alotin alusta ku en päässy 5. chapteris eteenpäin ku siel farplanenis on joku guardian beast..ja siihen tarvitaan se LADY LUCK ds.. takas asiaan..
3.chapter luca.
pitää voittaa se turnaus oisko mitää neuvoi shinraa vastaan??? kiitos
sphere break (ff X-2)
11
653
Vastaukset
- wham
guardian beastin voi ohittaa tekemällä ne nuotti jutut! sitä ei tarvitse tappaa!!! LADY LUCK EI OLE PAKOLLINEN MISSÄÄN VAIHEESSA!!!
käytä aina yhtä keskus ja yhtä reuna kolikkoa tavoitteen saavuttamiseen. näin saat sphere breakissa echo bonuksen joka, jos saat sen monta vuoroa peräkkäin antaa SAIRAASTI pisteitä!!!- Baralai^
ei se voi olla nii helppoo.. onneks en poistanu sitä savee... pelasin sitä anyway monta sellast nuotti juttuu siel on ku en löydä ku kolme ja silti päädyn guardian beastiin...
- wham
Baralai^ kirjoitti:
ei se voi olla nii helppoo.. onneks en poistanu sitä savee... pelasin sitä anyway monta sellast nuotti juttuu siel on ku en löydä ku kolme ja silti päädyn guardian beastiin...
...kyllä se vaan voi. sun pitää ettiä ne alustat joista saa niitä nuotteja (do re mi fa so...)
sit kun meet soittamaan niin alhaalla lukee ne ihan järjestyksessä. kun sulla on kaikki ja soitat ne siinä järjestyksessä niin se rengas siin polun ympärillä sammuu ja voit kävellä läpi ilman guardian beastia. en ole sitä perkelettä kertaakaan eläissäni tappanut ja olen mennyt pelin läpi 2 kertaa. usko pois!!! eli...
1: etsi polulta niitä alustoja joista saat nuotteja.
2: kun sulla mielestäs on kaikki niin mene soittamaan ne kaikki
3:kävele läpi...
jos pelin (ylihelppo) loppu tuottaa vaikeuksia niin mailaa mulle [email protected] - yojimbo
Baralai^ kirjoitti:
ei se voi olla nii helppoo.. onneks en poistanu sitä savee... pelasin sitä anyway monta sellast nuotti juttuu siel on ku en löydä ku kolme ja silti päädyn guardian beastiin...
en ole varma tästä, mutta berserkerin eject-kyky voisi toimia siihen.
- wham
yojimbo kirjoitti:
en ole varma tästä, mutta berserkerin eject-kyky voisi toimia siihen.
HALOOO!!! nyt puhutaan bossista eikä mistään vitun flanista!!! OSTA AIVOT!!!!
- yojimbo
wham kirjoitti:
HALOOO!!! nyt puhutaan bossista eikä mistään vitun flanista!!! OSTA AIVOT!!!!
en mä ole missään vaiheessa puhunut flanista! opettele ekana lukemaan ennen kun tulet tänne vittuilee! asenneongelmainen paskiainen...
- Azi
tietääkseni sen monsterin nimi on Azi Dahaka. vittu sä et oo guardian beastii nähnykkää.
- Magua
wham kirjoitti:
HALOOO!!! nyt puhutaan bossista eikä mistään vitun flanista!!! OSTA AIVOT!!!!
Tarkistin asian varsin luotettavasta lähteestä. Azi Dahakan resistanssi Eject kyvylle on 78%, ja mahdollisuudet sen toimivuudelle osanee varmaan kaikki päätellä. Jep jep
- wham
yojimbo kirjoitti:
en mä ole missään vaiheessa puhunut flanista! opettele ekana lukemaan ennen kun tulet tänne vittuilee! asenneongelmainen paskiainen...
VITTU SÄ TUNNISTAISI YUNAA GUARDIAN BEASTISTA!!!!!
MUTTA KUN EI OSAA NIIN EI OSAA!!! - yojimbo
wham kirjoitti:
VITTU SÄ TUNNISTAISI YUNAA GUARDIAN BEASTISTA!!!!!
MUTTA KUN EI OSAA NIIN EI OSAA!!!rauhoitu wham. ja muuten oletkos huomannut, että se on Azi Dahaka, eikä Guardian Beast. ketä nyt ei tuollaiset älynlahjat ärsyttäisi? otan osaa, aivokuollut.
- Anonyymi
wham kirjoitti:
VITTU SÄ TUNNISTAISI YUNAA GUARDIAN BEASTISTA!!!!!
MUTTA KUN EI OSAA NIIN EI OSAA!!!Vittu wham sä oot kyl yks urpo. 16 vuotta menny eikä äijä osaa vieläkään kirjottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683