Mielipiteitä on monia, mutta bonggasin pari kuukautta sitten mun mielestä maailman parhaan blogin. Kirjottaja on siis mulle täysin tuntematon, mutta kirjotuksien myotä olen ruvennut tuntemaan häntä. Hän on 16-vuotias tytsy, joka kirjottaa omasta elämästä teininä ja myos siitä kun on syntynyt Suomessa, mutta vanhemmat on toiselta puolelta maailmaa. Ihan älyttomän mielenkiintoinen ja oon tykästynyt tosi paljon. Tytto on antanut käsityksen että unelmoi urasta toimittajana, joten hänen tekstit ovat tosi kauniita eikä mitään megalolvinkkailuja. Tosi herkkä ja itsevarma tytto. Jos innostuit taikka kiinnostuit blogista niinkuin minä aikoinaan, käykää ihmeessä tsekkaamassa. Tytollä on paljon potenttiaalia menestyä bloginsa myotä, joten ajattelin vähän mainostaa hänen puolesta(:
Maailman paras blogi
Coockie
6
599
Vastaukset
- Coockie
Blogiin pääset tästä: http://nnnimo.blogspot.fi/
- just me
Niin varmasti mainostit puolesta, taidat olla tyttö itse... Eikä ollut blogi mikään superi, ulkoasu ainakin eeeerittäin luotaantyöntävä. :)
- söjdfps
kamala !
- hdjsfkzhdskjfhsklj
- minävaan
Kauhee..
- anna3
Tässä raikas ja erilainen blogi! :) http://carouselladyt.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643