Onko K-Marketissa, K-Extrassa ja Salessa samanlaista työskennellä kuin R-kioskilla, Siwassa ja Valintatalossa eli joudut työskentelemään ihan yksin, ei ketään muuta samaanaikaan vuorossa ja sun täytyy hoitaa monta asiaa samaan aikaan ja samalla olla kassalla ja valvoa ettei tapahdu näpistyksiä jne??
Olin aikaisemmin ärrällä ja hermot meni ihan hajalle juuri kun pitää hoitaa samaan aikaan neljää eri asiaa kun oot samaan aikaan kassalla sekä valvoa niitä epäilyttäviä asiakkaita.
K-Market, K-Extra ja Sale - Joudut työskentelemään yksin?
6
919
Vastaukset 6
- Hopea_
Riippuu ihan myymälän koosta, esim tuskin johonki kioskiin palkataan kovin montaa tyyppiä ihan vaan sun seuraks.
Mutta tuskin ne jotain Citymarkettii pistää sut yksin hoitamaan. Se että onko sielläkään tarpeeks työntekijöitä on sitten jo toinen juttu. - Ostoksilla kävijä
Kerro lisää näistä "epäilyttävistä asiakkaista"! Olen huomannut vartijoiden hiihtelevän itseni perässä missä kaupassa sitten liikunkaan. Mistähän se johtuu?
Kerran kävi hauska: vartija oli muista töistään tuttu poika ja kun tunnisti minut niin hihkaisi kovaan ääneen "Mitä helvettiä sinä täällä teet?"
Tai ei se tarkemmin ajatellen niin kovin hauskaa ollutkaan...- Puhelinmyyjäksi vaan
Mene puhelinmyyjäksi, paljon parempi!
- Ei puhelinmyyjäksi!
Älä mene missään tapauksessa puhelinmyyjäksi, palkka huonoa jne...
Se jos mikä on kaikista huonoin ja säälittävin työpaikka!!- Ei puhelinmyyjäksi!
Olen nimittäin kokenut sen
- Anonyymi
Cucci on vaatekauppa mutta minun lempikauppani on k extra (miksi aloitin cuccilla en tiedä eikä se liity asiaan) olen näppärä menemään kauppaa Ja ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ SOITTAKO KAUPPIAILLE KOSKA HE OVAT JONNEJA niin sellaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49551
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398