Oi tuo reissu kuuman polttavaan kyproksen bailuhelvettiin, Aiya Napaan, heinäkuun kuudennesta päivästä aina 8 päivää eteenpäin. Voin muuten kertoa että poltteli muuallakin, kuin esinahan päällä reissun jälkeen, hehehe.
Noh, aloitetaanpas. Meitä oli siis messissä 4 kundia Itä-Suomesta. Kaikki himoitsi tietenki vain yhtä asiaa, elikkä aurinkoa, jonka keskellä on viiva ja joka häikäisee jokaisen miehen. Universaali käsite tästä on naisen vagina. Olimme siis viikon lomalla ja joka päivä jahtasimme tätä vaginaali oliota, saimme joko ilmaiseksi tai käteisellä, kumpikin ihan hyvä vaihtoehto näin ku ei fygestä ollut kiinni. Tällästä se oli, tänävuonna uusiks ja viimevuoden ennätykset rikottavana
Terveisin: gynekoloki Taavi69
aiya napa 2011
T.O.E.T.Diimoni
1
227
Vastaukset 1
- Beibe
Joo, tosiaan itsekkin olin viime vuonna. Nussin kolmea pohjois maalaista ja yhtä huoraa. Siellä juodaan saatanan väkivaltaisesti viinaa. Heliö on shotti maisteri ja hän juo 20 absinthi shottia tuntiin. Itse alotin loman korkkaamalla , kylmän kostean huoran vaginan. Sen jälkeen mentiin clubille juomaan vitun kovat kännit! Suosittelen mestaa kaikille bilehileille ja pedohiileille. Ranoilla tissiä voi poimia kaduilta ja pyytää ilmaista suihin ottoa! Hyvä paikka 5/5! T.Timo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.291206Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke58995Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63933- 54873
- 51771
- 65748
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81706- 82672
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38668Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30615