Kokeile, missä alueella kaupunkimme maksuhäiriköt asuvat:
http://www.omatieto.fi/kartta/postinumero.html
Jos et halua selata kaikkia alle 10% alueita, näppäile hakuun maagiset numerot 13250.
Maksuhäiriöalueet
10
215
Vastaukset
- käikäälän tyttö
Aika paha et just katuma mut ihan jees paikka se on.
- really 0
tuonkin tilaston kasvattaminen on vain itestä kiinni, ei asuinpaikasta. Tosin, tietoahan ei ole onko yhteikunan tarjoamat asunnot vain siellä niille "hyvinvointivaltion" vähempiosaisille. Ja mikä se onkann sitten se syy ?
- seitsemänoikein
Kotkasta löyty yks lähiö, missä 22%:lla aikuisista on maksuhäiriömerkintöjä. Katumalaiset, hopee ei oo häpee, toi 21% on ihan kelpo tulos ja ainahan voi parantaa.
- Viis satanen
Romaanot panneet haisemaan....
- Antti Korpinnaama
Katuma on persujen pesäpaikka.
- Pers_aukiset
No tässä se nähdään: Jukola 9%, Hätilä 8% eli ihan sama tilanne.
- ihmettelijä.
Minä tuota Hätilää vähän ihmettelen, suurimmaksi osaksi melko vaurasta omakotitaloaluetta. Ei edes mitään "ongelmakortteleita".
- Kakkukuorrutus
ihmettelijä. kirjoitti:
Minä tuota Hätilää vähän ihmettelen, suurimmaksi osaksi melko vaurasta omakotitaloaluetta. Ei edes mitään "ongelmakortteleita".
Moni kakku päältä kaunis.
- Lyhennysvapaa
ihmettelijä. kirjoitti:
Pankkien omistamia talojahan ne on. Pers-aukiset maksaa korkoja ja asuu pankin vuokralaisina.
- höpöhöpö .
Persaukiset asuu vuokralla valtion asumistuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944