Onko jollakin kokemusta autonvuokrauksesta Ranskassa ? Olemme menossa heinäkuussa 2-3vk:ksi Ranskaan ja teemme matkan maassa autolla. Mitähän olis hyviä ja edullisia autonvuokrausfirmoja sellaiseen tapaukseen että vuokraamme auton yhdestä kaupungista ja jätämme sen toiseen kaupunkiin ?
Autonvuokrauksesta Ranskassa ?
4
1479
Vastaukset
- Poiss0nNo esim HERTZ:llä onnistuu nuo kaikki. 
 Helpoimalla pääsee kun soittaa Suomen palvelunumeroon.
- matkaaja_minäkinItsekin tulin ehdottomaan HERTZ:iä. Olen käyttänyt myös muita firmoja mutta kyllä Hertzillä oikeasti homma pelaa. Itselleni aina tuo palautus toiseen kaupunkiin on ollut liian kallis joten olen aina tyytynyt tekemään ympyrämatkan mutta paha minun tässä on sanoa mikä on liian kallista teille. 
 Toki varmaan joku toinen on käyttänyt Avis:ia ja kehuu sitä mutta tilanne nyt 2-0 Hertzin eduksi!
- AutoilijaRanskassa vuosittain useita kertoja matkanneena, ja joka kerta auton vuokranneena voin sanoa, että kaikilla isoilla firmoilla onnistuu auton vuokraus ja palautus myös muualle kuin vuokrakaupunkiin. Kokeiltu on SIxt, Avis, Europcar, Hertz, ja nyt viimeisin kolmannen osapuolen kautta eli Honk car rental. Hyvin pelittää kaikissa. Sixtillä kävi paras tuuri: olimme vuokranneet peugeot306cc ja saimme ison avomercedeksen sen sijaan. Tänä kesänä Honk car rentalin kautta vuokraamme avoauton ja sähköpostivahvistuksesta kävi ilmi, että auton saamme Alamolta. Alamo on uusi tuttavuus, siitä ei vielä siis kokemuksia. Aviksella olivat myös pari vuotta sitten reiluja, kun emme olisi hiihtovarusteiden kanssa mahtuneet pieneen golfiin, niin järjestyi viimeinen tila-auto tilalle. 
- Kiitos vastauksista!Saimme sopivan auton sopivalla kokonaishinnalla Holidays Autos'ta. Eli; Renault Laguna 12vrk, 620e, sisältäen 0e kolari muita vastuita. Pidin sitä edullisena. Lisänä ystävällinen suomenkielinen palvelu. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset444991
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut223695
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693473
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012828
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral882709
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302660
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181811
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161626
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021478
- 1521331