paskaselostajat

vitahuttaa

Miksi saatanassa ylen selostajat kimittävät ja huutavat koko selostuksensa ajan?
Voisi ajatella maalin syntyessä volyymin hieman kohoavan, mutta kun huuto alkaa ensi potkusta ja jatkuu viimeiseen. On liki mahdotoon pitää ääntä päällä.Eikö näille ole kertakaikkiaaan minkäänlaista koulutusta tehtävään tullessaan.
Anssi Kukkonen ihmetteli hiljan samaa. Lopputili joka ukolle. Puhetyöläisen äänenväriin tulisi kiinnitää huomiota ja karsia pahimmat kimitttäjät jo kättelyssä.

9

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valittajat vtuttaaaa

      pitäskö sun kouluttautua tohon hommaan ni voitas sit yhdessä haukkua sua et nyt vasta tuli hinuri piipittäjä selostamaan .....mistä näitä vinkuheiniä sikiää.......yhtä hyvin voit pitää äänet poissa ja koettaa niin katsoa ............

      • vitahuttaa

        Ei pitäs. Minulla on ihan hyvä duuni, kaljabasso ja ikääkin viiskymmentä ja risat. Kyse on kuitenkin siitä, että 90% katsojista toivoisi rauhallisin baritonin selostajaksi. Loput 10% ovat sinunlaisiasi seksuaalivähemmistöön kuuluvia jotka rakastavat kimittäjiä.
        Ymmärrän kyllä, että kun itse kimität, se ei koske korvaan. Ymmärrä sinäkin, että meitä miehiä sinunlaisesi vinkujat vitahuttaa.


    • egeeh

      itseäni ihmetyttää suuresti, että MIKSI SELOSTAJAT EIVÄT OPETTELE LAUSUMAAN PELAAJIEN NIMIÄ OIKEIN????????? aivan naurettavia virheitä erityisesti espanjan pelaajien nimissä...

    • nwiibi

      Palautetta YLE:lle !!! Turha täällä on vinkua.

      Mä olen monet kerrat pyytänyt YLE:a lähettämään jonkun matsin ilman mitään

      selostusta, pelkkä kenttä-ääni riittää.

      Kuka tollo yleensä selostusta tarvitsee ??

      Näkövammaiset tuskin telkkaria käyttävät...

    • simitsu

      Kyllä se avutonta onkin jos Juusela on parasta. Kyllä näkövammaisetkin urheilua televisiosta seuraavat. Ei heillekkään silti huutaa tarvitse.

    • ggggg

      maikkarilta tulee joku kooste juttu - ärsyttävä ärrä kipee selostaja..

    • coca cola

      Selostakaa itse omat ottelunne...pistäkää ääni pois ja alkakaa puhua.
      vitahuttaa,taidatko olla itse "seksuaalivähemmistöön kuuluva kimittäjä..."
      Jos majesteettia ei kiinnosta jalkapallo,sitten siirrä kanavaa Pikkukakkosen puolelle.
      niin helppoa se elämä on. ;)

    • aloittsaja

      Voi voi näiden palstojen ansiosta selostus ylellä on korjautunut liki uusien mertsien tasolle. Uusinkin yrittelijä on jättänyt huutamisen ja keskittynyt olennaiseen Silleen eteenpäin Ei meuhkaamista ilman asiaa
      Ime homo cocista ja jätä futis

    • coca cola

      mitä sä tarkotat "ime homo cocista ja jätä futis"...?
      Mitä väliä on selostajilla,jos vaan voi kattoo sitä jalkapalloa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe