matkakohde nuorelle parille !

teenagedream1

Tarvitsisin hieman apua matkakohteen valitsemisessa. Olemme siis nuoripari (lähes täysi-ikäisiä) joka on lähdössä nyt kesällä heinä-elokuussa matkalle jonnekkin mutta emme tiedä vielä mihin. Minun vanhempani lähtevät mukaan mutta saamme silti viettää aika "itsenäistä" lomaa. Kohteelta haluaisimme hienoja uimarantoja, hyviä shoppailu paikkoja, hyviä illanvietto paikkoja sekä lämmintä ilmaa !

Olemme käyneet jo turkin alanyassa, egyptissä sharm el sheikissä ja hurghadassa, Intiassa, fuerteventuralla ja playa del inglesissä sekä dubaissa joten ne ovat pois suljettuja kohteita.

Olemme miettineet yhdeksi vaihtoehdoksi ihan vain bulgarian sunny beachia lähinnä siksi että siellä ainakin pääsisi bilettämään kunnolla. Onko kenelläkään tietoa pääseekö alaikäiset illalla baareihin vai onko yhtä tarkkaa kuin täällä suomessa (ikää siis 17, tämän vuoden lopussa 18?) Tarkoituksena ei todellakaan ole lähteä millekkään ryyppy reissulle vaan ottamaan aurinkoa, shoppailemaan ja illalla sitten juhlimaan :)

Ehdottakaa jotain mielestänne hyviä lomakohteita ! ainoat kriteerit ovat halpa kohde ainakin shoppailun kannalta, aurinkovarma, ja koska vietämme vain viikon matkan lentoaika saisi maksimissaan olla n. 6 tuntia per suunta.

Kiitos jo etukäteen !

20

1265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 717171

      Hölmölä on oikea kohde teille!

    • Turisti

      Suosittelen Puolan Gdanskia. Käytiin itse viime kesänä siellä ja oli euroopan yksi parhaista lomakohteista, joissa olen itse käynyt ja jossa saa samalla kaupunki/ranta loman. Itse olen aika paljon euroopassa pyörinyt.

      Turusta saa lentoja ihan sika halvalla ja halpa maa muutenkin. Em-kisatkin ovat juuri loppuneet, joten hieman noussut hintataso tulee tippumaan taas ennalleen. Hotellit myös erittäin edullisia ja hyvä tasoisia.

      Euroopan toiseksi suurin shoping center löytyy myös sieltä. Junalla liikkuu tosi edullisesti ja nopeasti paikasta toiseen ja välimatkat on kohtuulliset.

      Toki euroopasta löytyy muitakin vaihtoehtoja, mutta itse ihastuin tuohon kaupunkiin. Vaikka Puola tuntuukin "läheiseltä paikalta" niin sieltä löydätte nuo kaikki asiat mitä lomaltanne odotatte. Ja ei varmasti kukaan tule kysymään papereita :D

    • tomtom3

      Menkää Espanjan Barcelonaan! On ranta, kaupunki ja biletystä takuu varmasti. Halpoja lentoja myös löytyy.

    • Pattayalle!Sen jälkeen ei tarvitse enää seuraavaa lomakohdetta miettiä...

    • janoinen matkailija

      Mä lähtisin costa ricaan. En veisi ketään minnekkään sunny beachille eli varkaiden paratiisiin.

    • -peppiini-

      Just tultiin tuolta Sunny Beachilta tiistaina ja matkustellut olen paljon ja sitä kyllä suosittelisin! Lyhyt lento, loisto sää, erittäin edullista syödä ja shoppailla (etenkin kun ajaa Bourgasiin)... ihanat rannat, vesi lämmintä ja palvelu ystävällistä muttei sellaista päällekäyvää kuin esmes Egyptissä. Monenmoista mukavaa tekemistä taatusti nuoreen makuun. Nyt retkellä siis oli äiti ja kaksi kouluikäistä lasta.

    • OU JEES

      MALLORCA

    • asdsasdasd

      Reppu selkään ja vaeltamaan lappiin. Halpaa ja kivaa.

    • fdsafsdfsd

      aika noloa lähteä äitin kanssa matkalle.....

      • noloa?

        Miksi on noloa lähteä vanhempien kanssa matkalle? Itse lähden mielelläni perheen kanssa lomalle.


    • gonafaija

      Barcelona, Estoril, Algarve, Lloret de Mar, Mallorca, Agia Napa, Kreeta, Kos, Rodos, Dubrovnik?

    • jone hägg!!!""""

      vitun pennut älkää yrittäkö leikkiä mitään aikuisia!menkää kotiinne kasvamaan!

    • Jaana._!.2.2_!

      "Yhyy pääseekö alaikäset baareihin" No ei todellakaan pääse!Baareihin ei mitään räkänokkia kaivata.Rasittavia tommoset pissaliisat.....

      • räkänokka?

        Eipä ne kaikki alaikäiset ole mitään pissaliisoja. Itse olin juuri tänä kesänä Turkissa ja baareissakin tuli käytyä, eikä ketään häirinnyt vaikka olenkin vasta 17. Miten se mahtaa sinua häiritä jos siellä on muutama hieman alle 18v... :o


    • fnsdjonfosidnfo

      17 vuotiaat pellet

    • ifdasoka

      Espanja-Benalmadena!!

    • travelbag

      Kreetalle, siellä on aina lämmintä ja aurinko paistaa. Ja siellä on vielä Eurotkin!

    • aloittaja^^

      No huhhuh.. On ihmisillä näköjään vaikeeta vastata asiallisesti asialliseen kysymykseen? Mikä helvetti siinä on ettei saa lähteä nuorena ulkomaille pitämään hauskaa? Pitääkö oottaa että täyttää 40 jotta on tarpeeksi "aikuinen" lähtemään eikä enään mikään pentu. On se hyvä että on netissä pokkaa haukkua ihmisiä pelleiksi yms tuntematta tai tietämättä millainen ihminen oikeasti on kyseessä. Ei voi muuta sanoa kuin että SÄÄLITTÄVÄÄ käytöstä. Ja miten niin "yrittää leikkiä aikuista"? Nyt hei järki käteen ihmiset ! Ja tuo kun joku sanoi että on noloa lähteä äitin kanssa matkalle? Mitä noloa siinä on jos vanhemmat lähtevät mukaan? He asuvat eri huoneessa mahd. eri hotellissa ja viettävät oman lomansa ja me omamme. Ei ole tarkoituksena lähteä millekkään perhelomalle. Vanhemmat lähtevät mukaamme koska olemme alaikäisiä. Menkää hei vähän itseenne ennenkuin tulette haukkumaan pelleiksi tai vastaavaa. Katsokaa peiliin kuka tässä se pelle on?

      Kiitos kaikille jotka ovat asiallisesti vastanneet ! Teistä oli suuri apu.

    • Side<3

      Turkin Side ihana paikka ja bilettämään pääsee alaikäisenäkin ;)

    • 19+17

      Arabiemiraatit! suosittelen! dubai tai abu dhabi. todella hyvää palvelua, kaikki puhuvat englantia, siistiä, ei lainkaan rikollisuutta ja paikan päällä todella edullista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5619
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      480
      3601
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      160
      3405
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2633
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2439
    6. 270
      2055
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1442
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe