Onko K-Marketissa, K-Extrassa ja Salessa samanlaista työskennellä kuin R-kioskilla, Siwassa ja Valintatalossa eli joudut työskentelemään ihan yksin, ei ketään muuta samaanaikaan vuorossa ja sun täytyy hoitaa monta asiaa samaan aikaan ja samalla olla kassalla ja valvoa ettei tapahdu näpistyksiä jne??
Olin aikaisemmin ärrällä ja hermot meni ihan hajalle juuri kun pitää hoitaa samaan aikaan neljää eri asiaa kun oot samaan aikaan kassalla sekä valvoa niitä epäilyttäviä asiakkaita.
K-Market, K-Extra ja Sale - Joudut työskentelemään yksin?
6
706
Vastaukset
- Hopea_
Riippuu ihan myymälän koosta, esim tuskin johonki kioskiin palkataan kovin montaa tyyppiä ihan vaan sun seuraks.
Mutta tuskin ne jotain Citymarkettii pistää sut yksin hoitamaan. Se että onko sielläkään tarpeeks työntekijöitä on sitten jo toinen juttu. - Ostoksilla kävijä
Kerro lisää näistä "epäilyttävistä asiakkaista"! Olen huomannut vartijoiden hiihtelevän itseni perässä missä kaupassa sitten liikunkaan. Mistähän se johtuu?
Kerran kävi hauska: vartija oli muista töistään tuttu poika ja kun tunnisti minut niin hihkaisi kovaan ääneen "Mitä helvettiä sinä täällä teet?"
Tai ei se tarkemmin ajatellen niin kovin hauskaa ollutkaan...- Puhelinmyyjäksi vaan
Mene puhelinmyyjäksi, paljon parempi!
- Ei puhelinmyyjäksi!
Älä mene missään tapauksessa puhelinmyyjäksi, palkka huonoa jne...
Se jos mikä on kaikista huonoin ja säälittävin työpaikka!!- Ei puhelinmyyjäksi!
Olen nimittäin kokenut sen
- Anonyymi
Cucci on vaatekauppa mutta minun lempikauppani on k extra (miksi aloitin cuccilla en tiedä eikä se liity asiaan) olen näppärä menemään kauppaa Ja ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ SOITTAKO KAUPPIAILLE KOSKA HE OVAT JONNEJA niin sellaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15010909
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452423- 302123
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131691Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421524Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301231Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882