Hatipoglu beach hotel Alanya /Air Finland Holidays

lomareissaaja

Hei, onko kellään kokemuksia kyseisestä hotellista? Olisi mielenkiintoista kuulla millainen hotelli se on. Olemme menossa nyt kesän aikana kyseiseen hotellin Air Finland Holidaysin kautta. Odottelen mielenkiinnolla kokemuksia hotellista ja lentoyhtiöstä.

3

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivaa oli!

On kokemusta parin vuoden takaa, oltiin perheen kanssa. Hotelli on hyvällä paikalla keskustassa, kävelymatka shoppailemaan, hammamiin ja rannalle.

Huoneistot on tilavia, meillä oli kolme huonetta: kaksi makuuhuonetta ja olohuone, jossa avokeittiö. Olohuoneessa ja aikuisten makuhuoneessa oli parvekkeet. Huoneistossa oli ilmastointi.

Kylpyhuone wc oli aika basic-tasoa, laatoitettu oli, ja suihkukaappi, mutta suihkunurkkaus ilman pesuainehyllyä ja käsienpesuallas ilman tasoja.

Siivooja kävi aika usein, varmaan suunnilleen joka päivä, tiskit ei kuuluneet siivoojalle. Keittiössä oli perusastiat, kattila ja paistinpannu, mutta kahvinkeitintä ei ole, murukahvia on joka paikassa muutenkin. Jos kokkailette itse niin luutu ja tiskivermeet mukaan, tai saa niitä sieltäkin, kaupat on lähellä. Supermarketeissa samat hinnat kuin Suomessa, hedelmä- ja vihanneskauppa edullinen, samoin tori.

Hotellin uima-allas oli aika pieni ja allasbaari myös oli pieni. Sieltä sai kahvia, aamiaista, olutta ja muita juomia, ranskalaisia, pizzaa jne. Joinakin iltoina istuskeltiin vaimon kanssa meidän parvekkeella ja haettiin olutta allasbaarilta. Palvelu oli ystävällistä.

En muista mikä lentoyhtiö tai matkatoimisto meillä oli, ehkä Finnmatka ... ei ole jäänyt siitä mitään mieleen, joten toimi varmaan ihan hyvin.

• K. Ataturk

Torakoita kiitettävästi

• lomareissaja

No, torakat eivät kyllä ole mitenkään miellyttäviä. Milloin olit kyseisessä hotellissa? Estääkö valojen pitäminen yölläkin niiden tuloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe