Onko jollakin kokemusta autonvuokrauksesta Ranskassa ? Olemme menossa heinäkuussa 2-3vk:ksi Ranskaan ja teemme matkan maassa autolla. Mitähän olis hyviä ja edullisia autonvuokrausfirmoja sellaiseen tapaukseen että vuokraamme auton yhdestä kaupungista ja jätämme sen toiseen kaupunkiin ?
Autonvuokrauksesta Ranskassa ?
4
939
Vastaukset
- Poiss0n
No esim HERTZ:llä onnistuu nuo kaikki.
Helpoimalla pääsee kun soittaa Suomen palvelunumeroon. - matkaaja_minäkin
Itsekin tulin ehdottomaan HERTZ:iä. Olen käyttänyt myös muita firmoja mutta kyllä Hertzillä oikeasti homma pelaa. Itselleni aina tuo palautus toiseen kaupunkiin on ollut liian kallis joten olen aina tyytynyt tekemään ympyrämatkan mutta paha minun tässä on sanoa mikä on liian kallista teille.
Toki varmaan joku toinen on käyttänyt Avis:ia ja kehuu sitä mutta tilanne nyt 2-0 Hertzin eduksi! - Autoilija
Ranskassa vuosittain useita kertoja matkanneena, ja joka kerta auton vuokranneena voin sanoa, että kaikilla isoilla firmoilla onnistuu auton vuokraus ja palautus myös muualle kuin vuokrakaupunkiin. Kokeiltu on SIxt, Avis, Europcar, Hertz, ja nyt viimeisin kolmannen osapuolen kautta eli Honk car rental. Hyvin pelittää kaikissa. Sixtillä kävi paras tuuri: olimme vuokranneet peugeot306cc ja saimme ison avomercedeksen sen sijaan. Tänä kesänä Honk car rentalin kautta vuokraamme avoauton ja sähköpostivahvistuksesta kävi ilmi, että auton saamme Alamolta. Alamo on uusi tuttavuus, siitä ei vielä siis kokemuksia. Aviksella olivat myös pari vuotta sitten reiluja, kun emme olisi hiihtovarusteiden kanssa mahtuneet pieneen golfiin, niin järjestyi viimeinen tila-auto tilalle.
- Kiitos vastauksista!
Saimme sopivan auton sopivalla kokonaishinnalla Holidays Autos'ta. Eli; Renault Laguna 12vrk, 620e, sisältäen 0e kolari muita vastuita. Pidin sitä edullisena. Lisänä ystävällinen suomenkielinen palvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882