Hei,
Olisko kokemuksia rokotevaurioitten korjauksista homeopatialla? Miten nopeasti pitää ottaa lääkeet voiko vuoden vanhaa rokotevauriota korjata lapsella? vauriotahan tulevat jälkikäteen miten nopeasti homeopatialla on saatu korjattua vauriota. Olen kiinnostunut kaikista kokemuksista siis positiivista ja yleensäkin homeopatiasta mitä apua olette saaneet lapsellenne. Olen pettynyt julkiseen terveydenhoitoon ja lääkärissä käynti on kuin likuhihnatyötä.
Rokotevaurioista ja Homeopaattisilla aineilla parantuneita
10
360
Vastaukset
- Eikö kaikki käy
"Olen kiinnostunut kaikista kokemuksista siis positiivista"
Onko joku erityinen syy, miksi haluat, että sinulle ei kerrota niitä negatiivisia kokemuksia?- käy
Onko sinulla negatiivisiä kokemuksia kerro vaan ?.
- LK
Millaisesta rokotevauriosta on kyse?
- kl
hei, lapsen kehitys ei etene puheenkin kehitys taantui. onko sinulla kokemusta onko apua saatu homeopatialla saadaanko sillä rokotemyrkyt pois?kestääkö hoito vuosia?.
- onko diagnoosi varma
kl kirjoitti:
hei, lapsen kehitys ei etene puheenkin kehitys taantui. onko sinulla kokemusta onko apua saatu homeopatialla saadaanko sillä rokotemyrkyt pois?kestääkö hoito vuosia?.
Mistä päättelit, että kyseessä on rokotevaurio?
- 6-19
kl kirjoitti:
Taitaa sittenkin olla kyse homeopatian lapselle aiheuttamasta kehityshäiriöstä....
- Rokotevauriot
kl kirjoitti:
Hei! Minkä ikäinen lapsi on? Jos lapsi on jo 2,5v., niin mielestäni se on max. aika, milloin lapsella pitäisi ainakin sanoja alkaa tulemaan (kaverillakin kävi näin ja kesti n. 3v:n asti, kunnes puhu ihan ok./2-3 sanaisia lauseita ja vasta n. 4 v:nä ihan sujuvasti kaikkea. Lisäksi tätini lapsi alkoi puhumaan vasta 5v.:nä, omilla lapsillani kesti max. n. 2.v.2kk:n, kun alkoin sanoja tulemaan ja siitä vähitellen sujuvasti puhumaan). Huomioi, että jos on perheessä 2 eri kieltä käytössä, niin senkin vuoksi voi kestää puheen kehitys keskimääräistä kauemmin tai sitten ei, meinaan, etten ole itsekään niin vakuuttunut siitä, että kummin päin :-)
Olen ehdottomasti samaa mieltä kanssasi rokotteista, että ne on pelkkää myrkkyä ja aivan turhia aineita ja todellakin millä vaan rokotteella voi olla hyvinkin pahoja oireita/sairauksia/jopa kuolemakin. Aina nämä ei ilmene läheskään heti, vaan voi kestää jopa kuukausia/vuosia ennen kuin jotain tapahtuu ja silloinhan ei yleensä oleteta rokotteiden aiheuttaneen mitään, mutta näinhän asia ei missään nimessä ole!! Olen vasta itsekin aloittanut tutkimaan tuota homeopatiaa, joten paljoa ei kyllä vastaukseni hyödytä, kun totean, että lukemani perusteella homeopatialla voi hoitaa ja poistaa minkälaisen taudin/sairauden/kehityksen viiveen vain! Olen itsekin erittäin kiinnostunut kuulemaan esittämääsi kysymykseen vastauksen ja jospa vaikka itsekin saisin selville tuon vastauksen niin kerron sen heti :-) !
- jjgskljgejw
Lainaus edelliseltä: " totean, että lukemani perusteella homeopatialla voi hoitaa ja poistaa minkälaisen taudin/sairauden/kehityksen viiveen vain!"
Paras vitsi pitkään aikaan....- Rokotevauriot
Joo, kyllä juuri tuon totean! Esimerkki lukemastani: http://www.rajatieto.fi/messusivu/54
- ohhoh.
Rokotevauriot kirjoitti:
Joo, kyllä juuri tuon totean! Esimerkki lukemastani: http://www.rajatieto.fi/messusivu/54
Melko vaihtoehtotoinen käsitys rokottamisesta ja hyvin omintakeinen ymmärrys myös genetiikasta. Rajatietomessuille kelpaavat näköjään kaikenlaiset näytteilleasettajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559