Oon pian 14vee, tyttö, enkä ikinä oo vielä pussannu poikaa.. Muutenkin pojat on tosi vaikee juttu. Aina jos (vanhempia) poikia on mein porukassa ni en puhu mitään ja oon tosi ujo sillon. Muuten kyll höpöttelen tooosi paljon :D Nuorempien poikien kans on helpompi jutella ja ne on kavereita. Mut miten ihmessä pystyn rentoutumaan ja avaamaan suuni siinä tilanteessa?? Yks poika kerran laitto kätes mun olkapäälle ja olin iha paniikissa.. Noloa... Auttakaa mua, pliiiis!
Miten lähestyä poikia?
9
54
Vastaukset
täs olin yks 98 poika tarjol oon luotettava iha hyvä näköne huumorintajune ja väh pervo jos kiinnostaa vist viestii s postii [email protected]
- Tytyyy
Millon oot syntyny? :o
- Tytyyy
urho.kekkonen kirjoitti:
ja mulla ei oo pelkkä seksi mielessä haluasin oikeasti tytön jota voi rakastaa ja olla
mmm joo mut siis mis kuus? tai no maas mut kummiski:D tiiät kyl ;)
urho.kekkonen kirjoitti:
ja mulla ei oo pelkkä seksi mielessä haluasin oikeasti tytön jota voi rakastaa ja olla
oon itekki aika ujo oon kyllästyny elää yksi ku ketää ei halu mua en tie mikä mus on vikan ku en oo ees kauhee ruma kai
Tytyyy kirjoitti:
mmm joo mut siis mis kuus? tai no maas mut kummiski:D tiiät kyl ;)
elokuus
- Tytyyy
mmmm
mut jos haluut tutustuu vaiks iha kaverin ni pist vaiks fb nimee toho [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552