siis kun koitan pelata moninpeliä siihen tulee ''
palvelimeen yhdistäminen epäonnistui
Java.net.SocketExcection: permission denied: connect''
Mulla on siis se netistä ladattu ilmanen versio joten kysynpä nyt suoraan että auttaako jos ostan sen pelin koko version sen 20e maksavan vai onko vika koneessa? vasakaa mahdollisimman pian...
minecraft ongelma
7
252
Vastaukset
- viltsuu99
toivottavasti joku osaa auttaa
- simppa121212
täs olis serveri pluginsseja on 5.83.33.42 tarvitsee hamatcin hamatcin käyttäjä nim on makkarasyöjä1 sali 123
- viltsuu99
Hamachi??? Nyt mikä toi java juttu on
- mega_miner1
internetins on vikaa jos ei tule niitä 1.2.5 tekstejä
- sini112
heejj viltsuu sulla ei ole uusinta Javaa joten et voi pelata javan voit hankkia täältä netistä!
- joku
Ilmasella varsiola ei mun mielest pääse nettiin
- kaak1
ilmasel pääsee jos kaveri tai joku on tehny piraatti servun mulla on sellane ongelma että
mun pitää tehä yhteensopimus vianmääritys ja sit se toimuu mut sitten kaikilta muilta katoo netti MITÄ VOISIN TEHDÄ KERTOKAA!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324