K-Market, K-Extra ja Sale - Joudut työskentelemään yksin?

kaipaa vaihtelua...

Onko K-Marketissa, K-Extrassa ja Salessa samanlaista työskennellä kuin R-kioskilla, Siwassa ja Valintatalossa eli joudut työskentelemään ihan yksin, ei ketään muuta samaanaikaan vuorossa ja sun täytyy hoitaa monta asiaa samaan aikaan ja samalla olla kassalla ja valvoa ettei tapahdu näpistyksiä jne??

Olin aikaisemmin ärrällä ja hermot meni ihan hajalle juuri kun pitää hoitaa samaan aikaan neljää eri asiaa kun oot samaan aikaan kassalla sekä valvoa niitä epäilyttäviä asiakkaita.

6

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hopea_

      Riippuu ihan myymälän koosta, esim tuskin johonki kioskiin palkataan kovin montaa tyyppiä ihan vaan sun seuraks.
      Mutta tuskin ne jotain Citymarkettii pistää sut yksin hoitamaan. Se että onko sielläkään tarpeeks työntekijöitä on sitten jo toinen juttu.

    • Ostoksilla kävijä

      Kerro lisää näistä "epäilyttävistä asiakkaista"! Olen huomannut vartijoiden hiihtelevän itseni perässä missä kaupassa sitten liikunkaan. Mistähän se johtuu?

      Kerran kävi hauska: vartija oli muista töistään tuttu poika ja kun tunnisti minut niin hihkaisi kovaan ääneen "Mitä helvettiä sinä täällä teet?"

      Tai ei se tarkemmin ajatellen niin kovin hauskaa ollutkaan...

      • Puhelinmyyjäksi vaan

        Mene puhelinmyyjäksi, paljon parempi!


    • Ei puhelinmyyjäksi!

      Älä mene missään tapauksessa puhelinmyyjäksi, palkka huonoa jne...

      Se jos mikä on kaikista huonoin ja säälittävin työpaikka!!

      • Ei puhelinmyyjäksi!

        Olen nimittäin kokenut sen


    • Anonyymi

      Cucci on vaatekauppa mutta minun lempikauppani on k extra (miksi aloitin cuccilla en tiedä eikä se liity asiaan) olen näppärä menemään kauppaa Ja ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ SOITTAKO KAUPPIAILLE KOSKA HE OVAT JONNEJA niin sellaista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe