Lippuongelma! Apuja!

lippujavaille2

Laitoin tämän saman viestin tuonne valioliigan puolelle! Kiitos :)
Tarvitsisin hieman apua ja mielipiteitä!
Eli olen hankkimassa ottelulippuja synttärilahjaksi ManUn peliin joko valioliigaa tai mestareiden liigaan. Sen verran olen jo saanut selville että valioliigaliput tulee myyntiin kesäkuun lopussa ja mestareidenliiga tulee elokuussa. Kysyisinkin että onko joku ostanut lippuja peleihin esim viime vuonna tai joskus? Oletteko tilanneet liput tickets2 kautta? vai suoraan seuran sivuilta. Ja olisiko täällä mahdollisesti asiantuntiaa joka tietäisi jotain old trafford -stadionin istumapaikoista yms. että ei mene vastustajan puolelle situmaan. Hinnalla ei niin merkitystä, kuhan vaan saa paikat jostain, ei tarvitse kalleimmat olla.

Sitten kun liput pamahtavat myyntiin niin onko silloin heti kiire ne liput hankkia? Olen siis nainen ja todellakin tietämätön näistä hommista. :) Matkat ja majoituksethan tuolta Manchesteristä saa suht edullisesti. Olisiko jotain muita vinkkejä yms lippujen hankintaa koskien? kiitos futarit avusta!! :)

Ja olen oikeasti tietämätön ja toivoisin asiallista kommentointia. JA PALJON APUA!! :) Ja mahdollisesti tieta ns. huijari lipunmyyjistä! kiitos !

2

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijattu

      Moro.

      En tiedä onko tästä apua mutta....

      Tehtiin vuonna 2011 kaveriporukalla reissu Lontooseen ja tilattiin Arsenalin peliin liput Ticket2.com kautta. Nettisivut hehkuttivat että kukaan ei ole tähän mennessä jäänyt ilman lippuja! No meidän porukka oli sitten se ensimmäinen.
      Liput piti toimittaa hotellimme respaan. Koskaan niitä ei sinne tullut.

      Jos joku päättää koettaa onneaan niin maksakaa luottokortin kautta. Me saimme rahamme takaisin luottokunnalta. Rahoja sai odottaa useamman kuukauden mutta tulivat kuitenkin.

      Peli nähtiin stadionilta ostetuilla mustanpörssin lipuilla.

    • FutisFani1

      Ikinä enään en hanki lippuja TICKET2.comin kautta... Enkä suosittele kenellekään muullekaan!!!

      -Todella pettynyt-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe