Oon kohta 13v poika ja oon 153cm/59kg niin oonko ylipainoinen ja ei mitää haukkumisia
Ylipainoinen?
Minävaa
5
<50
Vastaukset
- 175cm 68kg
minun mielestäni tämä no juuri siinä rajoilla oon ite 14v poika 175cm ja painan 68kiloo. En kyllä läskiksi sanoisi:)
- äläkäyenäämäkis
Oot painoindeksi 25,2 ja ei mitään haukkumista
- jeejeejeejeee
läski
- girl
hei aloittaja! liikutko yhtään? mun on vaikea uskoa että sulla noin paljon lihaksia on.. oot niin nuori ja lyhyt että sulle normaali paino on vähän alle 50 kiloa. anteeksi en halua loukata mutta se olisi sun parhaaksi jos laihtuisit.
- trollaajan trollaaja
nuff said... Ja aloittaja pieni laihdutus ei olisi pahitteeksi mutta et imo läski ole:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451