Oi tuo reissu kuuman polttavaan kyproksen bailuhelvettiin, Aiya Napaan, heinäkuun kuudennesta päivästä aina 8 päivää eteenpäin. Voin muuten kertoa että poltteli muuallakin, kuin esinahan päällä reissun jälkeen, hehehe.
Noh, aloitetaanpas. Meitä oli siis messissä 4 kundia Itä-Suomesta. Kaikki himoitsi tietenki vain yhtä asiaa, elikkä aurinkoa, jonka keskellä on viiva ja joka häikäisee jokaisen miehen. Universaali käsite tästä on naisen vagina. Olimme siis viikon lomalla ja joka päivä jahtasimme tätä vaginaali oliota, saimme joko ilmaiseksi tai käteisellä, kumpikin ihan hyvä vaihtoehto näin ku ei fygestä ollut kiinni. Tällästä se oli, tänävuonna uusiks ja viimevuoden ennätykset rikottavana
Terveisin: gynekoloki Taavi69
aiya napa 2011
T.O.E.T.Diimoni
1
163
Vastaukset
- Beibe
Joo, tosiaan itsekkin olin viime vuonna. Nussin kolmea pohjois maalaista ja yhtä huoraa. Siellä juodaan saatanan väkivaltaisesti viinaa. Heliö on shotti maisteri ja hän juo 20 absinthi shottia tuntiin. Itse alotin loman korkkaamalla , kylmän kostean huoran vaginan. Sen jälkeen mentiin clubille juomaan vitun kovat kännit! Suosittelen mestaa kaikille bilehileille ja pedohiileille. Ranoilla tissiä voi poimia kaduilta ja pyytää ilmaista suihin ottoa! Hyvä paikka 5/5! T.Timo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744938- 332771
- 402534
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401852- 881681
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291669- 1661573
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210