Oi tuo reissu kuuman polttavaan kyproksen bailuhelvettiin, Aiya Napaan, heinäkuun kuudennesta päivästä aina 8 päivää eteenpäin. Voin muuten kertoa että poltteli muuallakin, kuin esinahan päällä reissun jälkeen, hehehe.
Noh, aloitetaanpas. Meitä oli siis messissä 4 kundia Itä-Suomesta. Kaikki himoitsi tietenki vain yhtä asiaa, elikkä aurinkoa, jonka keskellä on viiva ja joka häikäisee jokaisen miehen. Universaali käsite tästä on naisen vagina. Olimme siis viikon lomalla ja joka päivä jahtasimme tätä vaginaali oliota, saimme joko ilmaiseksi tai käteisellä, kumpikin ihan hyvä vaihtoehto näin ku ei fygestä ollut kiinni. Tällästä se oli, tänävuonna uusiks ja viimevuoden ennätykset rikottavana
Terveisin: gynekoloki Taavi69
aiya napa 2011
T.O.E.T.Diimoni
1
155
Vastaukset
- Beibe
Joo, tosiaan itsekkin olin viime vuonna. Nussin kolmea pohjois maalaista ja yhtä huoraa. Siellä juodaan saatanan väkivaltaisesti viinaa. Heliö on shotti maisteri ja hän juo 20 absinthi shottia tuntiin. Itse alotin loman korkkaamalla , kylmän kostean huoran vaginan. Sen jälkeen mentiin clubille juomaan vitun kovat kännit! Suosittelen mestaa kaikille bilehileille ja pedohiileille. Ranoilla tissiä voi poimia kaduilta ja pyytää ilmaista suihin ottoa! Hyvä paikka 5/5! T.Timo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831529Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671325Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2111299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301275Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041039Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65953- 89933
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123838