot ei oikeen nappaa, niillä on vaan mielessä syöminen ja nukkuminen.
- höskä34i
olen kiinnostunut sinusta [email protected] puh 0503454695
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288288- 2342788
- 262641
- 1712068
- 1211931
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195