DNA vai Saunalahti

-arenoS-

Kumpi toimii paremmin nettiliikenteessä, varmempi yhteys,nopeus jne..
DNA vai Saunalahti?

Rajattua netin käyttöä tiettyyn gigaan asti vai rajatonta..

Puhelin toimii modeemina Wi-Fi hotspottina

8

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulkija poika....

      Ei ole kokemusta Saunalahden liittymistä ollu DNA MF60 mokkula nopeus vaihtelee 10-23 megaa on kolme pöytäkonetta ja kaksi läppäriä ja kaikilla pelaa sama mokkula ,siinä on oma akku niin kuin kännykässä ,ei ole tullu sellaista tilannetta ettei toimisi ympäri Suomen,taitaa liittymän saada alle 20€ .

    • !

      DNA:lla on rajoitus - Saunalahdella ei!

      • Kokeiltu on.

        Totta totta totta.

        Dna rajoittaa liikenteen vaikka muuta väittää. Testattu on aivan hiljattain ja niin tipahti KALLIS nettiyhteys alle 1 Mbitsiin kun tietty Gigamäärä täyttyi (20) vaikka yhteyden piti olla RAJOITTAMATON tiedonsiirto. No rajoittamattomasti saat siirtääkin jos saat siirrettyä sitä alle 1 Mbitsin yhteydellä. Siinä piilee se juju ja rivien välissä oleva totuus DNA firmalla.

        Saunalahti luotettava. Se on sekä kiinteänä että netti tikkuna. Dna:n sanoin irti alle kahdessa viikossa. Minulle ei valehdella. Itse asiassa Dna pelasi nopeasti öisin ja varhain aamulla. Iltapäivällä enää alle 3 Mbitsiä ja illalla tuo alle 1 Mbits. Minulla "OLI" rajoittamaton 4 G yhteys joka sekään ei pelannut kuin pakotettuna 3 G verkkoon vaikka asun keskellä paikkaa missä on mastot ja verkot. Silti piti ostaa lisä antenni. Pääkaupunkiseudulla!


      • Kokeiltu on.
        Kokeiltu on. kirjoitti:

        Totta totta totta.

        Dna rajoittaa liikenteen vaikka muuta väittää. Testattu on aivan hiljattain ja niin tipahti KALLIS nettiyhteys alle 1 Mbitsiin kun tietty Gigamäärä täyttyi (20) vaikka yhteyden piti olla RAJOITTAMATON tiedonsiirto. No rajoittamattomasti saat siirtääkin jos saat siirrettyä sitä alle 1 Mbitsin yhteydellä. Siinä piilee se juju ja rivien välissä oleva totuus DNA firmalla.

        Saunalahti luotettava. Se on sekä kiinteänä että netti tikkuna. Dna:n sanoin irti alle kahdessa viikossa. Minulle ei valehdella. Itse asiassa Dna pelasi nopeasti öisin ja varhain aamulla. Iltapäivällä enää alle 3 Mbitsiä ja illalla tuo alle 1 Mbits. Minulla "OLI" rajoittamaton 4 G yhteys joka sekään ei pelannut kuin pakotettuna 3 G verkkoon vaikka asun keskellä paikkaa missä on mastot ja verkot. Silti piti ostaa lisä antenni. Pääkaupunkiseudulla!

        Esimerkiksi Saunalahden prepaid sim korttikin pelasi nopeammin ja luotettavammin kuin DNA 4 G yhteys. Testasin huvikseni senkin.


    • Saunalahti on parempi nettiliikenteessä. Minulla on ollut Saunalahden liittymä jo monia vuosia ja aina on toiminut ilman ongelmia. Nopeudetkin ovat pitäneet paikkaansa.

    • t43t34t34yy45

      Saunalahdella ei ole mitään rajoitusta, rajaton tiedonsiirto on aina.
      5345

    • sepposeponseppo

      Saunalahti on hyvä valinta. Itselläni on liittymä 0,5 Mt/s:n datapaketilla, mutta jostain syystä puskee jatkuvasti neljän megan sekuntinopeudella dataa sisään. Kiitos Saunalahti.

    • cf4r5

      Katso lähimpänä olevan maston operaattori, ja tilaa liittymä sieltä. Jos olet kaupungissa, sitten ei niin väliä. Tämä siis yhteyden toimivuuden kannalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      95
      1836
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1208
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      62
      1098
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      71
      947
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe