olen siis 14v tyttö mul on kerran ollu tyttöystävä mut nyt tuntuu etten ikinä tuu löytää ketään :(
haluisin tyttöystävän...
7
125
Vastaukset
- Tässä syy
Sun ikäsiä lesboja ei varmaankaan oo kauheen montaa, tai ei ainakaan sellasia, jotka ei olis ns. "kaapissa" :--)
- tyttövaan....
tiedän ...eihän niiden tarvii just 14v olla mutta silti ei ole mukavaa..( oon bi) mutta siis pääasias tykkään enemmän tytöistä
- 14
Onko mun ihastus siis bi? Kuitenkin olet kaunis ja kyllä sä jonkun löydät.
ps.Haluukko tulla nyt facee?
lähetä mulle viestiin niin jutellaan ;) - tyttövaan....
no kerro sitte missä asun?
- onegirlatthetown
Mä voin olla sun tyttöystävä ;)
- Girl15=P
Mullakin on sama ongelma, mutta en kuitenkaan hae seuraa suomi24:stä. =DD
- miriaush
Moi aattelin kysyä nyt kun oot lesbo ja itekkiin oon niin ootko harrastanu seksiä vielä sillai et toisella olis dildo kun ite en tiiä miltä se tuntuu ja pelottaa vähän jos se sattuu alakerassa naapurin kanssa kyllä ollaan nuoltu pimpsaa mutta miten on noitten välineitten kanssa ja kanattaako laittaa liukastettaa että se tuntuis kivemmalta ????? pliiiiiis vastatkaaaa :))))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744911
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724664Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv822898Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222326Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska191739- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121409- 1851308