kuka osaa neuvoa miten asennan ohjelman koneelle,,ku ei meinaa mennä ohjeiden mukaan.. herjaa vain..
""Kohdetta ”NP_2020Player_IKEA.plugin” ei voida siirtää, koska kohdetta ”Internet Plug-Ins” ei voida muokata.""
versioni on macbook air
mac os x 10.7.3
ikean suunnitteluohjelma
kyselevämac
3
941
Vastaukset
- 1stMacFinn
Et taida olla hallinnointioikeuksin siinä koneella.
Ja kumpaan Kirjastoon sitä olet laittamassa, käyttäjän vai Kovalevyn juuren Kirjastoon? - kyselevämac
eikö löydy macnörttejä,,taitaa olla liian kova pala
- 1stMacFinn
Ohjeiden mukaan ylläpito-oikeuksin asennus onnistuu. Ei siihen mitään nörttiä tarvii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41819