Puhelimeni tippui tänään ja osui pieneen kiveen, nyt koko näyttö on halki, puhelin toimii kuitenkin normaalisti. Paljonko tämän huolto maksaa ja kauanko menee ennän kun saan sen huollosta? Kokemuksia?
Galaxy s2 näytön lasi halki
12
423
Vastaukset
- fiksari
Ei järin paha hinta...
http://www.screenfix.fi/hinnasto - Halpa ei ainakaan
Minusta 210-230 euroa puhelimen lasin vaihdosta on hirvittävä hinta.
Niin on minustakin.. Melkein samalla hinnalla saa saman puhelimen käytettynä, jossa on ehjä näyttö..
http://www.huuto.net/kohteet/samsung-galaxy-s2--ei-hv-pika/224343363?ref=gl
- HUARA
HOROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
- S III
Hyvä että noita laseja on satavilla.
- -.-
Vaikuttaa siltä, että kohta menee taas 1 uusi Samsungi kaupaksi... :D Milloin te opitte että huonoa ei kannata ostaa? Kannattaa ostaa sellainen luuri joka kestää myös silloin kun vahinko sattuu, tällä hetkellä Lumia, etenkin 800 on sellainen.
- ei enää ikinä...
Ei enää ikinä Nokiaa, mulla on "uusi" Nokialainen laatikossa, katkoo puheluita, käynyt kaksi kertaa huollossa, sama vika edelleen, puhelimella puhuttu n. 2 tuntia... tämä oli vain 160 euron kokeilu, mutta minulle riittävä.
- joulupukkipoi
ei ole. ostin itse 900 lumian.. kaksi viikkoa ja lasi rikki.. aikasemmat ei ole hajonneet. mikään ei muka sitä korvaa. vika kerta kun mulle tulee nokia
- lumia sontaa
sairasta ostaa lumia,joka epävarma luuri.
- arrow rulez
joulupukkipoi kirjoitti:
ei ole. ostin itse 900 lumian.. kaksi viikkoa ja lasi rikki.. aikasemmat ei ole hajonneet. mikään ei muka sitä korvaa. vika kerta kun mulle tulee nokia
hajottiko sen lasin puhelin vai sinä
- arrow rulez
arrow rulez kirjoitti:
hajottiko sen lasin puhelin vai sinä
Paska toi lumia,enkä osta.
- osdan s2
ostan sen galaxy s2 35€ sulta lähetä kirje kuores pihtiputaalle ni maksan 40€ sulle postiennakolla,,,käykö????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827