Lautapeli-ideoitsija tarvitsee apua

Hei,
olen kehittänyt nyt kolme omasta mielestäni kunnollista lautapeliä, ja yhden niistä olen lähettänyt Tacticille arvioitavaksi. Sieltä tuli mukavaa palautetta, vaikka peliäni ei otettukaan mukaan tuotantoon. Syynä esimerkiksi se, että kyseessä oli strateginen lautapeli, joskin kevyt sellainen.

No, kun katson näitä kahta muuta peliäni, niin huomaan niidenkin olevan kevyttä strategiaa. Joten luultavasti niitä ei julkaista. Nyt kysyisinkin, että mihin muualle suomalainen mies voisi lähettää lautapeli-ideoitaan, jos tarkoituksena on saada ne julkaistuksi? Vastatkaa, jos vain osaatte. Tämä on minulle tärkeä asia. Kiitos :)

2

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lautapelien puolesta

      Veikkaisin, että paras vaihtoehto on Roll D6, joka tuore firma, joka on erikoistunut nimenomaan lautapelien saattamiseen julkaisukuntoon. http://www.rolld6.com

    • Vvau! Kiitos kovasti (Y). Juuri tuollaista tarvitsen. Onneksi minulla on kaikki valmiina, voin suoraan lähettää heille lomakkeen prototyypin lähetyksestä. Sitten vain odottelemaan, ja kuka tietää, josko pelini täyttäisi jonain päivänä kaupan hyllyjä :) Toistan vielä: kiitos.

      En minä sitten taidakaan muuta tarvita, eli periaatteessa tämän viestiketjun asia on loppuunkäsitelty. Tietysti tänne voisi laittaa sitten uutisia, miten asian suhteen käy... Tai joo, jos tuolta tulee hylkäys niin olisihan se kiva tietää, onko vielä muita yrityksiä, joihin voisi ottaa yhteyttä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe